EL: Midtjylland vs. Suduva

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: EL: Midtjylland vs. Suduva

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fenris skrev:Jeg er generelt også positiv i forbindelse med kampen. Ja, der blev brændt for mange chancer (især af Pusic) og ja, mange af indlæggende manglede kvalitet. Men det er første gældende kamp efter ferien, og vi sad virkelig tungt på kampen.
Ja, nogle af de knap så gode indlæg kom fra Vagn, men jeg er stadig ny-forelsket i den knægt. Han er hele tiden med oppe og ivrig efter at tage løbene og så skal vi huske at assisten til målet faktisk kom fra hans fod :)
Så enig så enig.
Alle hold har svært ved at gennembryde / gennemspille et 11 mands forsvar og det magtede vi faktisk ganske fint, i hvert fald taget i betragtning, at det var vores første betydende kamp efter sommerferien.
Er spændt på returopgøret. Håber at Thorup og trænerteamet får forbedret de småting der gør, at vi bedre kan gennemspille deres ultra defensive forsvar. Returopgøret må ikke kikse.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Fenris skrev:Jeg er generelt også positiv i forbindelse med kampen. Ja, der blev brændt for mange chancer (især af Pusic) og ja, mange af indlæggende manglede kvalitet. Men det er første gældende kamp efter ferien, og vi sad virkelig tungt på kampen.
Ja, nogle af de knap så gode indlæg kom fra Vagn, men jeg er stadig ny-forelsket i den knægt. Han er hele tiden med oppe og ivrig efter at tage løbene og så skal vi huske at assisten til målet faktisk kom fra hans fod :)
Misforstå mig endelig ikke. Jeg er HELT vild med NK. Han har overhalet Rømer i min bog. Mit statement var blot en obervation. Havde vi scoret 1 eller 2 mål mere, tror jeg ikke vi havde haft denne diskussion omkring kampen - altså hvorvidt vi spillede godt, for langsomt, for omstændeligt, osv.

/Cortez

Sniper

Indlæg af Sniper »

Er egentlig positiv stemt efter kampen igår, jeg synes vi tilspiller os en del chancer som med lidt mere skarphed fra Pusic og Poul havde resulteret i mål.
Jeg synes forsvaret stod udemærket men Novak spillede ikke en god kamp i mine øjne hvor hans indlæg var for dårlige og af og til manglede han på kanten når vi spillede fremad og han blev snydt et par gange af sin mand. Olsson var igen en usynligt boldflytter i mine øjne. Poulsen og Sparv spillede ok men heller ikke prangende. Kian og Banggaard synes jeg gjorde det fint.
Pione var banens bedste som jeg så det, dejligt at se hans gamle niveau igen, nu skal det simpelthen holde. Duelund er bare sindsyg spændende og jeg håber inderligt vi får forlænget med ham, han gjorde os meget farligere da han kom ind. NK elsker jeg bare for hans energi og iver, hans indlæg var ikke gode nok i 1. men i 2. kom der et par virkelig gode indlæg som lover godt. Dejligt at se Kadlec tilbage, jeg kan godt se potentalet i ham hvis han får selvtillid og tillid. Undrer mig lidt over at Kadlec ikke kom ind istedet for Pusic i midten af 2.halvleg, tror det kunne blive godt med ham ved siden af Poul i en fri rolle. Alt i alt positivt men plads til forbedring fra især Novak og Pusic

henker

Indlæg af henker »

Ingen tv i returoorør i Litauen..??

heine115

Indlæg af heine115 »

henker skrev:Ingen tv i returoorør i Litauen..??

Skal vi nok ikke regne med, da vi ikke er Brøndby eller fck.
Men håber da helt klart at de køber rettighederne til at sende den, nu de viste bif kamp ude her i torsdags

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nej, ser ikke sådan ud :/

Det synes jeg virker mærkeligt.
Kan se i 2. runde har viasat "købt" SønderjyskE kampen af Discovery, der har rettighederne.

Men så tænker jeg også viasat burde kunne få vores retur kamp, hvis ikke Discovery har tænkt sig at dække det,
pga. det er samme tidspunkt som Brøndby kampen.

Hva' siger i kloge folk, skal vi fortsætte denne tråd eller lave en ny til returopgøret?

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Kommer vel an på om den overhovedet bliver produceret til TV i Litauen?
Det har tidligere været derfor, udekampe i EL ikke er blevet vist i Danmark.
FCM!
FCM!
FCM!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Tror du det var Islandsk tv der lavede Brøndby kampen?
Troede egentlig det var Discovery selv?

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Det var islandsk tv.
I europæiske kampe, er det hjemlandets nation, der står for produktionen og så får andre kanaler tilsendt billederne.
FCM!
FCM!
FCM!

henker

Indlæg af henker »

HADER BIF og FCK!!!!!

FCM er sgu lige så stor klubben som BIF ... er så hammer træt af at tv - journalister, ja hvem som helst holder med bif og fck og ingen jydske kluber.. damn man!!

SimonH

Indlæg af SimonH »

Steffen am skrev:Nej, ser ikke sådan ud :/

Det synes jeg virker mærkeligt.
Kan se i 2. runde har viasat "købt" SønderjyskE kampen af Discovery, der har rettighederne.

Men så tænker jeg også viasat burde kunne få vores retur kamp, hvis ikke Discovery har tænkt sig at dække det,
pga. det er samme tidspunkt som Brøndby kampen.

Hva' siger i kloge folk, skal vi fortsætte denne tråd eller lave en ny til returopgøret?
Det kunne være fedt.
Jeg tror dog ikke at Viasat har købt dem fra Discovery, mener ikke de har kval-kampene :D

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

tubbe93 skrev:Det var islandsk tv.
I europæiske kampe, er det hjemlandets nation, der står for produktionen og så får andre kanaler tilsendt billederne.
Modtaget :)
SimonH skrev: Det kunne være fedt.
Jeg tror dog ikke at Viasat har købt dem fra Discovery, mener ikke de har kval-kampene :D
Discovery har vel rettigheder til Europe League kampe?
Kan se tv3 sport sender SønderjyskE-Strømgodset.

henker

Indlæg af henker »

Har læst i tipsbladet.dk at royer er skadet..

Hvor slemt er det at han ikke kan være med til retur oprør??

heine115

Indlæg af heine115 »

Royer var med i træningskampen i Skive i dag fik i hvert fald en halvleg,

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Steffen am skrev:
SimonH skrev: Det kunne være fedt.
Discovery har vel rettigheder til Europe League kampe?
Kan se tv3 sport sender SønderjyskE-Strømgodset.
Som Simon skriver, har Discovery kun rettighederne til kampene i selve turneringen. Jeg mener, at det skyldes, at det kun er selve hovedturneringen der bliver solgt samlet af Uefa og hvor alle kampe bliver TV-transmitteret.
Kval-kampene må holdene selv sælge til TV selskaberne i hjemmeholdets land, som står for produktionen og kan sælge videre til udenlandske.
FCM!
FCM!
FCM!

Besvar