skader
-
YahooSeeker [Bot]
Re: skader
Har du papirudgaven?
Der skulle være et par interessant artikler med FCM relevans.
Der skulle være et par interessant artikler med FCM relevans.
-
kenny
Jep. DN udtaler at AAB kun har 9 spillere der har superliga klasse,og vi har langt det stærkeste hold,og han har det fint med at blive buet af idag...
Skriver udtaler også at han tror det er slut,han kan ikke løbe uden knæet hæver vildt op,netop som han lige var kommet godt igang her i sommer...
Skriver udtaler også at han tror det er slut,han kan ikke løbe uden knæet hæver vildt op,netop som han lige var kommet godt igang her i sommer...
-
Nicolai Kammersgaard
Re: BT artikel
kenny skrev:
-------------------------------------------------------
> Jep. DN udtaler at AAB kun har 9 spillere der har
> superliga klasse,og vi har langt det stærkeste
> hold,og han har det fint med at blive buet af
> idag...
>
> Skriver udtaler også at han tror det er slut,han
> kan ikke løbe uden knæet hæver vildt op,netop som
> han lige var kommet godt igang her i sommer...
Derudover siger DN at KBN snart kommer på landsholdet og at han MH og FK er de rutinerede krafter i truppen og så selvfølgelig at vi er det tredje bedste hold i SAS ligaen.
I en anden notits står der at At SS stopper karrieren desværre.
Nicolai Kammersgaard
Generationsskiftet i midterforsvaret er sket.
> Jep. DN udtaler at AAB kun har 9 spillere der har
> superliga klasse,og vi har langt det stærkeste
> hold,og han har det fint med at blive buet af
> idag...
>
> Skriver udtaler også at han tror det er slut,han
> kan ikke løbe uden knæet hæver vildt op,netop som
> han lige var kommet godt igang her i sommer...
Derudover siger DN at KBN snart kommer på landsholdet og at han MH og FK er de rutinerede krafter i truppen og så selvfølgelig at vi er det tredje bedste hold i SAS ligaen.
I en anden notits står der at At SS stopper karrieren desværre.
Nicolai Kammersgaard
Generationsskiftet i midterforsvaret er sket.
-
Jean / BW# 1238
Ifølge optakten på bold.dk, så er Jesper Mikkelsen også ude:
Dårlige nyheder var der dog hos FC Midtjylland i den kamp, da den ene af de to forsvarskrumtapper, Jesper Mikkelsen, måtte udgå med en skade. Mikkelsen forventes stadig ude til kampen i Aalborg, ligesom også venstre back Ulrik Lindkvist må se til fra sidelinien. Nicolaj Jørgensen, der mod Esbjerg måtte udgå med en skade, er klar igen, og forventes igen at overtage Lindkvists plads, mens Christian Traoré glider ind i midterforsvaret som makker til Kristian Bak Nielsen.
Men på FCM.dk står der:
FCM må undvære Ulrik Lindkvist, Søren Skriver, Claus Madsen samt Klaus Kærgård, der alle døjer med skader.
Jeg håber FCM.dk har ret og ikke har glemt en spiller...
Kilder:
http://www.bold.dk/nyt/arkiv/visValgte.asp?valgte=48176
http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2465
Dårlige nyheder var der dog hos FC Midtjylland i den kamp, da den ene af de to forsvarskrumtapper, Jesper Mikkelsen, måtte udgå med en skade. Mikkelsen forventes stadig ude til kampen i Aalborg, ligesom også venstre back Ulrik Lindkvist må se til fra sidelinien. Nicolaj Jørgensen, der mod Esbjerg måtte udgå med en skade, er klar igen, og forventes igen at overtage Lindkvists plads, mens Christian Traoré glider ind i midterforsvaret som makker til Kristian Bak Nielsen.
Men på FCM.dk står der:
FCM må undvære Ulrik Lindkvist, Søren Skriver, Claus Madsen samt Klaus Kærgård, der alle døjer med skader.
Jeg håber FCM.dk har ret og ikke har glemt en spiller...
Kilder:
http://www.bold.dk/nyt/arkiv/visValgte.asp?valgte=48176
http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2465
-
YahooSeeker [Bot]
Re: BT artikel (ot)
Tak for gennemgangen, jeg tror jeg skal læse den. btw. Frank er på spisesedlerne til EB i Herning idag.
Er det ikke sådan du vil skrive navnene på spillerne, hvis det ikke i forvejen er klart hvem der tales om? Det gør det nemmere at følge med, specielt for folk der ikke er 100% fortrolige med truppen.
Er det ikke sådan du vil skrive navnene på spillerne, hvis det ikke i forvejen er klart hvem der tales om? Det gør det nemmere at følge med, specielt for folk der ikke er 100% fortrolige med truppen.
