Det kan da ikke passe.henker skrev:Først gang er jeg enig med dig..TrueWolfMidt skrev:Så gerne at vi lejer Bodurov hvis ikke Fulham vil gøre brug af ham. Han er faldet godt til i truppen og er en / virker som en robust spiller, der ikke sådan bare lige går i stykker. Ham kunne vi godt bruge i Europa.
Håber virkelig at smartodds snart finder noget godt brugbart materiale, for vi kan ikke spille europæiske med så ungt et hold, uden at have noget mere rutine ind over.
Transfer sommer 2016
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer sommer 2016
-
Steffen am
Islændingen, er det så Bödvar eller Hedi?FCM2000 skrev:
Bulgaren vender tilbage til Fulham
Bak holder
Andersson holder
Larsen holder
Islaeningen er rejst hjem
Nordmand er smuttet
Finne tilbage til Brentford
Hassan ?
Begge del.. De er rejst hjem til Island
Jeg svarede egentlig Henker på hans spørgsmål vedr. Boilesen.Badcompany skrev:Vi er vel enige om at Novak spiller venstreback og vi kommer til at mangle en center forsvar.Lupus1999 skrev:Vi har overhovedet ikke brug for ham og da slet ikke med de glasben han har.
Desuden har vi en Novak, der spiller fast og ligner en mand, der kommer til at brage igennem i næste sæson. Har set at han laver en Pospech. Et års tilvænning på et solidt og acceptabelt niveau inden han for alvor viser klassen.
-
Steffen am
Farvel til:
Petter Andersson
Jim Larsen
Kristian Bach Bak
Nikolay Bodurov (leje)
Daniel O’Shaughnessy (leje)
Bödvar Bödvarsson (leje)
Der er forlænget med:
Alexander Munksgaard
Gloire Rutikanga
Spillere der ikke er afgjort endnu.
Kontrakter der udløber:
Rilwan Hassan
Spillere der kommer retur fra udleje:
Marco Larsen
Jonas Gemmer
Musefiu Ashiru
Razak Odeyemi
Babajide David
Spillere, der bliver for gamle til ynglinge fodbold (evt. må 3 spille Youth League)
Rasmus Schmidt Nicolaisen
Rasmus Nissen
Mads Døhr Thychosen
Andreas Raahauge
Jákup Thomsen
Simon Sterring
Anders Hagelskjær
Kristian Dirks Riis
Rasmus Winther Johansen
_____
Tænker der godt snart må komme nyheder med Gemmer hjem og kontrakt til Nicolaisen, Rasmus NK, Thycosen, Raahauge og Thomsen.
Sidste u19 kamp er 04/06, ved ikke om det kan bruges som pejlemærke for kontrakter for nogle af de unge?
Petter Andersson
Jim Larsen
Kristian Bach Bak
Nikolay Bodurov (leje)
Daniel O’Shaughnessy (leje)
Bödvar Bödvarsson (leje)
Der er forlænget med:
Alexander Munksgaard
Gloire Rutikanga
Kontrakter der udløber:
Rilwan Hassan
Marco Larsen
Jonas Gemmer
Musefiu Ashiru
Razak Odeyemi
Babajide David
Spillere, der bliver for gamle til ynglinge fodbold (evt. må 3 spille Youth League)
Rasmus Nissen
Mads Døhr Thychosen
Andreas Raahauge
Jákup Thomsen
Simon Sterring
Anders Hagelskjær
Kristian Dirks Riis
Rasmus Winther Johansen
_____
Tænker der godt snart må komme nyheder med Gemmer hjem og kontrakt til Nicolaisen, Rasmus NK, Thycosen, Raahauge og Thomsen.
Sidste u19 kamp er 04/06, ved ikke om det kan bruges som pejlemærke for kontrakter for nogle af de unge?
jeg personlige ser gerne at vi skal benytte os mere af nissen, ashiru og baba david.. kan godt lide deres type at spille på.. resten af de unge har jeg ingen kendskab til..
synes også at marco larsen passer ikke til den type vi spille på... han må meget gerne drage sig videre for min skyld...
har også hørt at Gemmer vil gerne bliver i Horsens..
synes også at marco larsen passer ikke til den type vi spille på... han må meget gerne drage sig videre for min skyld...
har også hørt at Gemmer vil gerne bliver i Horsens..
