Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Anders bjelland rygtes for et år i FCM for at spille kontinuerlig efter sin knæ skade, det vil være klasse for klubben
Bjelland ville være super at få hjem på et lejeophold til næste sæson.
Hmm vi har faktisk ikke brug for glasben. Det kan vi ikke tåle under den nye superligaen strukturer olus europæiske turnering.. Men jeg tror på og har gode mave fornemmelse at FCM nu får gode sæson foran sig og udvikle sig i de rigtige spiller. Men det eneste er at FCM skal finde de rigtigest spillere. Og forhåbentlig får vi snart en rigtig cheftræner.. For jeg tror ikke på at thorup kan bringe FCM fremgang..
Jeg ville blive utrolig glad for en bjelland. Han var i særklasse Superligaens bedste forsvarer det år FCN blev mestre. Ham og kian sammen ville give os Superligaens stærkeste midterforsvar. Han har været skadet nuvel, men jeg tror ikke at han er en Agger / Andersson type med konstante skader. Hvis vi samtidig får købt en stærk offensiv midt med anderssons kvaliteter kan det sidste bygges af akademi talenter, der i år er større end længe set.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Har det på samme måde. Tror Kian Hansen og Andreas Bjelland vil blive et super makkerpar for os. Bjelland kan sagtens falde ind i superligaen, men det kræver meget mere at spille sig tilbage i truppen i the Championship.Vijen skrev:Bjelland ville være super at få hjem på et lejeophold til næste sæson.
Bjelland vil være den klassespiller vi mangler i vores forsvar. Fuldgod erstatning for Bodurov som jeg tror jeg vil komme til at savne.
Bjelland har tilmed store lederegenskaber.
-
Densestar7430
Jeg er slet ikke enig i at Bjelland ville være en fantastisk løsning. Glasben på en et års lejekontrakt? Nej tak.
Skulle Bjelland ramme sit topniveau og undgå skader, ja så tror jeg ham og Kian ville være det bedste midterforsvar i ligaen. For mig at se er det bare alt for usikkert. Og hvad gør vi som om et år?
Personligt ser jeg hellere end mere langsigtet løsning, som f.eks. En Fenger.
Skulle Bjelland ramme sit topniveau og undgå skader, ja så tror jeg ham og Kian ville være det bedste midterforsvar i ligaen. For mig at se er det bare alt for usikkert. Og hvad gør vi som om et år?
Personligt ser jeg hellere end mere langsigtet løsning, som f.eks. En Fenger.
-
Chiquizito92
Nu har Steinlein jo også ifm. med de 3. lejesvende fra vintertransfervinduet udtalt, at man ikke generelt vil se Midtjylland hente spillere på lejekontrakter, medmindre man skal have dækket et akut hul i truppen (som Budorov) eller kan se en spiller an på den måde (Bødvarsson). At leje en spiller er blot at udvikle på én, som man ikke har transferrettighederne til (medmindre der er en indbygget købsoption).
Det synes jeg egentlig som udgangspunkt er en fornuftig disposition, selv om Bjelland da ville være en god spiller til truppen. Kan man få en købsoption kunne det give mening. Ser det heller ikke som en fornuftig mulighed at købe ham "allerede nu" uden forudgående leje, da man så risikerer at købe en spiller, der ikke er den samme som før skaden.
Det synes jeg egentlig som udgangspunkt er en fornuftig disposition, selv om Bjelland da ville være en god spiller til truppen. Kan man få en købsoption kunne det give mening. Ser det heller ikke som en fornuftig mulighed at købe ham "allerede nu" uden forudgående leje, da man så risikerer at købe en spiller, der ikke er den samme som før skaden.
Spørgsmålet er om vi reelt set har et valg. En lejeaftale kan nemt være dikteret fra Benham/Brentford. Ser man på FCM og Brentford som en samlet enhed, giver lejeaftalen også god nok mening. Brentford står med en midterforsvarer, de skal have spillet i form, som de ved kan begå sig i superligaen. FCM står og mangler en sådan. Så selvom jeg også gerne så en mere permanent løsning på positionen, så synes jeg nu stadig, at det lyder fornuftigt, hvis vi har ham hele året. Eftersom han kommer fra Brentford, er udgifterne nok heller ikke særlig store.
Husk desuden på, at det er en dansk landsholdsspiller, der i dét hierarki har været over Sviatchenko i flere år, og øjensynligt stadig er det.
Husk desuden på, at det er en dansk landsholdsspiller, der i dét hierarki har været over Sviatchenko i flere år, og øjensynligt stadig er det.
Jeg foretrækker også klart en langtidskontrakt med Fenger end en lejekontrakt med Bjelland.
I dag fungerede vores 4-4-2 super, så den bliver forhåbentlig brugt mere fremover. Ligemeget om den gær eller ej, mangler vi dog i min ootik en angriber, fordi jeg regner Urena som færdig. I den forbindelse synes jeg Ishak er rigtigt spændende. Han har scoret stabielt for Randers et par sæsoner, og kan lidt af det hele. Ham og Pusic kunne formentlig blive voldsomt giftige sammen.
