Kampe sæsonen 15/16.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Kampe sæsonen 15/16.

Indlæg af Acebone »

TrueWolfMidt skrev:Der kan jo også ske det, at Agf vinder over Fck i pokalen, hvilket ville være en katastrofe for top 4 i superligaen, idet der så kun kommer 3 superligahold med i europa
Godt nok er AGF dårlige, men de er vel trods alt også et Superliga-hold. Der er kun en nedrykker i år; mon ikke det bliver Hobro.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev:
TrueWolfMidt skrev:Der kan jo også ske det, at Agf vinder over Fck i pokalen, hvilket ville være en katastrofe for top 4 i superligaen, idet der så kun kommer 3 superligahold med i europa[/quote,

Godt nok er AGF dårlige, men de er vel trods alt også et Superliga-hold. Der er kun en nedrykker i år; mon ikke det bliver Hobro.
Jeg skulle naturligvis have skrevet : idet der så kun kommet 3 superliga tophold medvirke europa. Det kan vel ikke komme bag på nogen, at Agf er et superliga hold.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Acebone skrev:Det minder mig om det her fra sidste år:

http://www.bt.dk/superligaen/den-realis ... -alle-odds

Den blev også ret hurtigt slået i stykker.

Jeg er glad, hvis vi avancerer en plads mere i tabellen. Så har sæsonen været en pæn succes.
Som forventet. En skam, at både SE og AaB vandt. Nu skal vi bide tænderne sammen og sikre de medaljer, om det så er bronze. Vi SKAL være gode nok til top 3.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg håber inderligt at AGF vinder i Parken, alene pga at jeg ikke kan lide FCK og deres latterlige nordmand i spidsen. Det vil også være fedt for Glen at skaffe det første trofæ til Århus i en menneskealder (desuden bor jeg i Århus og kunne godt unde nogle af mine venner at opleve en succes)

Det eneste der tæller imod at holde med AGF, er at de bestemt ikke er et godt kort at smide i ud i Europa for koefficienten. Jeg ved godt at vi dermed skal ende i top-3 for at komme i Europa, men jeg er af den overbevisning at kan vi ikke få medaljer med den trup og de midler vi har - så må vi tage den lussing vi fortjener ved ikke at komme i Europa.

Vi har fået 1,67 p i snit per kamp. Det er bare ikke godt nok. På trods af dagens kamp så mener jeg at vi er på rette spor og ser med fortrøstning frem til de næste kampe. Kald mig bare naiv.

Giv Sisto tid på andet holdet eller bænken i det mindste, og start med Royer. Kan godt være Sisto er verdensmester til træning og det berettiger ham til en startplads, men når han ikke kan præstere på et bare nogenlunde acceptabelt niveau - så må man tage konsekvensen og sætte en anden spiller på banen. Gad vide hvad Sisto's konkurrenter tænker mens de kamp efter kamp sidder på bænken og iagttager den ellers så talentfulde knægt, levere en ligbleg indsats?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Hvad med at leje/sælge Sisto ud til Brentford? Jeg tror han trænger til luftforandring. Så kan han prøve sig på et højere niveau og man kan vente med at sælge ham til han rammer sit topniveau igen.

Det betyder ikke så meget for fcm hvad han bliver solgt til. Det gør det derimod for Benham. Og han ejer jo begge klubber

Argumentet overfor omverden kunne være at man ville have Sisto igang ved at lade ham prøve sig af i en anden liga. Men at man ikke var sikker på om han var klar til eksempelvis preimer league.

Sisto har ikke fungeret i de fleste kampe under Thorup (jeg siger dog ikke det er hans skyld)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Bjørn Paulsen har karantæne mod SønderjyskE
Rasmus Falk har karantæne mod FCK
Danny Olsen og Morten 'Duncan' Rasmussen har karantæne mod FCM

Tilfældigt? :shock:

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Så mangler vi bare, at Glen laver en scene i pokalfinalen og får karantæne mod os. ;)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber virkelig at der kommer power i vores spil i de resterende kampe. Vi skal i Europa efter sommerferien helst som 2'er ellers som 3'er. 6 kampe med Fcm powerplay både ude og hjemme burde kunne gøre det. Kom nu Fcm.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:Så mangler vi bare, at Glen laver en scene i pokalfinalen og får karantæne mod os. ;)
Haha, kunne være fint.
Så kalder jeg gerne "Illuminati" ;)

henker

Indlæg af henker »

Vil bare have en mere erfaring internationale træner end thorup.. Og ønsker liderlig så meget at fcms ledelse stopper med at tage så lav og negative beslutninger..

Faktisk ligger det fcms ned ture mest på skuldre hos cheftræner og ledelse (sportsdirektør)

henker

Indlæg af henker »

Vil bare have en mere erfaring internationale træner end thorup.. Og ønsker liderlig så meget at fcms ledelse stopper med at tage så lav og negative beslutninger..

Faktisk ligger det fcms ned ture mest på skuldre hos cheftræner og ledelse (sportsdirektør)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Gisp :-D

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

henker skrev:Vil bare have en mere erfaring internationale træner end thorup.. Og ønsker liderlig så meget at fcms ledelse stopper med at tage så lav og negative beslutninger..

Hvis dette er det klogeste og smarteste du kan finde på at skrive. SÅ LA DA VÆR.

henker

Indlæg af henker »

Jeg har lyst at sige det min mening. og fcm er min fan klubben og vil kun klubben det bedst så det har jeg da lov at sige hvad jeg vil om klubben. Det kan DU ikke lave om på mig.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

henker skrev:Jeg har lyst at sige det min mening. og fcm er min fan klubben og vil kun klubben det bedst så det har jeg da lov at sige hvad jeg vil om klubben. Det kan DU ikke lave om på mig.
Du kan skrive lige det du har lyst til, men læs din tekst igennem inden du poster den heroppe. Tror ikke helt, at du er klar over hvad du har skrevet.

Besvar