EL: Midtjylland vs. Suduva
-
Fodboldfan
Re: EL: Midtjylland vs. Suduva
Senest rettet af Fodboldfan 7. jul 2016, 19:52, rettet i alt 1 gang.
Enig i at resultatet er det vigtigste, men den mangel på teknik spillerne udviser; bolde der springer fra dem ved tæmning, simple samspilskombinationer over få meter, der ikke sidder i skabet, driblinger der mislykkedes.... Det er sgu som at se ubehjælpsomme ynglinge.
Ja, vi er i fuld kontrol og det er fint, men nu vil jeg altså se, at der er noget fremgang på fodboldspillet.
/Cortez
Ja, vi er i fuld kontrol og det er fint, men nu vil jeg altså se, at der er noget fremgang på fodboldspillet.
/Cortez
Alt i alt i den parametre er jeg godt tilfreds med at hele holdet virker godt fighter og alle vil fremad og jeg fornemmer også positivt med halsti som defensive midtbane.. Virker mere selvsikker og ro på holdet end sparv på banen. Tydeligt stor forskel.. Halsti vejledrr resten af holdet, hvilket er godt for mig at leder de unge talenter.
Men par minus er at sisto har bliv bedre og bedre. Men han skuder stadigvæk overliggeren.. Det skal han fortsætter med at øve. Og Nissen løber stadigvæk for meget frem.. Men ellers er jeg godt tilfreds med indsatsen. Det ser godt ud for resten af sæsonen. Altså hvis det fortsætter på den måde og udvikling.
Men par minus er at sisto har bliv bedre og bedre. Men han skuder stadigvæk overliggeren.. Det skal han fortsætter med at øve. Og Nissen løber stadigvæk for meget frem.. Men ellers er jeg godt tilfreds med indsatsen. Det ser godt ud for resten af sæsonen. Altså hvis det fortsætter på den måde og udvikling.
Utroligt så forskelligt man kan se en kamphenker skrev:Alt i alt i den parametre er jeg godt tilfreds med at hele holdet virker godt fighter og alle vil fremad og jeg fornemmer også positivt med halsti som defensive midtbane.. Virker mere selvsikker og ro på holdet end sparv på banen. Tydeligt stor forskel.. Halsti vejledrr resten af holdet, hvilket er godt for mig at leder de unge talenter.
/Cortez
-
Fodboldfan
-
Steffen am
Synes det jeg har set også viser generel kontrol og kamp der bare skal køres hjem på cruise control.
Men der er lidt for meget der løber ud i sandet og lidt foruroligende uskarphed foran mål.
Mere af det samme, og så bare lige lidt mere slutprodukt på, så kan det godt blive rigtig godt.
Men der er lidt for meget der løber ud i sandet og lidt foruroligende uskarphed foran mål.
Mere af det samme, og så bare lige lidt mere slutprodukt på, så kan det godt blive rigtig godt.
-
Fodboldfan
Kadlec skylder da vist efterhånden et par mål
-
mousebreaker
Ja det ville da ikke gøre noget at slibe knivene en smule. Specielt Kadlec ville være fedt at få i gang. En lille stime i de bløde europa kampe vil uanset modstanden give ham noget hårdt tiltrængt selvtillid
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Jo, deeet....Treco skrev:Kadlec skylder da vist efterhånden et par mål
/Cortez
-
Steffen am
+1Treco skrev:Kadlec skylder da vist efterhånden et par mål
Spillet er meget bedre her i 2. Men uha, uha, hvor er vi uskarpe foran kassen. Positivt at vi kommer frem til chancerne dog.
/Cortez
/Cortez
-
Fodboldfan
-
mousebreaker
Olsson er en glimrende boldflytter. Kombinerer hurtigt og sikkert i de små rum. Som offensiv midt så håber jeg at han vil blive mere målsøgende og afgørende med sine aktioner. Det er som om at det hele bliver lidt for sikkert. Der kommer for lidt offensivt fra vores midtbane generelt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
-
Fodboldfan