Kontrakter der udløber:
Rilwan Hassan
Hvornår udløber kontrakten ? Hvordan kan Rilwan sige at han ikke har talt med klubben i 2 måneder, når Granlund siger at der er interesse i at forlænge eller udenlandske muligheder.
Marco Larsen
Jonas Gemmer
Musefiu Ashiru
Razak Odeyemi
Babajide David
Mener ikke vi kan bruge nogen af dem. Vi bliver nødt til at sælge dem eller lade dem løbe. Sælg Gemmer til Horsens - han kommer aldrig til at spille fast for os alligevel.
Har set lidt til Marco Larsen i Vejles kampe, og han er slet ikke med i spillet, og skiller sig slet ikke ud fra de øvrige. Mit bud er at han skal sælges måske til Horsens eller SIF.
De øvrige 3 har efter min mening ingen fremtid i FCM
Rasmus Nissen
Mads Døhr Thychosen
Andreas Raahauge
Jákup Thomsen
Simon Sterring
Anders Hagelskjær
Kristian Dirks Riis
Rasmus Winther Johansen
Jeg ved ikke hvor mange af disse vi kan bruge på sigt, men de skal i alle tilfælde have samme power som Nissen for at kunne være i betragtning allerede nu. Springet fra ungdomsfodbold til senior er simpelthen for stort, hvis man ikke har fysikken med sig. Se blot Kristoffer Olsson som efter min mening mangler en del fysisk.
_____
Hvis ikke vi vil bruge Banggård synes jeg at vi skal sælge ham (ikke leje for det hjælper ikke), så han kan få noget spilletid. Den tror jeg han er langt fra hos os. Tror godt SIF kunne bruge en midtstopper.
Kontrakter der udløber:
Rilwan Hassan
Hvornår udløber kontrakten ? Hvordan kan Rilwan sige at han ikke har talt med klubben i 2 måneder, når Granlund siger at der er interesse i at forlænge eller udenlandske muligheder.
Marco Larsen
Jonas Gemmer
Musefiu Ashiru
Razak Odeyemi
Babajide David
Mener ikke vi kan bruge nogen af dem. Vi bliver nødt til at sælge dem eller lade dem løbe. Sælg Gemmer til Horsens - han kommer aldrig til at spille fast for os alligevel.
Har set lidt til Marco Larsen i Vejles kampe, og han er slet ikke med i spillet, og skiller sig slet ikke ud fra de øvrige. Mit bud er at han skal sælges måske til Horsens eller SIF.
De øvrige 3 har efter min mening ingen fremtid i FCM
Rasmus Nissen
Mads Døhr Thychosen
Andreas Raahauge
Jákup Thomsen
Simon Sterring
Anders Hagelskjær
Kristian Dirks Riis
Rasmus Winther Johansen
Jeg ved ikke hvor mange af disse vi kan bruge på sigt, men de skal i alle tilfælde have samme power som Nissen for at kunne være i betragtning allerede nu. Springet fra ungdomsfodbold til senior er simpelthen for stort, hvis man ikke har fysikken med sig. Se blot Kristoffer Olsson som efter min mening mangler en del fysisk.
_____
Hvis ikke vi vil bruge Banggård synes jeg at vi skal sælge ham (ikke leje for det hjælper ikke), så han kan få noget spilletid. Den tror jeg han er langt fra hos os. Tror godt SIF kunne bruge en midtstopper.
-
Steffen am
- Rilwan
Sådan som jeg forstår det udløber kontrakten 1. juli.
Midtjylland tilbød en ny kontrakt for 2 måneder siden, hvor Rilwans agent har afvist den og krævet mere i løn.
Nu er der "hvem-blinker-først" konkurrence.
- De udlejede
Min tro er min umiddelbart mest på Gemmer, som skrevet tidligere.
Han spiller trods alt på u20 landsholdet og skulle efter sigende have fundet sig ret godt til rette på den centrale midt i Horsens og været tilpas vigtig. (set 2 kampe og læst diverse referater)
Afhænger naturligvis også lidt af hvad der ellers er af spillere, for han vil nok være breddespiller.
