FCM2000 skrev:
En klassemålmand hvis ikke Dahlin snart træder i karakter
Du mener hvis han ikke snart træder ind på banen?
Dahlin skulle være i bedring og snart klar til at starte igen.
Udover det synes jeg egentlig Andersen har gjort det ret fint, og i flere kampe været bedste ulv på banen - Er min holdning.
Desværre ikke overraskende: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fc-m ... il-sommer/
Skader har ødelagt rigtig meget for de to. Men det må frigøre nogle kroner i lønbudgettet som vi kan bruge bedre end til at holde lægestaben igang.
Det er ærgerligt men nødvendigt.. De har begge leveret gode præstationer, men der har været for få muligheder grundet for mange skader.
Jeg var vild med Jim Larsens attitude i det forsvar.. Man fornemmer at han var en kriger hele vejen igennem, jeg har svært ved at se Bodurov, Kian eller Banggaard levere det samme.
Kunne næsten håbe på en tifo til Petter i den sidste hjemmekamp. På trods af, at han ikke rundede 100 kampe (det havde han gjort uden skaderne), så er han en af de store spillere i vores korte historie.
Håber han kommer tilbage på banen og får et godt sidste kapitel i Hammarby.
Acebone skrev:Kunne næsten håbe på en tifo til Petter i den sidste hjemmekamp. På trods af, at han ikke rundede 100 kampe (det havde han gjort uden skaderne), så er han en af de store spillere i vores korte historie.
Håber han kommer tilbage på banen og får et godt sidste kapitel i Hammarby.
Uden skaderne, havde Petter end ikke rundet én kamp i Midtjylland Den sidste melding jeg har fået, var at Petter havde 9 måneders genoptræning foran sig endnu, og det var midt i marts.
Foreslå det til tifo-gruppen, for sådanne tifoer er tidskrævende, og kræver noget planlægning.
Tror Hassan forlænger med en sæson, såfremt der ikke er nogen tilbud udefra.
Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at der kom en forlængelse med Hassan!
Han er en skide skøn spiller at have på holdet, og han har også været her så tilpas længe, at han måske kunne / og er, være en god læremester for de yngre nigerianere på vej frem
Edit: Jeg tror altså ikke at der kun bliver forlænget med en sæson - det synes jeg ikke giver mening
Så tror jeg mere på en 3 årig forlængelse med en højere løn, og så til gengæld et fint salgspotentiale hvis han endda øger sit niveau
Ifølge tipsbladet, så har Andreas Maxsø fra FC Nordsjælland kontraktudløb til sommer, og kan derfor hentes kvit og frit. Han er vel næppe løntung, som andre alternativer og han er etableret på Superliga-niveau og har stort potentiale. Synes man bør gå efter at signe ham på fri transfer, således vi kan få en billig og dansk forstærkning ind i forsvaret, som på sigt kunne blive et stort salgsemne. Bodurov håber jeg ikke vi køber i Fulham, da han nok er over the hill i forhold til sin udvikling og sikkert løntung, i tilfælde af et køb. Og nu Jim Larsen smutter til sommer, så er det vel et oplagt emne.
Nu skal vi passe på ikke blot at kigge efter potentiale og udviklingsmuligheder hos spillerne. Det er vigtigt der er nogle rutinerede kræfter de unge spillere kan læne sig op ad, men det skal selvfølgelig være value for money.
Ervino skrev:Ifølge tipsbladet, så har Andreas Maxsø fra FC Nordsjælland kontraktudløb til sommer, og kan derfor hentes kvit og frit. Han er vel næppe løntung, som andre alternativer og han er etableret på Superliga-niveau og har stort potentiale. Synes man bør gå efter at signe ham på fri transfer, således vi kan få en billig og dansk forstærkning ind i forsvaret, som på sigt kunne blive et stort salgsemne. Bodurov håber jeg ikke vi køber i Fulham, da han nok er over the hill i forhold til sin udvikling og sikkert løntung, i tilfælde af et køb. Og nu Jim Larsen smutter til sommer, så er det vel et oplagt emne.
Jeg mener at Brøndby har haft/ har riven ude efter Maxsø, og andre har nok også stor interesse i at få fat på ham - så det kan blive svært tror jeg.
Jeg ville rigtigt gerne have Bodurov i klubben en sæson til - jeg synes han er super stærk på den plads
Casper Sloth er fortid i Leeds og rygtes på vej til superligaen, kunne det være Fcm som søger erstatning for Petter og nordmanden som rejste efter 5 uger i klubben. Han har vel lidt af det vi magler på midtbanen med bold omgang og skudstyrke, han er vel Jacop bare 8 år yngre og hurtigere, samt sulten efter succes.
Jeg tror ikke, Casper Sloth når det niveau, Jakob Poulsen havde. Og jeg tror ikke, han vil kunne bidrage mere til holdet, end de folk, vi allerede har.
Ja, jeg er Sloth-skeptiker. Jeg tvivler også på, om han overhovedet har mentaliteten til at være med på topniveau. Et hypet AGF-talent med nogle få landskampe, efterfølgende faldet igennem i Leeds, ry for at fokusere lidt for meget på sjov uden for banen...
Sloth: Ikke nogen dårlig ide, men har nok også svært ved at se det ske, samt potentialet i det.
Bodurov: se, den er interessant. Som jeg forstår det, er der ønske fra klubben om at forlænge til den rette pris (som jeg i høj grad bifalder).
Men hva' er den rette pris, er 10.000 kr spørgsmålet så.
Ingen tvivl om Bodurov skal gå ned i løn i så fald, men hvor meget (?) og vil han være interesseret i det?
Kan europæiske kampe være afgørende?