SL: FCM VS. SDR

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL: FCM VS. SDR

Indlæg af Steffen am »

Nu der er meget kort tid mellem kampene tillader jeg mig hurtigt at lave den næste.

Hvornår er kampen? Lørdag d. 14/5 med kampstart kl. 1800.
Hvor er kampen og kan jeg finde stedet? Du kan gå efter lyden eller lugten af kolde øl. Alternativt de 4 lysmaster med 1500 lux. Hvis du stadig er fortabt tag til Herning og spørg en flot dreng/pige om MCH Arena
Hvorfor noget tøj skal jeg have på? Det bliver pæn fodboldvejr, sol med nogle få skyer, 12 grader men med frisk vind fra nord. Så hvis du ikke hopper dig varm kan du overveje noget moderat tøj, men der tager vinden.
Der gives ekstra point for sort, rød og lyngfarvet.
Hvem er det med fløjten der forhåbentlig ikke har lort i lommer? Det bliver i dagens anledning en af de to danske semi-pro dommere, mere specifikt Jakob Kehlet
Hvis jeg er forhindret i at tage på stadion, kan jeg så følge med i kampen? Det bør kunne lade sig gøre på TV3 Sport1 (og Viaplay), hvis man ikke er så heldig kan man ty til radions P3. Den bedste opløsning og lyd er dog som bekendt på stadion.
Er der andre grunde til at tage på stadion ud over en vigtig og interessant fodboldkamp, stemning og den lyd og billedeopløsning der blev talt om før? Hvis du kan lide live musik og/eller kolde øl er der gang i den fra kl. 1600
http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/varm- ... biergarten
Jamen er kampen overhovedet vigtig? Der må svaret blive ja. Hvis du ikke er overbevist, spørg en makker, er sikker på der er villighed til at hjælpe med at svare på det spørgsmål.

Er der noget nyt fra truppen?
Ikke det store. Novak, Dahlin og Kairinen må stadig betegnes som tvivlsomme i forhold til at spille 90 min.
Et kvalificeret gæt er dog de to første er aktuelle til 18-mands kamptruppen.

Er der nogle der ikke kan forventes til kampen?
Der er 8 spillere, der helt sikkert ikke kommer i kamp, de fordeler sig således

Midtjylland
Skader: KBB, Larsen, Kadlec, Andersson og Urena
Karantæner: Ingen

SønderjyskE
Skader: Søren Mussmann og Troels Kløve
Karantæner: Johan Absalonsen

Det var dem, der ikke spiller, men hvem skal så spille?
Uden at være træner eller i besiddelse af en spåkugle bliver det et bud.
Billede

Er der så reserve hvis en spiller bliver træt, skadet eller der bliver brug for en "plan-b"?
Det er der, 7 mand i alt.
Bænk: Dahlin, Banggaard, Novak, Sisto, Duelund, Mabil, Onuachu

Fjols, der da ingen FCM-spillere der hedder Vagn? https://www.youtube.com/watch?v=29-5cmfFHMM :)
Ja ok, han ser ikke gammel ud, kan han noget? http://www.bold.dk/video/?id=17021 :mrgreen:

Er der så noget nyt fra trænerteamet?
Hvis du er rar og har noget til at smøre halsen, må du gerne tage det med.
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... GrTKjYoB7E

Ses vi på stadion?

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Re: SL: FCM VS. SDR

Indlæg af Kongeren82 »

Probs for den mest gennemførte kamptråd til dato :lol:

Studser dog over at du har Royer som starter. Er forestående et fromt ønske fra din side eller?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg forventer A-kæden starter. Dvs Novak på venstre og så tror jeg Nissen foretrækkes foran Rømer. Derudover med Pione tilbage i start-11 på bekostning af Duelund.
Er du sikker på Absalonsen har karantæne? Han afsonede jo her i midtugen mod Viborg.
I øvrigt har SE vundet 5 på stribe hvilket gør dem til ligaens mest formstærke hold. Det er sgu imponerende.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kongeren82 skrev:Probs for den mest gennemførte kamptråd til dato :lol:

Studser dog over at du har Royer som starter. Er forestående et fromt ønske fra din side eller?
Takker :D

Tja.. måske lidt en blanding. Sisto som super-sub har virket godt de sidste par kampe, og synes ikke Duelund for alvor brød igennem.

