SL: FCM - BIF
Re: SL: FCM - BIF
Hvis jeg styrede løjerne i Brøndby, så ville jeg begynde en udrensning til sommer. Der er for mange spillere, der er over the hill, og som æder lønbudgettet op. Men det er der nok en del Brøndby-fans, der også synes.
Føler lidt med Julle, der er fanget i det cirkus.
Kalle, Agger og Elmander! De optager simpelthen for mange lønkroner ifht det der bliver leveret! Jeg tror da også der kommer en større udrensning - vi var jo overmatchet i rigtig mange facetter af spillet og kunne slet ikke svare tilbage. Ja, i spiller en god kamp men vi må slet ikke slå op i banen som man ser de sidste 30 min - det mindste en spiller kan gøre er da at kæmpe. Hvad angår Julle tror jeg bare du skal vente til sommer (hvor Durmizi bliver solgt ) så er han fast mand på backen og en af dem holdet bliver bygget op omkring!Acebone skrev:Hvis jeg styrede løjerne i Brøndby, så ville jeg begynde en udrensning til sommer. Der er for mange spillere, der er over the hill, og som æder lønbudgettet op. Men det er der nok en del Brøndby-fans, der også synes.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Synes simpelthen ikke vi kan være bekendt at buhe af Julle... En rigtig Fcm gut fra Spjald, som vi stolt sendte til udlandet.. At han så er havnet i Brøndby, er nok heller ikke hans førstevalg. Men det er sig ikke i orden at han bliver buhet efter, og sunget grimt om..
Det har han på ingen måde fortjent..
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Nu så jeg kun kampen i fjernsynet, men ovenstående kunne heldigvis ikke høres. Men jeg er helt enig, det har Julle ingenlunde fortjent!Muster skrev:Synes simpelthen ikke vi kan være bekendt at buhe af Julle... En rigtig Fcm gut fra Spjald, som vi stolt sendte til udlandet.. At han så er havnet i Brøndby, er nok heller ikke hans førstevalg. Men det er sig ikke i orden at han bliver buhet efter, og sunget grimt om..
Mht. kampen spillede vi rigtig godt i går og fuld fortjent Novak blev MOM. Hvis det er hvad vi kan vente af ham fremover, så ser det rigtig godt ud!
Jeg hæfter mig også ved indskiftningen af Royer i går og den energi han kom ind med. Ham ser jeg meget gerne starte imod VFF på fredag.
Eneste negative ting jeg kan finde er at Andersen ser mere og mere skidt ud på kassen. Jeg sidder med hjertet i halsen mere eller mindre hver gang han laver et indgreb - heldigt vi har så godt et forsvar.
Fedt at være på stadion i går, og stor ros til fansene bag målet, som jeg synes skabte en rigtig god stemning.
Nu er alt jo pludselig godt - næsten da.
En sejr over Brøndby - og fuldt fortjent - og vi tror igen på Europa og måske endda sølv.
Træneren gør det godt. Spillerne gør det godt, og alle frustrationerne er væk.
Det vil jeg prøve at huske næste gang vi har en spille- og resultatmæssig krise. 1 sejr er alt der skal til før den dårlige fornemmelse er væk.
Optur:
- Thorup. Fordi vi ikke overlod alt initiativet efter pausen. Selvfølgelig skulle Brøndby prøve mere end i første halvleg, og det lykkes dem i et kvarters tid. ikke noget at sige til det.
- Spilletid til Royer, som jeg synes efterlod et godt indtryk. Mere tid til ham tak.
- Pusic med mål igen.
- Sisto med en præstation der giver håb.
- Olsson med mange gode defensive indgreb, og en god ro på bolden.
- Hassan. Jeg tror altså vi bliver nødt til at forlænge, hvis han altså ikke vil til Rusland.
Hmm:
- Pause til Poulsen og en chance til en af dem med ild i øjnene.
Nu er alt jo pludselig godt - næsten da.
En sejr over Brøndby - og fuldt fortjent - og vi tror igen på Europa og måske endda sølv.
Træneren gør det godt. Spillerne gør det godt, og alle frustrationerne er væk.
Det vil jeg prøve at huske næste gang vi har en spille- og resultatmæssig krise. 1 sejr er alt der skal til før den dårlige fornemmelse er væk.
Optur:
- Thorup. Fordi vi ikke overlod alt initiativet efter pausen. Selvfølgelig skulle Brøndby prøve mere end i første halvleg, og det lykkes dem i et kvarters tid. ikke noget at sige til det.
- Spilletid til Royer, som jeg synes efterlod et godt indtryk. Mere tid til ham tak.
- Pusic med mål igen.
- Sisto med en præstation der giver håb.
- Olsson med mange gode defensive indgreb, og en god ro på bolden.
- Hassan. Jeg tror altså vi bliver nødt til at forlænge, hvis han altså ikke vil til Rusland.
Hmm:
- Pause til Poulsen og en chance til en af dem med ild i øjnene.
Jeg synes han mangler forståelse i alle kampe. Hvis enhver anden havde haft bolden ved fødderne i den 3 mod 1 situation, så havde det kastet mål eller som minimum bare en chance af sig, men Paul formår at formøble det fuldstændigt. Derudover vil han altid gerne drible og prøve det svære, i stedet for nogle gange at gøre det nemme og positionere sig i boksen. Pusic er en betydelig mere komplet angriber.DenStolteJyde skrev:Lund7400 skrev:
Jeg må dog lige af med lidt galde, for hold op hvor laver Paul et dårligt indhop. Han er simpelthen så langsom i tanke og handling, og så er han også ekstremt dårlig til at aflevere bolden. Det er voldsomt irriterende at se på!
Så galt synes jeg nu altså heller ikke det er. Jeg vil godt medgive at det nok ikke var hans livs bedste kamp, men så forfærdeligt var det altså heller ikke.
-
Steffen am
Kunne ikke nå på stadion, men hvis det er rigtigt er det da under al kritik!!Muster skrev:Synes simpelthen ikke vi kan være bekendt at buhe af Julle... En rigtig Fcm gut fra Spjald, som vi stolt sendte til udlandet.. At han så er havnet i Brøndby, er nok heller ikke hans førstevalg. Men det er sig ikke i orden at han bliver buhet efter, og sunget grimt om..
Julle er fra FCM's samarbejdsklub og taget hele vejen gennem akademiet. Han har på intet tidspunkt talt grimt om FCM, tilgengæld ville han gerne have været tilbage til FCM efter Evian. Det ville Steinlein så ikke, men det kan aldrig retfærdigøre buh råb!!
Meget enig omkring Julle. Pinligt at man ikke formår at skelne mellem tidligere spillere, i forhold til hvilken modtagelse de skal have, hvis de besøger MCH med en anden klub.
Fint at Thygesen fik en særlig modtagelse, men kan på ingen måde forstå at Juelsgaard modtages på den måde.
Fint at Thygesen fik en særlig modtagelse, men kan på ingen måde forstå at Juelsgaard modtages på den måde.
Som hjemmepublikum er vi på vej i en uheldig retning, synes jeg.
Hørte godt at der blev buet og sunget smædesange om Jesper Juelsgaard.
Men jeg hørte også hvordan publikum på langsiden i netop denne situation buede og brokkede sig over ASA.
Og ærgrede mig over, at vi under 2x45 min ikke kan stå sammen som en enhed, en stærk 12. mand og hjælpe vores hold til sejr, men istedet begynder at bekrige hinanden.
Men jeg hørte også hvordan publikum på langsiden i netop denne situation buede og brokkede sig over ASA.
Og ærgrede mig over, at vi under 2x45 min ikke kan stå sammen som en enhed, en stærk 12. mand og hjælpe vores hold til sejr, men istedet begynder at bekrige hinanden.
Ved godt at det ikke er det, du mener, men du får ikke mig med på at synge smædesange for nogen. Det er simpelthen for latterligt. Og hvorfor skal vi høre om Viborg i hver eneste kamp? Viborg er for mig så inderlig ligegyldige.felisan skrev:Som hjemmepublikum er vi på vej i en uheldig retning, synes jeg.
Jeg hørte heldigvis ikke selv, at der blev sunget om Juelgaard i går, men hvis der gjorde, har jeg stor forståelse for at nogen tager afstand fra den opførsel ved at bue af medfans.
Stor respekt for det arbejde, der bliver lagt i støtten fra ASA-området ellers - og mon ikke de som buede i går, har en dårlig smag i munden i dag. Det kunne man jo i al stilfærdighed håbe.
/Cortez
-
mousebreaker
jeg synes ikke man skal tage på tidligere spillere med fløjlshandsker. De er her for at vinde uagtet at de stiller op for den anden klub. Derfor må de også være klar på at under kampen så gælder alle kneb og de vil blive underlagt et pres fra publikum, som jo vil gøre alt for at de underpræsterer i netop denne kamp. Bagefter kan man så give dem en hyldest for den tid og indsats de har leveret for FCM.
