3 spillere fra en hylde vi normalt ikke henter fra....... Nå, ok....mousebreaker skrev:Vi solgte Erik og Duncan.det er korrekt. Duncan efter eget ønske og han spiller en position hvor vi i forvejen er supergodt besat. Desuden var og er Duncan efter min mening ikke lige så god Pusic. Erik Sviatchenko blev solgt som formodet.HKP skrev:Duncan og Sviatshenko røg ud og ind kom et ungt supertalent fra henholdsvis Norge og Finland, som begge aldrig fik én eneste kamp i trøjen.... Det mener du var det bedste vindue i FCMs histoie??
Vi købte
Kadlec
Singh
Lejede Budorov
Her snakker vi om 3 spillere fra en hylde vi bare ikke normalt henter fra. Budorov var selvfølgelig kun en nødløsning fordi alle de spillere der stod over ham i prioritet sprang fra. Vi er ikke en klub hvor vi kan forvente at vores første andet eller tredjevalg ønsker at komme til. Dertil er ligaen for lille, det samme gælder FCM som klub, som tilmed ligger langt fra lands lov og ret hvis man ser på det med storbyøjne. Da det ikke lykkedes at få tilknyttet en forsvarsspiller som vi ønskede - den sidste sprang fra til aller aller sidst - så fik man en spiller fra en Engelsk klub med premier league erfaring. Hvor mange udlændinge med premier league erfaring i deres bedste alder løber rundt i superligaen???
Kadlec havde vi jagtet længe. Klubbens dyreste indkøb nogensinde hvis vi ser bort fra Ørgaards "kuriøse" Borring-handel
Singh en fantastisk fodboldspiller som kunne spille både 6'er og 8'er. Lige hvad vi manglede. At han så fik hjemve har intet med transfer vinduet at gøre.
Jeg vil påstå at vi aldrig i klubbens historie har fået tre spillere ind med samme kvalitet på papiret i ét vindue.
Derudover havde vi nogle mindre til og afgange. Blandt andet de to små lejemål som nu er blevet ophævet uden de fik spilletid. Fuldstændigt ligegyldigt i min optik. Jeg vil blive overrasket hvis de har fået en løn i direktør klassen. Tror ikke de har fået en skid for at være i klubben det halve år set i forhold til hvad andre får i klubben. Det var chance lejemål hvor man godt vidste at muligheden for at de kom til at spille var lille, men de dækkede nogle huller i bredden og kunne måske vise sig at overraske - det er ofte set. Desuden var den ene fra Brentford. Han var formodentlig trukket ned over ørerne på os.
Jeg synes det er totalt uden realitetssans at kalde det transfervindue for det værste i klubbens historie. Derimod vil jeg påstå at din holdning er påvirket af hvad der er sket efter transfer vinduet lukkede. Alt hvad der skete efter transfer deadline er dog fuldstændig ligegyldigt når man skal vurdere et vindue. Ingen kunne vide at Kadlec blev skadet eller at Singh fik hjemve bare for at tage et eksempel
Jamen jeg er da enig i at boudorov gør det fornuftigt nok.... Men kadlec, som var konstant bænket på et bundhold i Bundesligaen.... Det er da ikke så stort.... Han fik da ej heller vist noget inden han blev skadet....
De to unge spillere fra Finland og Norge røg retur inden de havde spillet en kamp...
Okay, hvis du er så imponeret over denne historik. Jeg synes bare ikke det var tegn på et godt vindue, når vi skulle ud og handle til unitedkampene.... Resultatet nu er at én spiller (den lejede boudorov) i realiteten spiller...
Men det er jo utroligt nemt at forsvare indkøbene, hvis de der bliver til flop, "bare er købt ind til akademiet".... Men der spiller de jo så heller ikke mere....