SL: FCM - BIF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: SL: FCM - BIF

Indlæg af Ravnen »

Henker jeg synes du skal vise en lille smule mere respekt for Thorup og Steinlein. Det er ok at de får kritik, det tror jeg også de selv er helt på det rene med vil ske. Men vi skal sgu ikke hetze vores egen klub, så afpas nu lige kritikken efter virkeligheden. Vi spillede en rigtig god kamp mod Brøndby og i mine øjne kunne startopstillingen ikke have set anderledes ud. Thorup gør uden tvivl hvad han kan, jeg er STENSIKKER på at han er meget ambitiøs med sit arbejde!

Også dine ord om Steinlein er tæt på deciderede injurier. Det klæder virkelig ikke været debatmiljø hvis vi skal have kommentarer på lokums-niveau. Stram op ;-)

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Ravnen skrev:Henker jeg synes du skal vise en lille smule mere respekt for Thorup og Steinlein. Det er ok at de får kritik, det tror jeg også de selv er helt på det rene med vil ske. Men vi skal sgu ikke hetze vores egen klub, så afpas nu lige kritikken efter virkeligheden. Vi spillede en rigtig god kamp mod Brøndby og i mine øjne kunne startopstillingen ikke have set anderledes ud. Thorup gør uden tvivl hvad han kan, jeg er STENSIKKER på at han er meget ambitiøs med sit arbejde!

Også dine ord om Steinlein er tæt på deciderede injurier. Det klæder virkelig ikke været debatmiljø hvis vi skal have kommentarer på lokums-niveau. Stram op ;-)
Nu vil jeg ikke gå i forsvar for Henker, men tror vi skal passe på med at "analysere" for meget, med det der skrives. Jeg synes det er fedt han skriver herinde - på trods af det sikkert ikke er let - men jeg kan også se at meget af det der skrives, kan tolkes på flere måder :) Det er lidt ligesom Svensk - det lyder også tit hårdere end det er tiltænkt :)

Noget andet er så, at dette nok ikke hører til i en kamptråd :D

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Synes faktisk Sisto, Rømer og Poulsen overraskede mig positivt og spillede en rigtig fin kamp.

Enig i at startopstillingen ikke kunne have været meget anderledes, Paul gjorde ikke det bedste indtryk, måske Duelund og Royer kunne forsvares og må i hvert fald være i spil.
Ærgerligt Royer ikke havde selvtillid til at fyre af og Paul lidt senere ikke spillede ham helt fri.

Synes det var lidt spøjst med Rilwan og Olsson tilsyneladende har skiftet plads, men er måske ok med Poulsen og Olsson værende for ens. Og lidt flere løb og lidt mere fysik centralt med Rilwan. Gik jo meget godt :)

Nu er faren så at blive for selvfede og for tilfredse med sejren oven på en svær periode.
Man kan håbe den næste kamp gavner i form af at spillerne forhåbentlig har lige så meget lyst til at slå Viborg, som os fans.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ravnen skrev:Henker jeg synes du skal vise en lille smule mere respekt for Thorup og Steinlein. Det er ok at de får kritik, det tror jeg også de selv er helt på det rene med vil ske. Men vi skal sgu ikke hetze vores egen klub, så afpas nu lige kritikken efter virkeligheden. Vi spillede en rigtig god kamp mod Brøndby og i mine øjne kunne startopstillingen ikke have set anderledes ud. Thorup gør uden tvivl hvad han kan, jeg er STENSIKKER på at han er meget ambitiøs med sit arbejde!

Rolig nu. Syntes nu heller ikke, at det er så slemt det han siger, det er vel den holdning han har og fred være med det.

Tilbage til kampen:

Så er jeg heller ikke den store fan af Thorup og ser også helst at han skiftes ud, men jeg håber dog at denne kamp er et vende punkt og starten på noget godt. Så er jeg sådan set ligegelad med om det bliver med Thorup ved roret eller hvad træneren ellers ville komme til at hedde. Så ikke selv kampen, men det jeg har kunnet se i klip og det jeg kan læse mig frem til bla. herinde så spillede vi et rigtig fin kamp og det var tiltrængt. Kan dog ikke blive klog på Poulsen, da der er ret delte meninger om hans præstation i kampen kan jeg se. Men uanet hvad, så er det vigtigt at vi får en spiller som ham op på et højt niveau, hvis vi skal drive dette til mere end bare en enkelt fin kamp i ny og næ.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I hvert fald det bedste kampforløb i denne sæson
http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/ap ... brondby-if

974

Indlæg af 974 »

Steffen am skrev:I hvert fald det bedste kampforløb i denne sæson

Hvordan definerer du det?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

974 skrev:
Steffen am skrev:I hvert fald det bedste kampforløb i denne sæson
Hvordan definerer du det?
Kigger på kurven over momentum og sammenligner med de andre af forårets kampe.

Har desværre ikke de faktiske udregninger på momentum, men du kan se en beskrivelse her

Momentum:
Spilovertaget beregnes via en statistisk analyse holdenes indsats i kampen. Analysemodellen tager højde for hvilket hold der lægger pres på modstanderne, hvor på banen spiller foregår, antal chancer holdene skaber og mål scoret. Dette er en statistisk analyse og ikke en ekspert vurdering.

974

Indlæg af 974 »

ok tak - spændende :-)

Jeg kiggede lidt på "Vidste du at"

og der så jeg at
- gennemsnitsalderen var højere end resten af sæsonen (behøver jo ikke være dårligt)
- Der blev samlet løbet mindre (behøver jo heller ikke være dårligt)
- Tid med bolden var præcist som gennemsnittet
- vi havde til gengæld langt flere skud ialt og på mål, hvilket jo var rigtigt fedt for netop denne kamp :-)
- Det tærede så lidt på effektiviteten - men helt ærligt, vi havde jo også en million stolpeskud :-)
- Både afleveringer/succesfulde afleveringer var dog noget lavere end normalt - men det gjorde jo bestemt ikke noget da vi jo vandt 2-0

Iøvrigt fedt at Alka har gjort så meget ud af at gøre Superligaen lidt mere spændende på den front også :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Interessant pointer :)

Og helt enig :)
At Brøndby har fået mandagskampe, gør det heller ikke værre :)
(Det er så viasat og discovery og ikke selve superligaen, men det er fryd :D )

oros

Indlæg af oros »

Steffen am skrev:Interessant pointer :)

Og helt enig :)
At Brøndby har fået mandagskampe, gør det heller ikke værre :)
(Det er så viasat og discovery og ikke selve superligaen, men det er fryd :D )
Det er da en start. Men vi skal frem til, at ViaSat og Discovery ser ideen i at sælge Superligaen og ikke bare bevidstløst vælger BIF og FCK. Det vil indebære, at man sæsonen igennem vælger at promovere kampe som FCM - VFF, FCM - AaB, AaB - AGF osv. En enkelt svale gø jo ingen sommer.

Uagtet man ikke vil erkende det hos TV eller i København, har det fra start været en fuldstændig urimelig forfordeling.
Man har været totalt fastlåst i forsøget på at få "New Firm" til at matche Old Firm. Det gør det naturligvis også til en vis grad tilskuermæssigt. Sportsligt har det imidlertid forlængst spillet fallit.

Så: nye øjne, atk!

Besvar