tubbe93 skrev:Jeg har hørt nogle rygter om, at Sylvester ikke skulle have det så godt i Rusland og at klubben er opmærksom på netop dette.
Han skulle endvidere være interesseret i at vende tilbage til Danmark, men der var ikke noget konkret endnu.
Hvor har du hørt det henne?
Hvis dette er sandt, så syntes jeg godt nok vi skal se og få fingeren ud, Sylvester er nok en af de bedste spillere vi nogensinde har haft, kan vi hente ham hjem igen, vil det være en kæmpe gave for klubben og især ligaen!! SÆT IGANG NU!!!!
tubbe93 skrev:Jeg har hørt nogle rygter om, at Sylvester ikke skulle have det så godt i Rusland og at klubben er opmærksom på netop dette.
Han skulle endvidere være interesseret i at vende tilbage til Danmark, men der var ikke noget konkret endnu.
Hvis dette er sandt, så syntes jeg godt nok vi skal se og få fingeren ud, Sylvester er nok en af de bedste spillere vi nogensinde har haft, kan vi hente ham hjem igen, vil det være en kæmpe gave for klubben og især ligaen!! SÆT IGANG NU!!!!
Jeg har hørt det fra én i klubben.
Der er dog ikke samtaler om skifte eller lignende sidst jeg hørte, men blot tale om, at han ikke havde det godt personligt i Rusland og derfor overvejede retur til Danmark.
Rigtigt at Sly er træt af Rusland, hans kone vil gerne hjem til DK. Han vil pynte på vores hold, men et rygte går på deres arbejdes hårdt i Agf at finde pengene til at hente ham til Århus. Sly skulle gerne vil arbejde med Glenn igen så vi ser ham måske Superligaen på det forkerte hold snart.
2 Leicester scouts ude at kigge på Kanstrup.
Noget overraskende, men man må da sige Leicesters scouts før har gjort det godt,
så kan det godt være man skal regne med ikke at være først i fødekæden her heller. :/
Jeg har hørt det fra én i klubben.
Der er dog ikke samtaler om skifte eller lignende sidst jeg hørte, men blot tale om, at han ikke havde det godt personligt i Rusland og derfor overvejede retur til Danmark.
Det er i hvert fald ikke mangel på spilletid der tynger...
Han spiller stort set alle minutter - minus karantænedage
Ufa er jo en by i det vestlige Rusland med lidt over en million indbyggere, så umiddelbart er det da ikke noget vildt sted han er kommet til..
Vi har jo dog også hørt om at det kan være svært for mørke mennesker at befinde sig i Rusland - men det ved vi jo ikke noget om i det her tilfælde
974 skrev:
Ufa er jo en by i det vestlige Rusland med lidt over en million indbyggere, så umiddelbart er det da ikke noget vildt sted han er kommet til..
Vi har jo dog også hørt om at det kan være svært for mørke mennesker at befinde sig i Rusland - men det ved vi jo ikke noget om i det her tilfælde
Det er også kun på det personlige plan, at jeg har hørt der er problemer.
Jeg ved ikke, hvad det er, der er problemet, kun at han kunne have interesse i Danmark igen.
Stort ja herfra. Har længe været imponeret af ham. Han vil i øvrigt passe glimrende på den profil vi skal bruge; lederevner, hurtighed og rutine trods fornuftig alder. Jeg er langt mere for Fenger end Bodurov
Ærgerligt man ikke hentede Kanstrup i vintervinduet, som der var lidt snak om. Han er nok betragteligt dyrere nu og havde sikkert været en billigere løsning en Bodurov, som jeg ellers synes gør det fint.
Fenger må dog være at foretrække over Kanstrup i min optik qua hans alder og så er han i mine øjne en bedre boldspiller.
Er der i øvrigt nogle med et kvalificeret bud på, hvordan det ser ud med Banggaard? Det kunne virke til, at der ingen tillid er til ham.