Royer ved vi er god for en helhjertet indsats og altid bløder for trøjen, som vi virkelig får brug for mod SønderjyskE
Kent skrev: Er du sikker på Absalonsen har karantæne? Han afsonede jo her i midtugen mod Viborg.
Nej, er jeg faktisk ikke sikker på :oops:
Jeg kiggede 4-5 forskellige steder, hvor der står skrevet noget forskelligt.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Johan Absalonsen er ikke i karantæne. Hvis du er i tvivl kan du altid tjekke det her:
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=217214

For info om optjente strafpoint og karantænefare er http://superstats.dk kanon.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jacob skrev:Johan Absalonsen er ikke i karantæne. Hvis du er i tvivl kan du altid tjekke det her:
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=217214

For info om optjente strafpoint og karantænefare er http://superstats.dk kanon.
Var faktisk inde på DBU's, men andre sider sagde noget andet.
Jeg skal nok bare arbejde med min mistillid til DBU ;)

Superstats er nede :/

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

*Der er 7 spillere, der helt sikkert ikke kommer i kamp, de fordeler sig således

Midtjylland
Skader: KBB, Larsen, Kadlec, Andersson og Urena

SønderjyskE
Skader: Søren Mussmann og Troels Kløve

_________

Beklager forvirringen/fejlen vedr. Johan Absalonsen

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er der nogen som ved, hvor vores tidligere kaptajn og indpisker befinder sig - er han på rekreation eller genoptræning eller er han inde omkring holdet og prøve at booste dem inden hver kamp. hvis ikke han har været tilstede i omklædningsrummet, så ville det måske være en ide at få ham derind. Vi SKAL smadre sønderjyske på Lørdag. De 3 point skal være vores og vi skal starte sønderjyskes deroute i tabellen. Tudefjæs nej tak, nu skal vi vise som Rasmus NK gør, at vi er mandfolk og vi vil gøre ALT for de 3 point. Alle skal have KBB og Rasmus NK attituden med på banen og virkelig give den gas. Det skal kunne ses, at vi har den bedste trup og ønsker europa mere, især efter vores sidste europa eventyr og vi skal få sønderjyderne til at se dårlige ud og få dem til at træffe dårlige beslutninger. Vi skal holde bolden på jorden, ikke høje bolde som de elsker, med mindre det er på en af vores standarder. Vi skal være fuldkommen klar mentalt når der fløjtes igang og kæmpe en hvis legemsdel ud af bukserne.

Go kick some ass.
Alt andet en en sejr og Påsken er ødelagt og vores europæiske drømme svinder hen i det uvisse.
Kom nu drenge.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

FCM er usædvanlig tidlig ude med truppen denne gang?

Truppen mod SønderjyskE - forventet 18 mand
For min egen skyld, i dagens anledning valgt at opføre dem på position.

Målmand
16. Johan Dahlin
31. Mikkel Andersen

Centerforsvar
2. Kian Hansen
4. Nikolay Bodurov
26. Patrick Banggaard

Back
28. André Rømer
43. Rasmus Nissen Kristensen
70. Filip Novak

Central midt
3. Tim Sparv
7. Jakob Poulsen
17. Kristoffer Olsson
22. Mikkel Duelund

Kant
27. Pione Sisto
36. Rilwan Hassan
45. Awer Mabil
77. Daniel Royer

Spids angriber
10. Martin Pusic
33. Paul Onuachu

http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tru ... derjyske-1

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Kampen skal vindes, og mod et hold som har deres styrker i det vi blev mestre på, altså hårdt arbejde, stå kompakt og vinde 2 boldene og stærke dødbolde, samt hurtige omstillinger.

Hmm hvad stiller vi så op mod det, vi skal komme ud til kampen som om vi vil dø for en medalje og være klar på alle situationer som kommer i kampen for de er klar og kommer med alt hvad de har.

Vi kommer forhåbentlig ud med klar attitude og klarhed i spillet og ide/ideer om hvordan vi brydder deres defensiv op, håber vi kommer ud med fart og masse af løbe villighed og ild i øjnene.

Opstillingen må være Mikkel-NK-Kian-Bodurov-Novak-Sparv-Jacop-Olsson-Hassan-Sisto-Pusic.

Tror på sejr og Sisto mål.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Lækker optakt. Presset er på os andre

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

BMBrandt skrev:Lækker optakt. Presset er på os andre
Ja presset er på både klubben og spillerne samt fansene på tribunerne, men vi ved heldigvis også godt, at hvis vi spiller op til vores bedste, så kan vi slå alle hold, men det kræver at vi kommer op i gear og giver den fuldt gas. Hvis vi nu vinder idag, så bliver troen på egne evner også større. Vi kan hvis vi vil og det skal vi, men det vil kræve enorm arbejdsindsats, men sådan er gamet.

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg har en rigtig god fornemmelse med kampen i dag. Sidste møde skal hævnes og mon ikke motivationen er i top.
Sisto som supersub igen.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Skulle vi vinde 3 point idag, så er presset pludselig enormt på Aab og Brøndby og nerverne kan spille ind og så kan alt ske.

Agf har også tidligere gjort Aab fortræd, senest i pokalen. Mon ikke Glen gerne vil gøre det onde ved dem igen. Aab og Glen er vel ikke perlevenner, så håber Gf kan gøre det grimme ved Aab igen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg håber vi starter med to angribere. Nu har vi de seneste kampe måtte sætte den anden angriber ind, for at gå gang i vores spil.

Andersen
NK - Bodurov - Hansen - Novak
Sisto - Sparv - Poulsen - Royer
Pusic - Onuachu

Sådan tak :-)

Besvar