Ny bagkæde i morgen.
-
YahooSeeker [Bot]
Ny bagkæde i morgen.
Det ser ud til at der igen er en ny bagkæde til søndagens kamp mod Horsens.
Møller - Hovedet - Traoré - Køler
Mikkelsen måtte nøjes med at løbe lidt rundt om banen, mens Ulle slet ikke var til stede under formiddagens træning.
Troest som spillede igår var hellerikke fuldt med i træningen, er vist lidt overbelastet.
Daugaard, er ude, men mente selv han vr klar til B36 kampen torsdag, nan render rundt med en forbinding om det ene skineben.
Også på midtbanen er der udskiftning. Den forventede opstilling er:
Dennis - Handske - Thyge - Svenne
Pimpong er ude med en skade løbe og trænede med fyssen.
På toppen ligner det sig selv.
Af andet kan et bemærkes at Femi ser ud til at være ved at komme lidt i omdrejninger igen.
Møller - Hovedet - Traoré - Køler
Mikkelsen måtte nøjes med at løbe lidt rundt om banen, mens Ulle slet ikke var til stede under formiddagens træning.
Troest som spillede igår var hellerikke fuldt med i træningen, er vist lidt overbelastet.
Daugaard, er ude, men mente selv han vr klar til B36 kampen torsdag, nan render rundt med en forbinding om det ene skineben.
Også på midtbanen er der udskiftning. Den forventede opstilling er:
Dennis - Handske - Thyge - Svenne
Pimpong er ude med en skade løbe og trænede med fyssen.
På toppen ligner det sig selv.
Af andet kan et bemærkes at Femi ser ud til at være ved at komme lidt i omdrejninger igen.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 7. aug 2005, 13:18, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Opstilling mod Horsens
kan se truppen er kommet op: http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2477
Sådan ser det ud ifølge mine observationer:
Ola
Møller - Bak - Traoré - Nicolaj
Dennis - Hansen - Thyge - Svenne
Frank - David
Bænk: Leon, Femi, Poku.
Sådan ser det ud ifølge mine observationer:
Ola
Møller - Bak - Traoré - Nicolaj
Dennis - Hansen - Thyge - Svenne
Frank - David
Bænk: Leon, Femi, Poku.
-
Chap - FCM4EVER
Re: Opstilling mod Horsens
Det er vildt så mange skader vi altid har sys jeg. Først en 4-5 mand, og så lige inden en søndagskamp blir 2-3 spillere mere skadet :S
-
bruno
Det er jo barer tendensen fra sidste år der kommer igen med de mange skader.
Det kan ikke barer værer tilfældighed merer der er noget galt,men jeg har på fornemmeren at det er fysike træning der for skud eller hvad menner i der kan værer årsagen ?
Det kan ikke barer værer tilfældighed merer der er noget galt,men jeg har på fornemmeren at det er fysike træning der for skud eller hvad menner i der kan værer årsagen ?
-
Peter Ross
Tjaa, mange af de skader som opstår, er slag-skader, som man ikke umiddelbart kan gardere sig i mod.
I følge dagens Herning Folkeblad, så er Daugaard ude pga. et spark over skinnebenet, mens Pimpong og Jesper Mikkelsen er væk pga. skader i baglåret, hvilket måske kan skyldes en forkert opvarmning ?
Lindkvist er ude pga. en slag-skade, det samme gælder Rathe så vidt jeg har forstået.
Madsen og Skriver ved alle vist hvad fejler. Det er ikke til at gardere sig mod knæ-skader (Barcelona har haft 4 på samme tid, og jeg tror nu der er godt styr på den fysiske træning dernede...)
Kærgaard blev skadet mens han stadig spillede i Viborg, så det er ikke noget der er opstået under træningen i FCM.
Peter Ross
I følge dagens Herning Folkeblad, så er Daugaard ude pga. et spark over skinnebenet, mens Pimpong og Jesper Mikkelsen er væk pga. skader i baglåret, hvilket måske kan skyldes en forkert opvarmning ?
