SL: AaB vs. FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: SL: AaB vs. FCM

Indlæg af mousebreaker »

Fandme godt arbejde af Bodurov. det må jeg sige
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Syntes Aab får mange af de små frispark, lige pt, hvor vi intet får og det hjælper dem ind i kampen. Vi skal fortsætte med at klø på.

Poulsen lavede en del fejl i starten og så er han vel blevet anonym siden hen.

Stærkt arbejde af Bodurov.

henker

Indlæg af henker »

Fatter ikke hvorfor duelund er mest på kanten, han skinner jo for helvedet på centrale midtbane.. Fyret nu den åndssvagt thorup. Holder nu snart ikke mere med den åndssvagt cheftræner!!

henker

Indlæg af henker »

Glæder mig sgu til at talenter fra FCM akademiske spiller kommer til første holdet efter sommer. De kender hinanden bedre.. Og regner osse med at de spiller bedre end de oldboys.. :-D

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Egentlig en ok halvleg. Vi starter endnu engang nervøst og svagt, men spiller os ind i kampen og har også skabt chancer til et par mål eller mere. Dette er en kamp vi skal vinde, Aab er ikke specielt gode og vi har mindst et niveau mere end Aab, når vi vil og det skal udnyttes.

Enkelte spillere der ikke leverer, men generel ok kamp uden at være rigtig godt.

Og vi spiller bolden og falder ikke tilbage på de lange bolde ;)
Senest rettet af pr0j3ct 26. maj 2016, 20:58, rettet i alt 2 gange.

Treco

Indlæg af Treco »

Duelund har slet ikke fysik nok til at spille central midt endnu. Vi mangler i forvejen fysik på den midtbane når olson og Poulsen spiller. Skidt vi ikke har fået scoret i vores gode periode. Men synes faktisk vi spiller godt. Masser af gode bold op i gennem Aabs kæder i stedet for dumme lang, høje bolde op på pusic.

Cortez

Indlæg af Cortez »

henker skrev:Fatter ikke hvorfor duelund er mest på kanten, han skinner jo for helvedet på centrale midtbane.. Fyret nu den åndssvagt thorup. Holder nu snart ikke mere med den åndssvagt cheftræner!!
Tror vi har fattet det, Henker ;)

Synes vi spiller bedre end længe. Lidt for mange tekniske fejl, men i det mindste er der gode offensive takter for en gangs skyld.

Nu skal den bare ind over stegen - igen :D .

/Cortez

Christian

Indlæg af Christian »

Vi spiller da flot flydende fodbold og har spillerne til det.
Duelund og Olsson får virkelig holdet til at spille godt, og jeg har endda set Pusic slippe fornuftigt af med bolden.

Meget meget positiv første halvleg.

henker

Indlæg af henker »

Ja præcis. Og de har brug for at blive sparket i nosse at de løber mere af galskab og får nu score og går mindst bronse medaljer med hjem..

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Syntes ikke rigtig at vi er kommet på banen endnu, efter halvlegen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er imponeret over Olsson synes godt nok han er over det hele, tilbyder sig offensivt og gode defensive aktioner.
Godt med en spiller med gode lunger og tør bruge af kræfterne. :)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Godt hug af Duelund og ja god arbejds indsats af Olsson.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Fatter ikke en lyd af at Pusic skal ud - ikke en lyd.

Sidste kamp hjemme får vi forhåbentlig Dahlin i buret. Mikkel Andersen er i gang med den dårligste stime jeg kan huske en FCM keeper har haft. Ærgeligt, han har ellers gjort det godt (ifht at han er reserve) i min bog gennem sæsonen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

mousebreaker skrev:Fatter ikke en lyd af at Pusic skal ud - ikke en lyd.

Sidste kamp hjemme får vi forhåbentlig Dahlin i buret. Mikkel Andersen er i gang med den dårligste stime jeg kan huske en FCM keeper har haft. Ærgeligt, han har ellers gjort det godt (ifht at han er reserve) i min bog gennem sæsonen
Enig.

Under udskiftning og svag indsats af Andersen, hvor han sejler rundt ude i feltet.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Duncan er klasser bedre end Pusic. Pusic kan slet ikke styre bolden, og er ikke god idag. han var vældig utilfreds med udskiftningen.

Og ja vi skal have en ny KLASSE keeper.

Besvar