Glenn klarede sig noget bedre fra dag et og viste fremgang - TF viste fremgang i et halvt år efter hans første rædselsfulde halvår og derefter stilstand i to!! År. Vi var mange der var ærgerlige over at glenn endte hos gymnasterneSteffen am skrev:Gik nu meget godt med Riddersholmtatoo skrev: Vi skal nødig lave en Brøndby hvor TF sad alt for længe, og hvor der heller ikke kunne ses en udvikling.
SL: FCM - BIF
Re: SL: FCM - BIF
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Har faktisk miste tro på thorup.. Og er meget sperpisk omkring den kamp. Det bliver knald eller fald.. Hvis vi vinder den kamp, så er det jo godt for holdets mentale. Men så beholder vi længere den dårlige træner... Hvis vi taber så er hans sæde endnu mere grillet, og vi kommer længere og længere bort fra europæiske.. håber fcm får det skud vendt og får en bedre træneren efter sommer..
-
Steffen am
Jeg var nu heller ikke ude på at sige noget pænt om Thomas Frank, derimod at der her på graven findes en "Fyr Glenn?" - Tråd.ThygeM skrev: Glenn klarede sig noget bedre fra dag et og viste fremgang - TF viste fremgang i et halvt år efter hans første rædselsfulde halvår og derefter stilstand i to!! År. Vi var mange der var ærgerlige over at glenn endte hos gymnasterne
Så den diskussion har der også været, men det er selvfølgelig oftest det sidste man husker bedst (havde selv glemt, inden Kent nævnede det).
Tankevækkende dog, at det der fik Thomas Frank jobbet i Brøndby er det samme som Thorups i Midtjylland. Måske Danmarks bedste årgang (tidligere henholdsvis u-19 og u-21) - har dog ikke nogen større pointe med det.
Må håbe pausen er brugt på at bringe noget gejst og humør ind i truppen, men mest af alt noget strukturere og mønstre ind i spillet og spillerne. Håber på en opstilling med Mikkel NK-Kian-Bodu-Novak-Sparv-Olsson-Hassan-Sisto-Pusic-Duelund.
Sejr på 2-0 tak.
Sejr på 2-0 tak.
En fremragende indsats. Det var tiltrængt! I dag får vi virkelig spillet langs jorden og ud på kanterne, og det skaber et hav af chancer - med mere skarphed (og held) vinder vi jo med 4-5 mål. Fortsætter vi niveauet, så klasker vi også Viborg fredag.
Jeg må dog lige af med lidt galde, for hold op hvor laver Paul et dårligt indhop. Han er simpelthen så langsom i tanke og handling, og så er han også ekstremt dårlig til at aflevere bolden. Det er voldsomt irriterende at se på!
Jeg må dog lige af med lidt galde, for hold op hvor laver Paul et dårligt indhop. Han er simpelthen så langsom i tanke og handling, og så er han også ekstremt dårlig til at aflevere bolden. Det er voldsomt irriterende at se på!
Lækkert at der bliver spillet bold igennem hele kampen. Sejren kunne godt have været større, men 2-0 imod Brøndby er super.
Get in there! Æd det, Brøndby!
Shit, det føles godt at slå en direkte konkurrent i tabellen igen.
Så er vi klar til at brænde Viborg ned!
SÅDAN!
Shit, det føles godt at slå en direkte konkurrent i tabellen igen.
Så er vi klar til at brænde Viborg ned!
SÅDAN!
Dejligt med en sejr. - Men træerne vokser så absolut ikke ind i himlen. Der skal stadig vindes mange kampe endnu. Vi skal op og være nummer 2, det mener jeg ikke, der kan herske tvivl om er nødvendigt.
Jeg synes flere spillere efterlader et godt indtryk i dag. Olsson spillede en god kamp. Det samme gjorde Sparv og Hassan.
Men jeg synes også vi mangler den sidste skarphed. Synd for Sisto, at han ikke får sig et mål. Han gav et fint indtryk. Jeg synes efterhånden, det er reglen, at Mikkel Andersen har en situation eller to i hver kamp, hvor han ser lidt skidt ud. Han havde i dag en situation magen til målet mod Sønderjyske, hvor en bold sejler ind foran mål, og han står som en saltstøtte.
Jeg synes flere spillere efterlader et godt indtryk i dag. Olsson spillede en god kamp. Det samme gjorde Sparv og Hassan.
