Away-Kort

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Away-Kort

Indlæg af Steffen am »

Synes det fortjener en tråd for sig selv.

Nu får jeg nok på puklen af dem der mener de er bedre fans end jeg og synger højere end jeg.

Efter at have været på kampen i aften, har jeg godt nok en lidt mærkelig følelse, og med det jeg har snakket med folk og læst mig til er jeg ikke alene.

Fedt folk har energi og kan give den gas på tribunen.
Men synes det er så vanvittigt at tromle kontrollørne ved indgang samt de kanonslag, både i gangen under tribunen, de adskillige på tribunen og den inde på banen. Vel nærmest et under, ingen kommer til skade.

Har meget svært ved at forlig mig med det, og de der måtte være forældre kan jeg forestille mig tænker en ekstra gang om de vil tage deres poder med på stadion.
Jeg nægter simpelthen at tro på at det er noget disse mennesker kunne finde på at gøre ude i den almindelige verden, men gud må vide hvad der får disse mennesker til at tro på at det er okay når man har en fodboldtrøje på.

Romerlysene, kan ikke få mit pis i kog har egentlig ingen holdning om disse. Men at skære i nettet og kanonslag, synes jeg simpelthen ikke er tilstedeligt.

Senest oven på Brøndby fansene idiotiske opførsel diskuterede jeg med en ven away-kortet. Han var stor tilhænger, mens jeg er modstander. Men efter disse opleveser, må jeg nok indrømme jeg stadig synes away-kortet virker som en dårlig løsning, men måske den mindst dårlige løsning af de jeg kan komme i tanke om.

Besvar