Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Cortez »

Kent skrev:
Cortez skrev:Er Borring ikke spærret (3 klubber indenfor et år)?

/Cortez
Nej. Det gælder for sæsoner og ikke kalenderår. Så i denne sæson, har han kun spiller for 1 klub.
Tjek. tak!

/Cortez

Ulvefar
Indlæg: 39
Tilmeldt: 17. jan 2016, 20:47

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Ulvefar »

Borring til FCM, Ureña til BIF http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bor ... ge-til-fcm

Hmmm

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 763
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: RE: Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af PH1978 »

Ulvefar skrev:Borring til FCM, Ureña til BIF http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bor ... ge-til-fcm

Hmmm
Genialt ligefrem....

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk

Brugeravatar
ThygeM
Indlæg: 210
Tilmeldt: 20. maj 2014, 08:41

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af ThygeM »

Ulvefar skrev:Borring til FCM, Ureña til BIF http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bor ... ge-til-fcm

Hmmm
Så var der nogen der havde opsnappet noget - det var bare Urena istedet for Pusic :shock:

Hvad kan Urena?? Vil han være en gevinst for Bif?? Har ikke rigtig set ham :?
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

SorteUlve
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. dec 2010, 21:25

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af SorteUlve »

Det her er måske den mest hjernedøde handel Steinlein nogensinde har lavet. At bytte en 26-årig costariansk landsholdsangriber ud med en 31-årig Jonas Borring er jo fuldstændig vanvittigt. Især når det umiddelbart ser ud til, at der er tale om et rent bytte og vi ingen transfersum modtager for Urena. Hvorfor forstærke en direkte konkurrent om medaljerne?
Jeg har altid været af den holdning, at Urena kunne have blevet en stor gevinst for os, hvis han fik chancen. Får han den i Brøndby, kan det her bide os gevaldigt i røven, tror jeg.
Man må virkelig virkelig have mistet tillid til manden, man placerede i start 11 mod United...

Jeg er virkelig chokeret.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2130
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Lupus1999 »

Lort.

Urena bliver en kæmpe succes, hvis han får lov at spille fast.
Manden har et stort uforløst potentiale. Øv håbede på at han ville få mere spilletid i år.

Et eklatant selvmål af Steinlein

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Lund7400 »

Helt igennem vanvittigt dårligt arbejde af Steinlein. Der er flere spørgsmål / kritikpunkter til dette;

- Hvorfor henter man Urena efter en lejeaftale, hvis han er så dårlig?
- hvorfor henter man ikke Borring i vinters?
- Hvorfor giver man næsten 5 mio for Urena!!!?
- For at bytte ham lige over med en 31-årig kant????!

Jeg er alvorligt bange for, at Urena bliver en succes i Brøndby, og så bliver vi da først til grin.

Er efterhånden godt træt af Steinlein!

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af JBT »

Så kender vi CS igen, massivt selvmål må man sige. Det hele er og bliver ikke så rosenrødt som nogle går og taler det hele op til at være, posen er i den grad blev rystet hos Benham.

Men den kan gøres godt igen en med par super handeler, gerne en i hver kæde inden vinduet smækker i. Sker jo så nok ikke, hvilket ville være typisk. Jeg holder igen på, det har været en sløjt vindue, hvis ikke der man komme med en seriøs slutspurt.

PS. Pavlovic tror jeg ikke har været dyrere end kadlec. Jeg tror også de får nogenlunde samme løn, det vil ihvertfald ikke komme bag på mig. Men jeg gad godt nogle lå inde med insider om vores scouting metoder kontra FCK feks. De ser ud til at lykkedes med langt mere gennemsnitligt, hvis vi piller alt udenom fra i form af by, historie, omdømme osv.

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af pr0j3ct »

Kent skrev:
pr0j3ct skrev:Kan slet ikke se hvad vi skal med Borring og så må det siges at være noget nær det dårligste købmandsskab jeg nogensinde har set hvis rygtes er sandt og Borring lander i FCM. Det er ikke længe siden at vi kunne have fået ham "gratis".
Han er sandsynligvis lige så billig/gratis nu, som han var for et par måneder siden. Det er jo BIF, der står med en spiller, de ikke kan bruge. Så de er interessseret i at komme af med ham. Mon ikke bare de skal have de penge ind, som de selv lagde i sign-on. .
Han endte så ud med at koste os en landsholdsspiller, fremfor "gratis" for hvad et par måneder siden. Jeg syntes stadig det er dårlig købmandsskab.

Men ikke destro mindre har jeg aldrig været fan af Urena og syntes at det er fint at vi skiller os af med ham, men jeg mener stadigvæk at en landsholdsspiller uagtet at han er fra Costa Rica må alt andet lige være mere værd end en "gratis" Borring der ser ud til at have svært ved at finde fodfæste og måske sig selv oven på hans kærligheds problemer. Så man kan også spørge hvad tilstand vi får Borring i.

Men så skal vi vel også have øje for at vi mister en angriber, på en position hvor vi ikke står ret stærkt i bredden efter Duncan`s afsked og nu Urena. Så må gå ud fra at der skal fyldes på der, om det så er Kadlec eller noget nyt må tiden vise.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af mousebreaker »

Jeg er fuldstændig enig med de fleste kommentarer vedr Urena - Borring byttehandlen. Det havde været bedre arbejde at sælge Urena til en klub i udlandet. Jeg har altid syntes at Urena var en god spiller, blot fejlcastet til FCM. Sende ham til en direkte konkurrent kan vise sig at blive et selvmål af værste skuffe.

Jeg er klar over at vi får en spiller ind som sandsynligvis kommer til at få flere minutter end det vi afgiver. Det samme kan Brøndby sige. Den vej rundt er det godt for begge klubber og en win-win situation som Steinlein siger. Værdien af spillerne er bare ikke ens. At lave denne handel og så endda uden kompensation, det er amatøragtigt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af mnm123 »

Kan det tænkes at træner teamet har ønsket noget mere i hoved spillet både offensivt og defensivt, det for vi med borring men lad os se ham i kamp for at bedømme ham

4096
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af 4096 »

mousebreaker skrev:At lave denne handel og så endda uden kompensation, det er amatøragtigt
Brøndby betaler efter sigende 1 million plus Boring for Urena.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af henker »

hvad skal vi alverden bruger borring til?!?! jeg er godt glade for at urena er ikke hos fcm længere - jeg understreg - fordi vi bruger ham ikke i rimeligt godt længe så slipper vi hans løn... men COME ON , borring?!?! vi har jo royer.... så ser det ud til at royer får den samme tur som urena..

fjols Steinlein!!

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af pr0j3ct »

4096 skrev:Brøndby betaler efter sigende 1 million plus Boring for Urena.
Det hjælper da lidt på det, hvis det er rigtigt, men alligevel.

Men skidt, vi må alt andet lige håbe på at vi får en top tunet Borring, vi måske kan ende ud med at få mere ud af på banen end vi kunne med Urena.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:Jeg er fuldstændig enig med de fleste kommentarer vedr Urena - Borring byttehandlen. Det havde været bedre arbejde at sælge Urena til en klub i udlandet. Jeg har altid syntes at Urena var en god spiller, blot fejlcastet til FCM. Sende ham til en direkte konkurrent kan vise sig at blive et selvmål af værste skuffe.

jeg er enig i at vi bør forbyde FCM bestyrelse i at sælger spillere til rivaler såsom til BIF, FCK, Viborg og Silkeborg.. :lol: :lol: :lol:

Låst