Men jeg synes også vi mangler den sidste skarphed. Synd for Sisto, at han ikke får sig et mål. Han gav et fint indtryk. Jeg synes efterhånden, det er reglen, at Mikkel Andersen har en situation eller to i hver kamp, hvor han ser lidt skidt ud. Han havde i dag en situation magen til målet mod Sønderjyske, hvor en bold sejler ind foran mål, og han står som en saltstøtte.
-
mousebreaker
Super indsats af drengene, hvilket vi ikke må glemme at give Thorup kredit for. Eneste malurt i bægeret for mig er at Polle stadig ikke har nået et niveau rent teknisk der berettiger ham til en plads i superligaen. Det skal nok komme, men hold da op hvor er han skidt med bolden pt. Også når den ligger stille!
Pusic var super specielt i første halvleg efter min mening. Sisto med den bedste præstation i ligaen meget længe. Olsson skylder efterhånden et mål eller to. Når han får slutproduktet med så har vi vores afløser for Petter. Han mangler dog meget endnu hvad det angår.
Novak spillede fremragende og vi holder nullet. Specielt efter en fremragende indsats af specielt Kian synes jeg. En sejr mod Viborg så må drengene igen være fuldt tanket med selvtillid - og så ser det ikke dårligt ud ifht Europa
Pusic var super specielt i første halvleg efter min mening. Sisto med den bedste præstation i ligaen meget længe. Olsson skylder efterhånden et mål eller to. Når han får slutproduktet med så har vi vores afløser for Petter. Han mangler dog meget endnu hvad det angår.
Novak spillede fremragende og vi holder nullet. Specielt efter en fremragende indsats af specielt Kian synes jeg. En sejr mod Viborg så må drengene igen være fuldt tanket med selvtillid - og så ser det ikke dårligt ud ifht Europa
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Fin fodboldkamp. Det kneb lidt med teknikken til tider, men det blev bedre som kampen skred frem. Fint indhop af Royer, der dog skal være lidt mere selvisk fri for mål. Godt presspil i lange perioder af kampen. Frisparkene lader godt nok meget tilbage at ønske, måske skal Sisto til at tage dem. Olsson vil gerne lave maskerede afleveringer, desværre gik de ofte til Brøndby.
Alt i alt super arbejdsindsats og en fortjent vinder.
Alt i alt super arbejdsindsats og en fortjent vinder.
Rigtig fornem indsats af drengene i dag. Tak for det. Det trængte vi vist allesammen til.
/Cortez
/Cortez
- DenStolteJyde
Lund7400 skrev:
Så galt synes jeg nu altså heller ikke det er. Jeg vil godt medgive at det nok ikke var hans livs bedste kamp, men så forfærdeligt var det altså heller ikke.
Flot kamp af gutterne!! Spillet kommer jo når de viser gejst igennem 90 minutter, og det gjorde de jo idag!
Mange kan fremhæves i dag, men jeg synes at især Pusic, Novak, boudorov, Kian og Pione fik vist klasse idag. Fedt hvis Pione nu endelig kommer lidt igang:-)
Men det her skal stadig følges op allerede i Viborg! Brøndby er pt på niveau med Hobro og Efb så vi er langt fra i mål endnu...
Mange kan fremhæves i dag, men jeg synes at især Pusic, Novak, boudorov, Kian og Pione fik vist klasse idag. Fedt hvis Pione nu endelig kommer lidt igang:-)
Men det her skal stadig følges op allerede i Viborg! Brøndby er pt på niveau med Hobro og Efb så vi er langt fra i mål endnu...
We are back! Super god indstilling i dag, fight og nærkamp, hurtige omstillinger. Hele pakken var tilbage. Jeg tager hatten af for trænerteamet og spillerne, det var virkelig en god kamp de leverede.
Jess Thorup har hørt meget kritik, den her kamp var et godt svar, der var så meget positivt. Keep up the good work!
Yihaa!
Jess Thorup har hørt meget kritik, den her kamp var et godt svar, der var så meget positivt. Keep up the good work!
Yihaa!
Flot kamp af jer og fortjent sejr der dog sagtens kunne have været større med tre skud på træværket. Fortsætter i det spil er sølvet serveret.
Turen hjem var godt nok lang - der var totalt stille i bussen allerede inden vi nåede Lillebælt.
Turen hjem var godt nok lang - der var totalt stille i bussen allerede inden vi nåede Lillebælt.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer