EL: Midtjylland vs. Suduva

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

Re: EL: Midtjylland vs. Suduva

Indlæg af henker »

Utroligt at thorup gør hold til en svag og uskarpt hold.

Poulsen er færdig mand.. Han begynder at blive slidt og langsommere.

Olsson til kant?!?

Forstå stadigvæk ikke hvorfor vi benytter 4-4-2 system og lad backs går for langt fremme på banen?!?!?

Håber sgu at de falder på plads inden den ny superligaen starter..!! Ellers raus med thorup..

Lækker at se bak opstemt som assistent træner.. PERFEKT!!

Vijen

Indlæg af Vijen »

Dårlige indlæg, men syntes da ikke at vi spiller dårligt. Vi kommer let frem til indlæg og virker ikke til at have nogle problemer.

Mht. Poulsen så ja, han har flere gange sænket tempoet og spillet baglæns.

Ønske til 2. Halvleg - Poulsen ud Kadlec ind. Kadlec på kanten og olsson på midten.

henker

Indlæg af henker »

Ja enig.. Ind med kadlec.. Og ud med Poulsen..

Vi har virkelig brug for en stærk motor midtbane med høje levering niveau som nr 8 og Poulsen må se sig ind som bænkevarmer..

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Synes nu vi spiller bedre end længe og burde vel have været foran med et par stykker ved pausen. Der er højt tempo i spillet, hurtige afleveringer og vi sidder på næsten alt. Er bare målene der mangler, men de står jo også meget defensivt og laver næsten ingen fejl.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Hvor lang tid kan det tage for Thorup at skifte Kadlec ind i stedet for Pusic - OMFG.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ok, Sisto må virkelig være kørt træt og selv have bedt om at blive skiftet ud. Ellers fatter jeg intet. Dejligt at se Sisto tilbage på niveau. Hvorfor fanden smider han ikke Kadlec på top i stedet for Pusic som åbenlyst er kommet forkert ud af sengen i dag.
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

henker

Indlæg af henker »

Pinligt kamp!! Kun 1-0 til 80% af boldbesiddelse..!!

Tage nu WTF sig sammen..

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Nogenlunde sommerkamp set over det hele fordi vi evnede at kontrollere den fra start til slut - men også dybt frustrerende at se på.

Lad os starte med det positive

Sisto MOTM helt uden diskussion i min verden.
Duelund med et glimrende indhop.
Banggaard, Kian og Sparv var solide og tæt på alt dominerende.

De negative:
Poulsen og specielt Olsson varmede bolden for meget. Derudover kommer der bare INTET fra de to af målsøgende karakter, udover et sporadisk halvhjertet langskudsforsøg. Savner i den grad at vores midtbane søger egen målchance uden bold. Olsson var med i 4 mål i hele sidste sæson. Det skal simpelthen bare gøres bedre, men han ligner en spiller der kun vil lave Laudrup afleveringer og ikke selv søge at score. Poulsen fortsatte hvor han slap i sidste sæson med en halvsløj indsats. Vi mangler bare en Petter Anderson type der gider/evner at foretage de flænsende løb mod mål.
Pusic var banens i særklasse dårligste spiller
Onuachu var tæt på at være lige så dårlig som Pusic, men et mål tæller jo for en angriber
Nissen en skandale i første halvleg - intet mindre. Spillede sig en smule op efter pausen. Kunne også kun gå den vej.

Thorup/KBB fortjener ros for den hurtige reaktion med at skifte Duelund ind efter 53 minutter. Til gengæld en skandale af dimensioner at de tager Sisto ud i stedet for Pusic da Kadlec kommer ind. Den udskiftning kommer også alt alt for sent.
Sisto sagde efter kampen at han var frisk og hans spil tydede også på det. Kæmpestort minus til trænerne for den beslutning.
Derudover ser jeg bare slet ikke nogen mening i udskiftninger foretaget i 90. Minut. Hvad fanden skal det hjælpe.

Trænerbænken får et stort fedt utilfredsstillende minus i min bog. Det giver mig allerede bekymringer for sæsonen.

Da modstanderne var virkelig dårlige så endte det med et ok resultat. I returen får de muligvis deres bedste spiller retur fra skade. Han er deres 10'er og topscorer. Så udekampen kan godt blive sværere end man lige regner med, på trods af at modstanderne ikke viste meget her til aften

Cortez

Indlæg af Cortez »

Er slet, slet ikke enig i bedømmelserne af Poulsen. Han spillede en glimrende kamp som som spilstyrende og med mange glimrende afleveringer. Kan overhovedet ikke følge kritikken i dag.

