Det er rigtig mange lønkroner der bliver frigivet bare i Andersson og Bak, så det bør give muligheder for at hente en top 3 spiller til truppen og det er der brug for.FCM2000 skrev:Ingen tvivl om at FCM maa frem med pungen I det her vindue.
Bulgaren vender tilbage til Fulham
Bak holder
Andersson holder
Larsen holder
Islaeningen er rejst hjem
Nordmand er smuttet
Finne tilbage til Brentford
Hassan ?
Transfer sommer 2016
-
Uldkraemmeren
Re: Transfer sommer 2016
Vi har ikke brug for en ny venstreback. Vi har Novak og NK til at dække den. Desuden er Boilesens formodede lønkrav kontra skadeshistorik ikke umagen værd.henker skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/aj ... ge-ny-klub
noget for os?? det kan jeg godt se ham i FCM - men gider han kommer til FCM??
Tror desuden han vil fortsætte i udlandet.
Både og. NK ser ud til at have overhalet Rømer på højreback, så lige nu har vi 2 højrebakcs og 1 venstreback. Det kunne være dejligt med en akademispiller som alternativ til venstreback, men det ser ikke sådan ud. Men hvem ved, selvom NK viste gode takter på u-holdet, så kom han jo nærmest ud af ingenting.Acebone skrev:Vi har ikke brug for en ny venstreback. Vi har Novak og NK til at dække den.
Jeg er dog enig i at vi ikke skal købe en venstreback til start 11'eren, men mere som prospect.
-
Steffen am
Munksgaard har også spilet på højrebacken, så det er faktisk nærmere 3 højrebacks og 1 venstrebackXinx skrev:Både og. NK ser ud til at have overhalet Rømer på højreback, så lige nu har vi 2 højrebakcs og 1 venstreback. Det kunne være dejligt med en akademispiller som alternativ til venstreback, men det ser ikke sådan ud. Men hvem ved, selvom NK viste gode takter på u-holdet, så kom han jo nærmest ud af ingenting.Acebone skrev:Vi har ikke brug for en ny venstreback. Vi har Novak og NK til at dække den.
Jeg er dog enig i at vi ikke skal købe en venstreback til start 11'eren, men mere som prospect.
Men NK har spillet masser af kampe på venstrebacken, så det ser jeg egentlig ikke som noget problem, 4 backs sammenlagt burde være ok.
Jeg er i hvert fald ikke bekymret og jeg håber man tør satse på akademiet.
M. Jürgensen og A. Poulsen kan i øvrigt også gå hen og blive spændende til fremtiden.
-
Jesper BW1100
Det var i mine øjne en fin nyhed. Bodurov har ikke imponeret i min bogTreco skrev:Ifølge aoh ryger Bodurov tilbage til England. Det er økonomien der er en hindring.
hmmm jeg er også for det mest ind for konutitet men hvis vi skal ude i europæiske turningen - kræver det jo have mere erfaring i benene.. det har unge ikke.
mon den giver mening, at vi skal have en nye venstre back, og 1-2 nye midterforsvar, ser gerne at vi skal bruger mere af banggaard. og en venstre midtbane.. ? mere??
mon den giver mening, at vi skal have en nye venstre back, og 1-2 nye midterforsvar, ser gerne at vi skal bruger mere af banggaard. og en venstre midtbane.. ? mere??
-
Badcompany
Jeg er helt enig her. Nu kender jeg ikke hans løn, men vi kan helt sikkert få bedre/ligeså gode alternativer end Bodurov.Jesper BW1100 skrev:Det var i mine øjne en fin nyhed. Bodurov har ikke imponeret i min bogTreco skrev:Ifølge aoh ryger Bodurov tilbage til England. Det er økonomien der er en hindring.
Det imo allervigtigste er at vi får en spiller med en stærk karakter, der ikke er anonym på en fodboldbane a la samtlige vore spillere pt. En der virkelig kan hive fat i de unge når der er brug for det.
Kan være en stopper eller en midt...
Kan være en stopper eller en midt...
Jeg synes egentlig, at Bodurov har gjort det rigtig fint. Dog håbet jeg på, at vi nu kan hente en midterforsvarer ind ala Jim Larsen eller Sviatchenko. Altså en der virkelig kan dominere luftrummet og æde modstanderne. Det synes jeg virkelig vi har manglet det seneste ½ år.
-
Badcompany
Passer Mads Fenger ikke i den profil? 
Vi har overhovedet ikke brug for ham og da slet ikke med de glasben han har.
Desuden har vi en Novak, der spiller fast og ligner en mand, der kommer til at brage igennem i næste sæson. Har set at han laver en Pospech. Et års tilvænning på et solidt og acceptabelt niveau inden han for alvor viser klassen.
Desuden har vi en Novak, der spiller fast og ligner en mand, der kommer til at brage igennem i næste sæson. Har set at han laver en Pospech. Et års tilvænning på et solidt og acceptabelt niveau inden han for alvor viser klassen.
-
Badcompany
Vi er vel enige om at Novak spiller venstreback og vi kommer til at mangle en center forsvar.Lupus1999 skrev:Vi har overhovedet ikke brug for ham og da slet ikke med de glasben han har.
Jeg ville gerne se Leon Andreasen, han er tilgængelig på en fri transfer.
Minusser er dog skadeshistorik og han er lige blevet 33.
Plusser er en super aggressiv forsvar/midtbane spiller som også kan spille fodbold på et højt niveau. Kommer med en tysk disciplin og kunne sikkert løfte niveauet på og udenfor banen.
Det realistiske er dog at han vælger AGF hvis han tager til superligaen.
Minusser er dog skadeshistorik og han er lige blevet 33.
Plusser er en super aggressiv forsvar/midtbane spiller som også kan spille fodbold på et højt niveau. Kommer med en tysk disciplin og kunne sikkert løfte niveauet på og udenfor banen.
Det realistiske er dog at han vælger AGF hvis han tager til superligaen.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Så gerne at vi lejer Bodurov hvis ikke Fulham vil gøre brug af ham. Han er faldet godt til i truppen og er en / virker som en robust spiller, der ikke sådan bare lige går i stykker. Ham kunne vi godt bruge i Europa.
Håber virkelig at smartodds snart finder noget godt brugbart materiale, for vi kan ikke spille europæiske med så ungt et hold, uden at have noget mere rutine ind over.
Håber virkelig at smartodds snart finder noget godt brugbart materiale, for vi kan ikke spille europæiske med så ungt et hold, uden at have noget mere rutine ind over.
Først gang er jeg enig med dig..TrueWolfMidt skrev:Så gerne at vi lejer Bodurov hvis ikke Fulham vil gøre brug af ham. Han er faldet godt til i truppen og er en / virker som en robust spiller, der ikke sådan bare lige går i stykker. Ham kunne vi godt bruge i Europa.