Priske til FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Eponaj

Priske til FCK

Indlæg af Eponaj »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... al/6093315

Det er noget L***!! En ting var at miste Lars Friis, men nu også Priske.

4904

Re: Priske til FCK

Indlæg af 4904 »

Det er umiddelbart skidt :oops:

Omvendt så har der ikke været ild i øjnene det sidste lange tider - og så er spørgsmålet om det er Thorup eller Priske's skyld...

Vi kommer til at savne ham på dødboldene...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg gik ellers og tænkte på Priske som potentiel cheftræner på sigt... Hvor er det træls at vores folk skifter til konkurrenter.

Ulvefar

Indlæg af Ulvefar »

4904 skrev:Det er umiddelbart skidt :oops:

Omvendt så har der ikke været ild i øjnene det sidste lange tider - og så er spørgsmålet om det er Thorup eller Priske's skyld...

Tror næppe, det nogensinde har været Priske, der har fået ild i øjnene på folk. Det var Glenn før, og det er Thorup, der burde gøre det nu... Sikke et slag, at FCK henter ham. Og sikke en signalværdi.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Og så er vejen banet for Kristian Bak som ny assistenttræner...

WBW

Indlæg af WBW »

hviid skrev:Og så er vejen banet for Kristian Bak som ny assistenttræner...
Det er såmænd allerede officielt. KBB stopper karrieren og bliver ny assistentttræner. Tjek FCM's hjemmeside

JanEgstrom

Indlæg af JanEgstrom »

Jeg synes ikke at vi kan klandre manden for at have ambitioner med sin karriere, og skifte til Danmarks største klub..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nådada! Jamen okay :-)

4904

Indlæg af 4904 »

Ulvefar skrev:
4904 skrev:Det er umiddelbart skidt :oops:

Tror næppe, det nogensinde har været Priske, der har fået ild i øjnene på folk. Det var Glenn før, og det er Thorup, der burde gøre det nu... Sikke et slag, at FCK henter ham. Og sikke en signalværdi.
Jeg vil nu mene, at det burde være et samarbejde mellem Thorup & Priske... Men det mener du så ikke Ulvefar??

Det positive er for mig og se, at vi klart for en "vinder" ind i trænerteamet, som forhåbentlig vil udstråle dette ligeså meget fra trænerbænken, so når han har været på banen.... Men det er måske uden betydning Ulvefar?

Den negative må være dødboldene, hvor jeg Priske har været i særklasse...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Efter alle disse år, må der være nogen i trænerteamet som har luret Priske kunsten af med de dødbolde...

Bak er potentiel kommende cheftræner - vi kender ham jo alle som en fantastisk indpisker, forhåbentligt kan han tage det med ind i trænergerningen og lave et solidt aftryk.

henker

Indlæg af henker »

Har aldrig bryder mig om FCK. Men er vildt berejste over at kbb bliver træner i FCM, forhåbentlig prisker han vindermentalitet ind i spillerenes marv...

Måske kunne ryan giggs være noget for fcm.. Men kunne godt se at han er også stille som cheftræner thorup.
Jeg vil for alvor ønsker ham ude i denne sommer. Han er bestemt ikke noget for fcm.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Well, det fortæller blot at Priske har været super professionel i FCM. Gjort sit arbejde supergodt, men aldrig reelt har haft klubben i sit hjerte. Og det er fair nok. Jeg ønsker ham alt vel - blot ikke i FCK.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Og "velkommen" til KBB i en ny rolle. Det er et godt valg, både for KBB og klubben. Der var ikke mere i ham med den skadeshistorik, til gengæld kan han bidrage med en del i sin nye rolle. Han skifter med garanti heller ikke til FCK om et par år :)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker

Indlæg af henker »

En skønne dag, og drømmer om at kbb bliver cheftræner..

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lars Knudsen går vel så ind som 1. assistent og KBB som 2. assistent?

Vemodigt, synes djælvme Priske har gjort det godt og blevet ved med at forny sig på dødboldene.

Men velkommen til KBB, som ass. træner. En god spiller er ikke altid en god træner,
men det kan godt blive spændende, på den gode måde. :)

Besvar