Dommeren.
Åh... Jeg er træt af at få ret på den her. Synes virkelig dommeren ødelægger kampen.Steffen am skrev:Anders Poulsen som dommer![]()
Åh, jeg vil have med i min natbøn at dommeren ikke kommer til at afgøre kampen.
Nu kunne man snakke om det manglende straffe til Sisto og de 3 manglende gule kort til Mikkel Rask.
Så ikke deres straffe, var det ok?
Men synes faktisk det værste er, pånær en ret klar tackling Sparv laver, som ikke bliver dømt, går ALLE små domme går til Viborg, som gør det fuldstændig umuligt at lægge et offensivt pres.
Vores reaktion på dommeren.
Hvorfor går vi ikke hårdere til Viborg spillerne, når der i løbet af kampen erfareres han ingen kort giver.
Ydermere tillader vi unødvendigt at dommeren trækker den offensive energi ud af holdet.
Selve spillet
Vil ikke sige det var katastrofalt, men tæt på.
Hvorfor skal modstanderholdet absolut scorer, før vi gider at vise vilje, energi og den kvalitet holdet besidder.
Kan se Thorup giver Onachu "skylden" får det ændrede kampbillede. Men synes egentlig det er en gentagelse af de andre af forårets kampe. Vi kan reagere på modstanderholdet scorer, men vi kan ikke agere og dominere kampen, som burde være tilfældet.
Alt for ofte er boldflytningen alt for langsom og manglende kloge løb og dermed spilmuligheder.
Lagde mærke til ved et målspark samtlige FCM spillere gik med bøjede hoveder hen til position. Savner sgu noget rank ryg, selvtillid, fanden-i-voldskhed samt at se modstanderen i øjnene.
Hvordan kan Paul og Pusic også komme til at stå det samme sted ved indlæg. Ikke optimalt.
Synes Sisto er blevet en LILLE smule bedre, men stadig et stykke fra det niveau vi kender ham.
Kampens spiller må være Mikkel Andersen
I øvrigt lækker straffesparksredning
Vores indsats på tribunen
Har vist beskrevet ok i Away-tråden hvad jeg mener.
Tifoen
Hold kæft det er godt arbejde!
Kæmpe ros til Tifo-holdet!!