Evt. kan man evt. forlænge udleje måske? Horsens har umiddelbart ingen penge, så kunne godt give mening.
- De unge
NK har vi jo set hvad han kan. Han skal først og fremmest have en kontrakt.
Thycosen scorede i vinter-testkampene og har klart været den mest kreative kraft i Youth League og u19 ligaen. For mig kan der ikke være tvivl om han skal forlænges.
Nicolaisen har været skadet i lang tid, så svært at vurdere, men lød til at være en man satsede på tidligere.
Thomsen bomber og bomber i u19 ligaen.
Raahauge har jeg svært ved at vurdere, er umiidelbart mere imponeret over Oliver Ottesen (u18) i de kampe jeg har set, men at Raahauge er fast mand på u19 landsholdet, som må tælle for noget.
Munksgaard og Rutikanga har jo skrevet nye kontrakter allerede, kan ikke se hvorfor disse 5 skal være langt bagefter. Desuden er der jo nogle nye spillere der skal op på et eller andet tidspunkt
Om der så er nogle af disse der skal udlejes i en periode, kan vi så tage. Men først og fremmest skal vi sikrer de fortsat er ulve.
- Banggaard
Hvis vi sælger ham er det 5!! fra forsvarskæden der er væk. Vi skal bruge mindst 4 centrale stoppere, så hvis vi sælger ham og vi siger en fra akademiet, skal vi hente 2 nye.
Jeg vil godt slå på trommer for, hvis han er god nok til at vinde guld, er han også fin som 3. valg.
Lad os satse på bare lidt kontinuitet.
Sådan som jeg forstår det udløber kontrakten 1. juli.
Midtjylland tilbød en ny kontrakt for 2 måneder siden, hvor Rilwans agent har afvist den og krævet mere i løn.
Nu er der "hvem-blinker-først" konkurrence.
- De udlejede
Min tro er min umiddelbart mest på Gemmer, som skrevet tidligere.
Han spiller trods alt på u20 landsholdet og skulle efter sigende have fundet sig ret godt til rette på den centrale midt i Horsens og været tilpas vigtig. (set 2 kampe og læst diverse referater)
Afhænger naturligvis også lidt af hvad der ellers er af spillere, for han vil nok være breddespiller.
Evt. kan man evt. forlænge udleje måske? Horsens har umiddelbart ingen penge, så kunne godt give mening.
- De unge
NK har vi jo set hvad han kan. Han skal først og fremmest have en kontrakt.
Thycosen scorede i vinter-testkampene og har klart været den mest kreative kraft i Youth League og u19 ligaen. For mig kan der ikke være tvivl om han skal forlænges.
Nicolaisen har været skadet i lang tid, så svært at vurdere, men lød til at være en man satsede på tidligere.
Thomsen bomber og bomber i u19 ligaen.
Raahauge har jeg svært ved at vurdere, er umiidelbart mere imponeret over Oliver Ottesen (u18) i de kampe jeg har set, men at Raahauge er fast mand på u19 landsholdet, som må tælle for noget.
Munksgaard og Rutikanga har jo skrevet nye kontrakter allerede, kan ikke se hvorfor disse 5 skal være langt bagefter. Desuden er der jo nogle nye spillere der skal op på et eller andet tidspunkt
Om der så er nogle af disse der skal udlejes i en periode, kan vi så tage. Men først og fremmest skal vi sikrer de fortsat er ulve.
- Banggaard
Hvis vi sælger ham er det 5!! fra forsvarskæden der er væk. Vi skal bruge mindst 4 centrale stoppere, så hvis vi sælger ham og vi siger en fra akademiet, skal vi hente 2 nye.
Jeg vil godt slå på trommer for, hvis han er god nok til at vinde guld, er han også fin som 3. valg.
Lad os satse på bare lidt kontinuitet.
Jeg er helt med på at styrke bredden i truppen med akademispillere, for det er stadig en væsentlig del af klubbens DNA, som det hedder. Men det skal virkelig blive interessant at se, hvordan de frigjorte lønkroner fra Bak, Jimbo, Petter og vel egentlig også Singh udnyttes.