Der er dog forskel på hvordan man som publikum kan/bør lægge pres på dem. Nogle bruger upassende tilråb som bevidner om mangel på intelligens og/eller sociale kompentencer. Det tager jeg afstand fra, men et generelt pres med piften og buhråb etc - det er helt på sin plads som jeg ser det
Der er dog forskel på hvordan man som publikum kan/bør lægge pres på dem. Nogle bruger upassende tilråb som bevidner om mangel på intelligens og/eller sociale kompentencer. Det tager jeg afstand fra, men et generelt pres med piften og buhråb etc - det er helt på sin plads som jeg ser det
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
Men hvorfor mod EN indskiftningsspiller og ikke lægge pres på nogle af de andre spillere, som må betegnes at være mere bærende spillere.mousebreaker skrev:jeg synes ikke man skal tage på tidligere spillere med fløjlshandsker. De er her for at vinde uagtet at de stiller op for den anden klub. Derfor må de også være klar på at under kampen så gælder alle kneb og de vil blive underlagt et pres fra publikum, som jo vil gøre alt for at de underpræsterer i netop denne kamp. Bagefter kan man så give dem en hyldest for den tid og indsats de har leveret for FCM.
Der må også være forskel på hvordan man behandler en idiot som Thygesen og en som Juelsgaard, jeg mener man kun kan have sympati for, og som tidligere nævnt har ytret ønske om at skifte til klubben.
Lækkert med en sejr og ikke mindst et clean sheet. Så uhyre vigtig at slå en direkte konkurrent og så må man sige at det efterhånden var særdeles tiltrængt med en god kamp og en sejr. 
ser ud til at Steinlein holder længere på Thorup.. (træls for mig)
men oprigtigt - det er rigtige dejlig at se at FCM vender tilbage og arbejder som en ulv!! sådan skal det være FCM´s dna..
forhåbentlig får vi at se ny blod i sommer transfeer både spillere og indenfor arbejdesbordet har også behov for ny saltindspjørt..
vil bare sige min ærligt mening omkring Thorup at jeg kan ikke lide hans opstilling og han virker hellere ikke ambition for sin arbejde med FCM..
og Steinlein virker nu lidt for uerfaring og useriøse... måske tager jeg fejl af ham, da jeg er døv og hører ikke hvad han sagde under interview... men jeg havde nu også læser dit og dat om ham i aviser og nyheder.. ofte er jeg uenig med hans beslutninger omkring holdet og i arbejdesgang..
håber nu bare at det hele falder på plads efter sommer og indenfor 1-2 år at FCM kan kalder sig selv til en stor klubben her i danmark samligne med FCK, BIF ... næste størst klubben er vel nok AAB, AGF og FCM...
men oprigtigt - det er rigtige dejlig at se at FCM vender tilbage og arbejder som en ulv!! sådan skal det være FCM´s dna..
forhåbentlig får vi at se ny blod i sommer transfeer både spillere og indenfor arbejdesbordet har også behov for ny saltindspjørt..
vil bare sige min ærligt mening omkring Thorup at jeg kan ikke lide hans opstilling og han virker hellere ikke ambition for sin arbejde med FCM..
og Steinlein virker nu lidt for uerfaring og useriøse... måske tager jeg fejl af ham, da jeg er døv og hører ikke hvad han sagde under interview... men jeg havde nu også læser dit og dat om ham i aviser og nyheder.. ofte er jeg uenig med hans beslutninger omkring holdet og i arbejdesgang..
håber nu bare at det hele falder på plads efter sommer og indenfor 1-2 år at FCM kan kalder sig selv til en stor klubben her i danmark samligne med FCK, BIF ... næste størst klubben er vel nok AAB, AGF og FCM...
Hvad er det ved hans opstilling, du ikke kan lide?henker skrev: vil bare sige min ærligt mening omkring Thorup at jeg kan ikke lide hans opstilling og han virker hellere ikke ambition for sin arbejde med FCM..
Jeg synes, det er en noget grov beskyldning, at Thorup ikke er ambitiøs med sit arbejde. Hvad baserer du det på?
Jeg er heller ikke altid enig i Thorups dispositioner, men jeg har ikke set noget, der får mig til at tro, at han ikke gør, hvad han kan.