-
Von_Heino
Der er forøvrigt også en artikkel med Cristian Traoré i bt i dag. Jeg har ikke selv læst den endnu, men det kommer. Iøvrigt mener jeg også, At det er det Meget trist hvis det passer at Søren Skriver ikke kan komme tilbage. Den mand vil blive savnet 
-
klemme
Ekstra Bladet skriver idag en stor artikel om frank Kristensen,den fylder begge midtersiderne, og det handler om hans karrier fra starten i Agger, lidt om hans barndom og frem til idag.
Frank Kristensen tipper i Ekstra Bladet, at FCM vinder 0-2 eller 1-2, han selv scorer mindst et mål idag. Frank satser på 15 mål i denne sæson, da det udløser en bonus som Jens Ørgaard og ham selv lavede i kontrakten, ifølge Frank kristensen er bonussen nærmest lavet for sjov og lyder på 50.000 kr ved 15 sæsonmål.
Frank Kristensen tipper i Ekstra Bladet, at FCM vinder 0-2 eller 1-2, han selv scorer mindst et mål idag. Frank satser på 15 mål i denne sæson, da det udløser en bonus som Jens Ørgaard og ham selv lavede i kontrakten, ifølge Frank kristensen er bonussen nærmest lavet for sjov og lyder på 50.000 kr ved 15 sæsonmål.
-
YahooSeeker [Bot]
Aab med to angribere fra Start...
Sakset fra NordJyske.dk:
At dømme ud fra fredagens træning lægger cheftræner Erik Hamrén ud med diamant-opstillingen, hvor der er plads til både Simon Bræmer og Poul Hübertz i angrebet.
AaB's svenske cheftræner har dog ikke lyst til at bekræfte noget Men alt tyder altså på, at Poul Hübertz for første gang er med fra start for AaB.
mon ikke PH og DN kan holder fisker beskeftiget
At dømme ud fra fredagens træning lægger cheftræner Erik Hamrén ud med diamant-opstillingen, hvor der er plads til både Simon Bræmer og Poul Hübertz i angrebet.
AaB's svenske cheftræner har dog ikke lyst til at bekræfte noget Men alt tyder altså på, at Poul Hübertz for første gang er med fra start for AaB.
mon ikke PH og DN kan holder fisker beskeftiget
-
ulv865
startopstilling i dag
Ola Tidman
Rasmus D
Kristian Bak
Jesper Mikkelsen
Leon Jessen
Dennis Sørensen
Christian T
Mikkel Thygesen
Razak Pimpong
David Nielsen
Frank Kristensen
altså Michael Hansen ude og ind med Traoré - interessant!
FORZA FCM
ulv865
-
Ravnen
Re: startopstilling i dag
ulv865 skrev:
> altså Michael Hansen ude og ind med Traoré -
> interessant!
Gad vide om Erik læser på graven, det var ihverfald lige det jeg skrev om ville være en fordel ved udekampene, efter vores kamp i Brøndby
Michael er bedst når vi styrer spillet, og på udebane skal vi være mere kyniske, forhåbentlig kan Christian give os noget mere pondus når der skal fightes.
> altså Michael Hansen ude og ind med Traoré -
> interessant!
Gad vide om Erik læser på graven, det var ihverfald lige det jeg skrev om ville være en fordel ved udekampene, efter vores kamp i Brøndby
Michael er bedst når vi styrer spillet, og på udebane skal vi være mere kyniske, forhåbentlig kan Christian give os noget mere pondus når der skal fightes.
-
Nicolai Kammersgaard
Re: startopstilling i dag OT
Ravnen skrev:
> Gad vide om Erik læser på graven, det var
> ihverfald lige det jeg skrev om ville være en
> fordel ved udekampene, efter vores kamp i Brøndby
>
>
>
>
>
> Ravnen
>
Nu vil jeg lige sige at jeg var først.
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,139 ... #msg-13964
Men ja det er det helt rigtige at gøre.
Nicolai Kammersgaard
> Gad vide om Erik læser på graven, det var
> ihverfald lige det jeg skrev om ville være en
> fordel ved udekampene, efter vores kamp i Brøndby
>
>
>
>
>
> Ravnen
>
Nu vil jeg lige sige at jeg var først.
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,139 ... #msg-13964
Men ja det er det helt rigtige at gøre.
Nicolai Kammersgaard
-
ulv865
Re: startopstilling i dag OT
Det er ifølge ham selv (ER) også grunden dertil. At vi i visse udebaneopgør har brug for mere råstyrke midt på, da vi må formode at blive trykket lidt mere tilbage på banen... det sagde han lige i optakten...
Kom så lige med den sejr, så vi kan lukke hullet op til de andre inden de i morgen skal førsøge at få point. Vi vil ikke være 10! el. mere points efter føreholdet når det bliver vinter. Der er godt nok lang tid til, men det er over alle kampene det bliver afgjort...
FORZA FCM
ulv865 - som tror på 3 el. 4-0 til de sorte!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Surt med skaderne, men de nye i forsvaret gør det nu meget godt.
Hvad er der egentlig galt med Ulrik Lindkvist, og hvornår ventes han klar??
Hvad er der egentlig galt med Ulrik Lindkvist, og hvornår ventes han klar??