Det løber op. Der skulle altså være til en stor Superliga-profil. Så er det op til Steinlein at ramme rigtigt.
Det løber op. Der skulle altså være til en stor Superliga-profil. Så er det op til Steinlein at ramme rigtigt.
-
Steffen am
Nu vil jeg helst ikke være lyseslukker, men som jeg forstår økonomien har vi levet en smule over evne, så det kan godt være at de sparede kroner går i regnskabet i stedet for en ny spiller.Acebone skrev:Jeg er helt med på at styrke bredden i truppen med akademispillere, for det er stadig en væsentlig del af klubbens DNA, som det hedder. Men det skal virkelig blive interessant at se, hvordan de frigjorte lønkroner fra Bak, Jimbo, Petter og vel egentlig også Singh udnyttes.
At vi har fået Sistos afløser (Kadlec) inden Sisto er solgt, ved jeg ikke om kan betyde noget?
Selv hvis alle lønkronerne ikke geninvesteres, så bør der stadig være noget pænt til overs. Jeg ved selvfølgelig ikke, om det forventes, at vi skærer lidt ned nu, men historikken siger ærlig talt ikke, at det er det, vi gør. Er der penge i FCM, skal de ud at trille.
Tror heller ikke at vi skærer ned. Økonomien skal selvfølgeligt forbedres løbende, men vi har stadig nogle mål klubben benhårdt vil gå efter, så holdet skal samtidig være stærkt nok til at spille med om mesterskab og europa. Jeg tror der kommer noget ind, derud over er der en række ubekendte i mulige salg der evt. skal erstattes, samtidig med en flok akademispillere der også skal kunne øjne en mulig vej til førsteholdet.
-
Steffen am
Synes egentlig det er en spændende pointe omkring økonomien, i kan sagtens få ret i at pengene "kommer til arbejde".
Kan godt lide denne
Jeg prøvede lige at ridse min "ønskeliste"
Målmænd
Dahlin
Andersen
Wolanski
Raahauge
1 bliver solgt eller udlejet = 3
Forsvarskæde
Kian
ny mand
Banggaard
Nicolaisen
Novak
Rømer
Rasmus NK
Munksgaard
= 8
Midt
Sparv
Gemmer
Poulsen
Olsson
Sisto
Kadlec
Royer
Hassan
Duelund
Thycosen
Rutikanga
Mabil
Mindst en solgt eller udlejet = 11
Angreb
Pusic
Onachu
Uréna
Thomsen
Formentlig Uréna solgt eller Thomsen udlejet = 3
___
3 + 8 + 11 + 3 = 25
25 spillere til kampprogrammet er vel ikke helt skeløjet.
med 7 nye akademister det helt sikkert en billigere trup.
Har dog lidt svært ved at forestille mig Steinlein gå gennem et sommertransfervindue med kun en transfer.
Salg af Wolanski, Gemmer, Olsson, Sisto, Hassan og Uréna og evt. Raahauge, Rutikanga, Mabil og Thomsen på udleje er dem, af de har nævnt jeg ser størst chance for ikke er i truppen til efteråret, hvilket naturligvis kan give plads til nye spillere.
Kan godt lide denne
Hvad er der plads til af spillere.pr0j3ct skrev:...Jeg tror der kommer noget ind, derud over er der en række ubekendte i mulige salg der evt. skal erstattes, samtidig med en flok akademispillere der også skal kunne øjne en mulig vej til førsteholdet.
Jeg prøvede lige at ridse min "ønskeliste"
Målmænd
Dahlin
Andersen
Wolanski
Raahauge
1 bliver solgt eller udlejet = 3
Forsvarskæde
Kian
ny mand
Banggaard
Nicolaisen
Novak
Rømer
Rasmus NK
Munksgaard
= 8
Midt
Sparv
Gemmer
Poulsen
Olsson
Sisto
Kadlec
Royer
Hassan
Duelund
Thycosen
Rutikanga
Mabil
Mindst en solgt eller udlejet = 11
Angreb
Pusic
Onachu
Uréna
Thomsen
Formentlig Uréna solgt eller Thomsen udlejet = 3
___
3 + 8 + 11 + 3 = 25
25 spillere til kampprogrammet er vel ikke helt skeløjet.
med 7 nye akademister det helt sikkert en billigere trup.