/Cortez

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Synes vores spil i store dele af kampen flød rigtigt godt. Det var primært vores egen fortjeneste, og ikke fordi Suduva var dårlige. Og så dårlige var de altså heller ikke, de laver næsten ingen fejl og forsvarer sig fint. Hverken vores indstilling - i hvert fald frem til scoringen - eller spillet generelt var der noget i vejen med.
At de afgørende afleveringer og afslutningerne så ikke var gode nok er selvfølgelig skuffende og den primære grund til, at vi kun vinder med en.

henker

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:Nogenlunde sommerkamp set over det hele fordi vi evnede at kontrollere den fra start til slut - men også dybt frustrerende at se på.

Lad os starte med det positive

Sisto MOTM helt uden diskussion i min verden.
Duelund med et glimrende indhop.
Banggaard, Kian og Sparv var solide og tæt på alt dominerende.

De negative:
Poulsen og specielt Olsson varmede bolden for meget. Derudover kommer der bare INTET fra de to af målsøgende karakter, udover et sporadisk halvhjertet langskudsforsøg. Savner i den grad at vores midtbane søger egen målchance uden bold. Olsson var med i 4 mål i hele sidste sæson. Det skal simpelthen bare gøres bedre, men han ligner en spiller der kun vil lave Laudrup afleveringer og ikke selv søge at score. Poulsen fortsatte hvor han slap i sidste sæson med en halvsløj indsats. Vi mangler bare en Petter Anderson type der gider/evner at foretage de flænsende løb mod mål.
Pusic var banens i særklasse dårligste spiller
Onuachu var tæt på at være lige så dårlig som Pusic, men et mål tæller jo for en angriber
Nissen en skandale i første halvleg - intet mindre. Spillede sig en smule op efter pausen. Kunne også kun gå den vej.

Thorup/KBB fortjener ros for den hurtige reaktion med at skifte Duelund ind efter 53 minutter. Til gengæld en skandale af dimensioner at de tager Sisto ud i stedet for Pusic da Kadlec kommer ind. Den udskiftning kommer også alt alt for sent.
Sisto sagde efter kampen at han var frisk og hans spil tydede også på det. Kæmpestort minus til trænerne for den beslutning.
Derudover ser jeg bare slet ikke nogen mening i udskiftninger foretaget i 90. Minut. Hvad fanden skal det hjælpe.

Trænerbænken får et stort fedt utilfredsstillende minus i min bog. Det giver mig allerede bekymringer for sæsonen.

Da modstanderne var virkelig dårlige så endte det med et ok resultat. I returen får de muligvis deres bedste spiller retur fra skade. Han er deres 10'er og topscorer. Så udekampen kan godt blive sværere end man lige regner med, på trods af at modstanderne ikke viste meget her til aften

Dybt set enige med dig.. Dog vil jeg tilføje en ting. Er at jeg er glade for at kadlec ende på kanten.. Han lyser bedre på kanten end op i angreb fronten. som jeg også mener at duelund lyser bedst i centrale... Så nu må vi bare håber på at trænere indser og løser snartest muligt. Ellers må jeg bare bliv ved med at brokke mig over thorups valg.

Er godt dybt tilfreds med bak som assistent træner.. Det er lidt (tydeligt) for mig at se bak stjæle billede som cheftræner.. Haha

Vijen

Indlæg af Vijen »

Eneste minus jeg har til trænerbænken var udskiftningen i 90 minut. Hvorfor ikke bruge den udskiftning noget før, når det er tydeligt at nogle af spillerne manglede kræfter de sidste 15 minutter.

Mht. Selve kampen så havde vi chancerne til at vinde med både 4 og 5 mål. Så skarpheden manglede, men det skal nok komme når de får nogle flere kampe. Måske vi også søgte indlæggene for meget og burde have forsøgt at spille hurtigt rundt om dem foran feltet noget mere.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Jeg sidder på jobbet, så jeg så desværre ikke kampen. Men surt at vi ikke lige får sat en mere ind. Man kan næsten kun skuffe på dette tidspunkt i turneringen - sidste sæson havde vi det også lidt svært i eks. Gibraltar så vidt jeg husker.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Sikker sejr på cruise control, der aldrig var i fare. Eneste minus er, at vi ikke fik scoret et par kasser mere, så spændingen om videre avancement var fjernet. Vi var for uskarpe på den sidste tredjedel, men umiddelbart så det ud til, at vi havde så meget individuel klasse, at vi også bør vinde på udebane.

Christian

Indlæg af Christian »

Fedt at starte den nye sæson med en sejr, men selvfølgelig ærgerligt det kun blev 1-0. Men vigtigt vi holdte nullet.
Jeg forstod ikke helt hvorfor Poulsen blev MOM på stadion.
Der bude have været Banggaard eller Sisto som jeg så det .
Men vi er i gang og der er helt sikkert plads til forbedringer hos mange af spillerne.

Besvar