EL - FCM - FC Vaduz
Re: EL - FCM - FC Vaduz
Jeg så lige et par kampreferater på youtube med Vaduz. De ser gode ud og ligner noget helt andet end Suduva.
De virker til at være ret hurtige, både med og uden bold, og er glade for at skyde udefra.
Det bliver spændende i aften. 1-0 vil set herfra være et godt resultat.
De virker til at være ret hurtige, både med og uden bold, og er glade for at skyde udefra.
Det bliver spændende i aften. 1-0 vil set herfra være et godt resultat.
I skal ikke snydes for optakten fra nowgoal.cc:
"With the aim of getting their hands on the Cup, FC Midtjylland and FC Vaduz will take to the field with all guns blazing. The match is scheduled on Friday, July 15, 2016, 01:00 at MCH Arena. With the aim of fame and glory these two teams will undoubtedly give their best to knock each other out of the competition. But this is not going to be a walk in the park for any of this teams. With highly motivated players in both the teams this match is bound to be an absolute thriller. The meetings of these two sides in the past were always eventful and this Qualification match promises to be another of those matches which the fans of both the teams will not easily forget."
"With the aim of getting their hands on the Cup, FC Midtjylland and FC Vaduz will take to the field with all guns blazing. The match is scheduled on Friday, July 15, 2016, 01:00 at MCH Arena. With the aim of fame and glory these two teams will undoubtedly give their best to knock each other out of the competition. But this is not going to be a walk in the park for any of this teams. With highly motivated players in both the teams this match is bound to be an absolute thriller. The meetings of these two sides in the past were always eventful and this Qualification match promises to be another of those matches which the fans of both the teams will not easily forget."
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Håber at vi idag shiner som hold. Poul vil uden tvivl give modstanderne kvaler, men idag skal hele holdet vise, at vi er på rette vej og gruppespillet er rykket en del tættere på. Hvis worst case indtræffer, at vi kommer bagud, skal der være en plan B. Jeg er spændt og tændt. Vi skal bare have de 3 point. Failure is not an option. Med alt den ungdom i truppen, der bare vil Fcm det bedste, må der være en gevaldig kamp om pladserne.
Skal vi ikke give den lidt mere gas end sidst. Det kunne vi ikke være bekendt. Fyld lungerne med entusiastme og syng igennem og lad os hjælpe med at få sejren i hus. Vi ses. God kamp.
Forsigtigt bud på 2-0
Skal vi ikke give den lidt mere gas end sidst. Det kunne vi ikke være bekendt. Fyld lungerne med entusiastme og syng igennem og lad os hjælpe med at få sejren i hus. Vi ses. God kamp.
Forsigtigt bud på 2-0
Senest rettet af TrueWolfMidt 14. jul 2016, 11:25, rettet i alt 1 gang.
-
Steffen am
Haha fedt, der er fandme fart påChristian skrev:I skal ikke snydes for optakten fra nowgoal.cc:
-
Steffen am
Set man kan fange pokemons?
https://twitter.com/fcmidtjylland
Ved sku ikke helt, virker for mig lidt mærkeligt.
Hvad tænker i?
- Nu ved jeg ikke ikke hvor hyppigt pokemon dukker op i spillet, men hvis der så ikke er pokemons er det dumt.
- Hvis FCM har betalt penge for at der er ekstra mange pokemons, er det for sent for at tiltrække folk.
- Hvis det er sagt for sjovt og med glimt i øjet, (som jeg håber det), er det måske bare mig der ikke er med på den.
Hvad tænker i?
- Nu ved jeg ikke ikke hvor hyppigt pokemon dukker op i spillet, men hvis der så ikke er pokemons er det dumt.
- Hvis FCM har betalt penge for at der er ekstra mange pokemons, er det for sent for at tiltrække folk.
- Hvis det er sagt for sjovt og med glimt i øjet, (som jeg håber det), er det måske bare mig der ikke er med på den.
-
Steffen am
Når, kan se det kun er på twitter og der ikke er gjort mere ved det.
Mon ikke det var ment som et spontant indfald med et glimt i øjet
I første kamp her til aften har trænerteamet valgt følgende startopstilling:
Johan Dahlin,
Rasmus NK, Kian Hansen, Patrick Banggaard, Filip Novak,
Markus Halsti,
Pione Sisto, Kristoffer Olsson, Jakob Poulsen, Rilwan Hassan,
Martin Pusic.