Lindkvist er ude pga. en slag-skade, det samme gælder Rathe så vidt jeg har forstået.
Madsen og Skriver ved alle vist hvad fejler. Det er ikke til at gardere sig mod knæ-skader (Barcelona har haft 4 på samme tid, og jeg tror nu der er godt styr på den fysiske træning dernede...)
Kærgaard blev skadet mens han stadig spillede i Viborg, så det er ikke noget der er opstået under træningen i FCM.
Peter Ross
-
Altoriso
Re: Ny bagkæde i morgen.
Hmm Hekler !
Som du selv skrev til en her den anden dag, var det måske meget fair at skrive spillernes rigtige navne, for dem som ikke lige har helt styr på det
På forhånd tak
2 minutter senere :
Hmm Altoriso !
Godt at se at du i det næste indlæg har skrevet det lidt bedre
Undrede mig iøvrigt lidt over navnet "Køler" - Hvordan er det opstået ?
Som du selv skrev til en her den anden dag, var det måske meget fair at skrive spillernes rigtige navne, for dem som ikke lige har helt styr på det
På forhånd tak
2 minutter senere :
Hmm Altoriso !
Godt at se at du i det næste indlæg har skrevet det lidt bedre
Undrede mig iøvrigt lidt over navnet "Køler" - Hvordan er det opstået ?
-
YahooSeeker [Bot]
ot
Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Undrede mig iøvrigt lidt over navnet "Køler" -
> Hvordan er det opstået ?
Nicolaj mente at bolden skulle spilles til bryskassen og sagde, at den bare skulle ligge lige på Køleren, deraf navnet.
Sådan som jeg husker det.
-------------------------------------------------------
> Undrede mig iøvrigt lidt over navnet "Køler" -
> Hvordan er det opstået ?
Nicolaj mente at bolden skulle spilles til bryskassen og sagde, at den bare skulle ligge lige på Køleren, deraf navnet.
Sådan som jeg husker det.
-
kludebold©
weee....spændende bænk 0 xtra goalie *LOL* trods det at ola har siddet 1 dag over træning i denne uge... men hva Poku på kassen i yderste konsekvens er vel heller ikke såå riiinge
flåt ;o)
kludebold©
In Gold We T®ust
flåt ;o)
kludebold©
In Gold We T®ust
-
Sunds
Kan se Møller er udtaget. Havde trænerteamet ikke udtalt at Rasmus Hansen var foran ham? Er Rasmus Hansen skadet eller har Møller overhalet igen?
-
Peter Ross
De ligger og overhaler hinanden hele tiden, men Rasmus Hansen er også mere central, mens Møller er "vant" til højreback-pladsen, selvom han startede i midterforsvaret.
Dog er der en lille chance for at Daugaard spiller i morgen, selvom han ikke er 100 % klar. Det er i hvertfald det sidste jeg har hørt
Peter Ross
Dog er der en lille chance for at Daugaard spiller i morgen, selvom han ikke er 100 % klar. Det er i hvertfald det sidste jeg har hørt
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Vi skulle måske investere i Ivan Basso når det går op ad bakke eller vi mangler en enkelt starter ;< ( hmmmmm dårlig humor
-
figofan
Re: ot
og hvor ved man så det fra... jo man er jo selv blevet belært engang ikke Hekler jfr dette link....
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,6149,6240#msg-6240
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,6149,6240#msg-6240
-
YahooSeeker [Bot]
Spillerens Navn.
Hvorfor ar det lige at folk ikke kan kalde spillerne ved deres navn, i stedet for Køler, Franne, bla bla.. osv... Det er ikke til at få noget ud af, for de folk som ikke ved hvilken spiller der er bag Franne, Køler, AR, ER, FK... Kald dog spillerne ved navn, i stedet for alt det anden pjat..
Thomas KBH..
Thomas KBH..