Har dog lidt svært ved at forestille mig Steinlein gå gennem et sommertransfervindue med kun en transfer.
Salg af Wolanski, Gemmer, Olsson, Sisto, Hassan og Uréna og evt. Raahauge, Rutikanga, Mabil og Thomsen på udleje er dem, af de har nævnt jeg ser størst chance for ikke er i truppen til efteråret, hvilket naturligvis kan give plads til nye spillere.
Må barr give min mening om at jeg er meget imod at sælg banggaard. Han er stabilt og gode at holde boldbesiddelse. Han er også mere ro med bold end sparv gør
og kan ikke forstå mig på hvorfor thorup gider ikke bruge ham.. Det fatter jeg ikke.
Jeg forstår heller ikke idéen om at sælge Banggaard nu. Vi bør hente en ny ind for Bodurov, og det håber jeg bliver enten Fenger eller Sanneh. Hvis sidstnævnte er muligt, kan Gemmer givetvis indgå i en form for byttehandel, og måske også en Marko Larsen vil være interessant for Horsens?
Derudover bør vi udleje Munksgaard, fordi der pt. er for langt til banen. Urena bør skippes afsted og derudover må Sisto også være væk til september (afhængig af Europa-kval). Derudover sparer vi som af andre nævnt anseelige lønninger på Petter, Jim og Bak - det giver råderum til et par forstærkninger. Målmandsposten er usikker, såfremt Dahlin bliver 100 % inden sæsonstart skal der satses på ham, ellers mener jeg, at man skal finde en ny førstemålmand - Andersen har bare ikke niveauet. Ser gerne en forlængelse med Hassan, men ikke for enhver pris, og derfor virker det pt. ikke realistisk. Jeg håber, at man får held med at hente Igboun retur.
Jeg er helt på linje med, at vi skal have akademister op, og derfor skal vi hellere købe to store profiler, end 5-6 halvprofilerede spillere. De to store profiler skal dække central midt (8'er) og central forsvar i min optik. Det giver os følgende solide dobbeltgardinger, hvor venstre back og central midt står svagest breddemæssigt.
Andersen/Dahlin
NK/Rømer, Kian/Bang, (Fenger/Sanneh)/Nicolaisen, Novak/(Rømer, NK)
Kadlec/Mabil, Olsson/Duelund, Sparv/Rømer, Ny mand/Poulsen, Igboun/Royer
Pusic/Paul
Ønskeliste:
Fenger
Sanneh
Igboun
Masango
George
De to sidstnævnte fordi jeg synes de besidder spændende ting, om end George nok er for meget samme statur som Paul.
Derudover bør vi udleje Munksgaard, fordi der pt. er for langt til banen. Urena bør skippes afsted og derudover må Sisto også være væk til september (afhængig af Europa-kval). Derudover sparer vi som af andre nævnt anseelige lønninger på Petter, Jim og Bak - det giver råderum til et par forstærkninger. Målmandsposten er usikker, såfremt Dahlin bliver 100 % inden sæsonstart skal der satses på ham, ellers mener jeg, at man skal finde en ny førstemålmand - Andersen har bare ikke niveauet. Ser gerne en forlængelse med Hassan, men ikke for enhver pris, og derfor virker det pt. ikke realistisk. Jeg håber, at man får held med at hente Igboun retur.
Jeg er helt på linje med, at vi skal have akademister op, og derfor skal vi hellere købe to store profiler, end 5-6 halvprofilerede spillere. De to store profiler skal dække central midt (8'er) og central forsvar i min optik. Det giver os følgende solide dobbeltgardinger, hvor venstre back og central midt står svagest breddemæssigt.
Andersen/Dahlin
NK/Rømer, Kian/Bang, (Fenger/Sanneh)/Nicolaisen, Novak/(Rømer, NK)
Kadlec/Mabil, Olsson/Duelund, Sparv/Rømer, Ny mand/Poulsen, Igboun/Royer
Pusic/Paul
Ønskeliste:
Fenger
Sanneh
Igboun
Masango
George
De to sidstnævnte fordi jeg synes de besidder spændende ting, om end George nok er for meget samme statur som Paul.