På bænken sidder:
Mikkel Andersen, Kristian Riis, André Rømer, Marco Larsen, Mikkel Duelund, Vaclav Kadlec og Paul Onuachu.
For mig overraskende Marco Larsen er valgt frem for Royer
I første kamp her til aften har trænerteamet valgt følgende startopstilling:
Johan Dahlin,
Rasmus NK, Kian Hansen, Patrick Banggaard, Filip Novak,
Markus Halsti,
Pione Sisto, Kristoffer Olsson, Jakob Poulsen, Rilwan Hassan,
Martin Pusic.
På bænken sidder:
Mikkel Andersen, Kristian Riis, André Rømer, Marco Larsen, Mikkel Duelund, Vaclav Kadlec og Paul Onuachu.
For mig overraskende Marco Larsen er valgt frem for Royer
Steffen am skrev:Set man kan fange pokemons?
Hvad tænker i?
For mig er det komplet idiotisk at lokke folk til med pokemoner og samtidig opfodre folk til at sidde med mobil i stedet for at støtte holdet
-
Steffen am
Nogen der ved hvorfor Lars Knudsen (er det ikke det han hedder, 2. assistenten eller A+ træneren)
står på tribunen og ikke på trænerbænken som normalt?
Andre regler for bænken i EL i forhold til superligaen eller om han vil op og have bedre overblik?
står på tribunen og ikke på trænerbænken som normalt?
Andre regler for bænken i EL i forhold til superligaen eller om han vil op og have bedre overblik?
Tror nok at han får bedre overblik af at sidde op i tribunen. Men come on.. Sælg nu den pusic.. Han kan ikke holde på bold og han taber den hele tiden.
Og være nu mere tålmodighed med bold og mere kollektive
Og være nu mere tålmodighed med bold og mere kollektive
Kom först på Facebook...Steffen am skrev:Når, kan se det kun er på twitter og der ikke er gjort mere ved det.
https://www.facebook.com/fcmidtjylland/?fref=ts
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
Håller helt med. Ska det finnas kringarrangemang så får de antingen äga rum innan match eller i pausen. Under match ska fokus självklart vara på spelet.heine115 skrev:Steffen am skrev:Set man kan fange pokemons?
Hvad tænker i?
For mig er det komplet idiotisk at lokke folk til med pokemoner og samtidig opfodre folk til at sidde med mobil i stedet for at støtte holdet
Som för övrigt i den här matchen ser riktigt bra ut!
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
Katastrofal 1. halveg af Pusic. Rilwan ikke meget bedre. Håber at se Kadlec og Duelund på deres positioner efter pausen.
-
Jesper BW1100
Pusic har været skidt ja. Synes nu Rilwan har gjort det fint
-
mousebreaker
Vi har spillet en fremragende kamp taktisk indtil videre.
Man savner dog noget kvalitet på den øverste tredjedel. Det er som det hele er ude af sync på en eller anden mærkelig måde. Det hænger ikke rigtig sammen. Det hjælper ikke at Pusic slet slet ikke er kommet i gang endnu.
Jeg tror at vi skal have Paul ind for Pusic først og fremmest.
Man savner dog noget kvalitet på den øverste tredjedel. Det er som det hele er ude af sync på en eller anden mærkelig måde. Det hænger ikke rigtig sammen. Det hjælper ikke at Pusic slet slet ikke er kommet i gang endnu.
Jeg tror at vi skal have Paul ind for Pusic først og fremmest.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
LoL, selv når vi scorer er der nogen der har en løbebane der vidner om mangel på aftaler eller spilintelligens.
Dejligt med det mål. Super løb ad Kadlec der kommer med nogle af de længe savnede dybdeløb, fremragende aflevering af Sisto og .... Bambi på glat is der alligevel ender med at stå det rigtige sted
Dejligt med det mål. Super løb ad Kadlec der kommer med nogle af de længe savnede dybdeløb, fremragende aflevering af Sisto og .... Bambi på glat is der alligevel ender med at stå det rigtige sted
"There is a disconnect in what we know and what we do!