SL: Nordsjælland vs. Midtjylland
Re: SL: Nordsjælland vs. Midtjylland
En ganske fin halveg baseret på spil og chancer. Vi skulle klart have været foran.
Selvom FCN ikke for alvor har været farlige, synes jeg vi virker en smule febrilske og usikre når de nærmer sig vores felt. Hvis de først kommer foran og hvis skal frem og presse, tror jeg godt det kunne blive grimt.
Vi kan dog trøste os med, at Pione på bænken typisk betyder, at han enten scorer eller assisterer, når han kommer ind. Især en varm dag som i dag, tror jeg, at han kan gøre rigtig ondt på FCN hvis han får de sidste 30 min.
Skidt skidt halveg af Paul forresten...
Selvom FCN ikke for alvor har været farlige, synes jeg vi virker en smule febrilske og usikre når de nærmer sig vores felt. Hvis de først kommer foran og hvis skal frem og presse, tror jeg godt det kunne blive grimt.
Vi kan dog trøste os med, at Pione på bænken typisk betyder, at han enten scorer eller assisterer, når han kommer ind. Især en varm dag som i dag, tror jeg, at han kan gøre rigtig ondt på FCN hvis han får de sidste 30 min.
Skidt skidt halveg af Paul forresten...
-
Steffen am
Har de fået anlagt ny kunstgræsbane.
Synes i hvert fald den ser pænere ud end den plejer.
Åh.... Ærgerligt Olssons ikke går ind.
Synes i hvert fald den ser pænere ud end den plejer.
Åh.... Ærgerligt Olssons ikke går ind.
Ja vi spiller ofte sådan når Paul er på toppen. Han er bare ikke i nærheden af at være så god til at tage bolden ned og videre fordele som eks. Duncan var det. Så vi får yderst sjældent noget ud af de lange bolde.henker skrev:Spørgsmål: er det sådanne at FCM spiller på den måde at de kantspillere løber ind til centrale og de centrale midtbane løber runde som en tosse høne??? Det har de gjorde rigtig længe under thorup. Det kan jeg ikke lide.. Ofte blodtab og langebold hjælper ikke meget.. Mærkelige måde at spille på. Vi plejer at bygge bold fra forsvar frem til offensiv.. Synes bare at vi gør det ikke mere??
Paul igen uden overblik for andre.
-
mousebreaker
Paul er en skandale i den her kamp. Hans fodbold IQ er tilsyneladende lig nul
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Burde hive Paul ud ind med Sisto og så Kadlec på top.
Nå Duelund i stedet for Sisto.
Nå Duelund i stedet for Sisto.
-
mousebreaker
Problemet er jo at vi mangler trusler i hovedspillet hvis vi tager Paul ud. Fair nok han bliver inde på den baggrund, specielt med tanke på at vi dominerer som vi gør
Endelig mål.
Meget af det vi har skabt har været ved jorden og nogle gange skal noget andet prøves, når tingene ikke virker og det har Paul i en grad ikke gjort i dag.mousebreaker skrev:Problemet er jo at vi mangler trusler i hovedspillet hvis vi tager Paul ud. Fair nok han bliver inde på den baggrund, specielt med tanke på at vi dominerer som vi gør
Lad os håbe at Borring kan servere en til Paul .
-
Steffen am
Haha fedt.
Og Sisto gør det igen.
Har han nogensinde som indskiftet ikke lavet assist eller mål?
Fedt fedt fedt!
Og Sisto gør det igen.
Har han nogensinde som indskiftet ikke lavet assist eller mål?
Fedt fedt fedt!
Lad os beholde Sisto
Han gør forskellen i dag, vi havde virkelig svært ved at få bolden i kassen, trods flot dominans
-
mousebreaker
Vildt som vi har domineret i dag. Hvis Paul havde haft hovedet med, så var det jo blevet rigtig grimt for FCN i den her kamp. Godt indhop af Sisto. Jeg synes faktisk at alle mand har spillet godt i dag - Onuachu undtaget. Så,kan man diskutere om det er på en billig baggrund, men jeg vil nu mene at det var os der gjorde FCN dårlige i dag
Förstår inte riktigt varför kommentatorerna ifrågasätter varför Sisto fick lägga straff no2. Poulsen är ju avstängd på torsdag, då är det väl ett lysande tillfälle att "träna in" ytterligare en straffsparksskytt? När man dessutom redan leder med 2-0?
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
-
mousebreaker
Novak med et hovedstød på overliggeren, en brændt 100% chance og så et mål. Meget godt af en back!
-
mousebreaker
God pointe. Jeg tror dog bare at Jacob Poulsen bare gav den til Sisto fordi han mente han havde fortjent det. Tror ikke det var bænken der bestemte det.Flodisar skrev:Förstår inte riktigt varför kommentatorerna ifrågasätter varför Sisto fick lägga straff no2. Poulsen är ju avstängd på torsdag, då är det väl ett lysande tillfälle att "träna in" ytterligare en straffsparksskytt? När man dessutom redan leder med 2-0?
Så kan det såklart också vara. Ibland kanske man inte ska överanalysera saker.mousebreaker skrev:God pointe. Jeg tror dog bare at Jacob Poulsen bare gav den til Sisto fordi han mente han havde fortjent det. Tror ikke det var bænken der bestemte det.Flodisar skrev:Förstår inte riktigt varför kommentatorerna ifrågasätter varför Sisto fick lägga straff no2. Poulsen är ju avstängd på torsdag, då är det väl ett lysande tillfälle att "träna in" ytterligare en straffsparksskytt? När man dessutom redan leder med 2-0?
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.