I dag fungerede vores 4-4-2 super, så den bliver forhåbentlig brugt mere fremover. Ligemeget om den gær eller ej, mangler vi dog i min ootik en angriber, fordi jeg regner Urena som færdig. I den forbindelse synes jeg Ishak er rigtigt spændende. Han har scoret stabielt for Randers et par sæsoner, og kan lidt af det hele. Ham og Pusic kunne formentlig blive voldsomt giftige sammen.
-
mousebreaker
Det er alligevel hårdt at give Bjelland glasben prædikatet
Har han ikke "blot" fået en korsbåndskade som alle kan rende ind i. Derudover ved jeg ikke om han har været skadet i større målestok end andre. Formodentlig ikke. Uanset hvad så er en korsbåndskade uden for nummer. Det er bare noget tough shit når det sker.
Bjelland ville nok ikke være så glad for at skulle et år tilbage til suppen, men jeg ville da tage imod ham med åbne arme. Det ville være en markant forstærkning hvis han kan finde tilbage til tidligere niveau. Spil intelligensen kan dog ikke være væk
Har han ikke "blot" fået en korsbåndskade som alle kan rende ind i. Derudover ved jeg ikke om han har været skadet i større målestok end andre. Formodentlig ikke. Uanset hvad så er en korsbåndskade uden for nummer. Det er bare noget tough shit når det sker.
Bjelland ville nok ikke være så glad for at skulle et år tilbage til suppen, men jeg ville da tage imod ham med åbne arme. Det ville være en markant forstærkning hvis han kan finde tilbage til tidligere niveau. Spil intelligensen kan dog ikke være væk
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Så jeg havde ret mht at steinlein vil handle ind i sidste minut.
Kilde bold.dk emne: vil give talenter chance..
Synes at det er rigtig ærgerligt.. At vi ikke snupper spiller næse for andre klubber.. Men så lyder det også som om steinlein er snøre ude efter flere landshold spiller. Derfor vil han venter indtil EM er overstået.. Men come on!!! To uger inden transfeer vinduet lukker.. Sindsyg..
Kilde bold.dk emne: vil give talenter chance..
Synes at det er rigtig ærgerligt.. At vi ikke snupper spiller næse for andre klubber.. Men så lyder det også som om steinlein er snøre ude efter flere landshold spiller. Derfor vil han venter indtil EM er overstået.. Men come on!!! To uger inden transfeer vinduet lukker.. Sindsyg..
Senest rettet af henker 30. maj 2016, 11:13, rettet i alt 1 gang.
Klaus egelund talte med Igboun i Herning i går og han tror ikke på en Igboun i Danmark til den nye sæson.
Begrundelsen er at Igboun er i Rusland for at sikre hans familie, så det handler om penge og families overlevelse.
Live på EB.dk lige nu
Begrundelsen er at Igboun er i Rusland for at sikre hans familie, så det handler om penge og families overlevelse.
Live på EB.dk lige nu
[quote="Lund7400"]Jeg foretrækker også klart en langtidskontrakt med Fenger end en lejekontrakt med Bjelland.
I dag fungerede vores 4-4-2 super, så den bliver forhåbentlig brugt mere fremover. Ligemeget om den gær eller ej, mangler vi dog i min ootik en angriber, fordi jeg regner Urena som færdig. I den forbindelse synes jeg Ishak er rigtigt spændende. Han har scoret stabielt for Randers et par sæsoner, og kan lidt af det hele. Ham og Pusic kunne formentlig blive voldsomt giftige sammen.[
Ja det lyder da tiltalende med de to i angrebet, men Pusic!!!! tror ikke der er 10% chance for at han spiller for os i den nye sæson, Tror han vil gøre alt for at finde ny klub, var det ikke også på tale i sidste "vindue" og der er vel ikke noget der taler for at det skulle have ændret sig.
I dag fungerede vores 4-4-2 super, så den bliver forhåbentlig brugt mere fremover. Ligemeget om den gær eller ej, mangler vi dog i min ootik en angriber, fordi jeg regner Urena som færdig. I den forbindelse synes jeg Ishak er rigtigt spændende. Han har scoret stabielt for Randers et par sæsoner, og kan lidt af det hele. Ham og Pusic kunne formentlig blive voldsomt giftige sammen.[
Ja det lyder da tiltalende med de to i angrebet, men Pusic!!!! tror ikke der er 10% chance for at han spiller for os i den nye sæson, Tror han vil gøre alt for at finde ny klub, var det ikke også på tale i sidste "vindue" og der er vel ikke noget der taler for at det skulle have ændret sig.
Må man nu ikke engang tage på shopping når man nyder lidt ferie i Danmark? Tænker Aarhus' butikkers udvalg tiltaler Sly lidt mere end HerningsLupus1999 skrev:Sylvester Igboun set i Århus i dag :-/