Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Man kunne da håbe på, at Rømer rykker op på midtbanen. Jeg tror Thorup, ligesom alle andre, ser et stort talent i Rasmus Nissen. Han er vel ikke langt efter Rømer i niveau, og han er først lige kommet på førsteholdet!
Han er allerede bedre en Rømer på backen, og det håber jeg træneren ved! Hvis ikke bør han læse med her.
Eneste positive omkring holdet på nuværende tidspunkt må næsten være Ramus Nissen , groft sagt. Han går uimponeret til værks, det gør resten af banden overhovedet ikke.
Eneste positive omkring holdet på nuværende tidspunkt må næsten være Ramus Nissen , groft sagt. Han går uimponeret til værks, det gør resten af banden overhovedet ikke.
-
fcmguld2015
Rasmus Nissen har spillet 2½ kamp. Den ene mod Hobro. Ingen tvivl om, at han er fremtidens mand - om det så lige er på backen ved jeg ikke. Men han skal bestemt nok få sine kampe. Men efter min(og jeg skrive min) overbevisning, så skal man lige ha spillet lidt flere kampe før, man kan drage en realistisk konklusion om, hvem der er den bedste. Det er trods alt ikke Nicolaj Jørgensen eller Nikolaj Thomsen han har stået overfor endnu.
Han har spillet overfor Jushua John og Johan Absalonsen. De er måske ikke helt på niveau med Jørgensen, Kusk, Thomsen osv, men de er blandt de bedste i ligaen. Udover det, så står han jo overfor dygtige spillere hver dag til træning. Selvom mange af dem har glemt, at de er dygtige..
-
Steffen am
Noerum skrev:Han har spillet overfor Jushua John og Johan Absalonsen. De er måske ikke helt på niveau med Jørgensen, Kusk, Thomsen osv, men de er blandt de bedste i ligaen. Udover det, så står han jo overfor dygtige spillere hver dag til træning. Selvom mange af dem har glemt, at de er dygtige..
Nicely put
Så er det nu. Køb Nicklas Bendtner.
Hvilket scoop det ville være, eftersom vi skraber bunden for tiden, hårdt mod hårdt.
Omvendt har vi desværre den 1. april I dag...
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/staa ... -bendtner/
Hvilket scoop det ville være, eftersom vi skraber bunden for tiden, hårdt mod hårdt.
-
Steffen am
Kunne til gengæld være en god aprilsnar.JBT skrev:Så er det nu. Køb Nicklas Bendtner.
Blive Danmarks bedste reserveholdsspiller og være klar til efter sommerferien.
Men den titel må Borring formentlig trække.
Jeg ser flere faldgruber her.
- Bendter vil næppe til Danmark
- Midtjylland næppe kan og skal absolut ikke betale det i løn Bendter kræver
- Har meget lidt at vinde og meget at tabe. Som jeg skrev med en der pointerede på bold.dk - Laudrup og Elkjær havde en meget svær tilbagevending til dansk fodbold. Agger er nok heller ikke imponeret so far.
Hvis man skal tage noget positivt dog, ville han formentlig blive faststarter og kunne måske finde noget motivation igen. Men af overnævnte grunde, er det næppe realistisk.
Virker til at der er masser af muligheder i årgang 95 og 97,
men 96 har ikke lige været årgangen der fik det til at virke. (Gemmer og David kan dog stadig nå det, som de 'sidste' fra den årgang.)
Jeg håber godt nok ikke at Bendtner tager til FCK. Det kan godt være han ikke altid gør tingene nemmere for sig selv .. men han er virkelig en god angriber, alt for god til superligaen.
Jeg giver i øvrigt ikke så meget for Wolfsburg, hvem husker ikke hvordan de pillede al selvtillid ud af Thomas Kahlenberg, eller Simon Kjær som de behandlede på meget mystisk vis. Det virker altså som en rådden klub..
Jeg giver i øvrigt ikke så meget for Wolfsburg, hvem husker ikke hvordan de pillede al selvtillid ud af Thomas Kahlenberg, eller Simon Kjær som de behandlede på meget mystisk vis. Det virker altså som en rådden klub..
-
Steffen am
Generelt mener jeg nu det er fedt for ligaen med store navne. Agger, Bendter, Terry m.m. skal være velkommen - Bare ikke i Midtjylland.
Der vil være et kæmpe pres og massiv hån og håb om fiasko fra de danske tribuner.
Men helt enig, at Wolfsburg bestemt ikke ser heldige ud og bære i mine øjne også en del af skylden.
Håber han kommer til en bund- eller midterklub i den bedste række eller tophold i 2. bedste række i England eller Tyskland eller subtop i den franske.
Der vil være et kæmpe pres og massiv hån og håb om fiasko fra de danske tribuner.
Men helt enig, at Wolfsburg bestemt ikke ser heldige ud og bære i mine øjne også en del af skylden.
Håber han kommer til en bund- eller midterklub i den bedste række eller tophold i 2. bedste række i England eller Tyskland eller subtop i den franske.
Ønske tænkning i sommer er en super målmand, tænker Kevin Stuhr som afløser på målmands posten hvor vi er bagefter de andre tophold. Midtbanem sendes Jacop til Agf og vi tager Mads Albæk, forsvaret skal helst nøjes med en ny keeper.
Super målmand = Kevin Stuhr?
Det er ikke nogen særlig opgradering. Så kan vi lige så godt fortsætte med Andersen - og Dahlin, når han ellers er til rådighed.
Det er ikke nogen særlig opgradering. Så kan vi lige så godt fortsætte med Andersen - og Dahlin, når han ellers er til rådighed.
Hvis du mener den stærkeste målmand i den svenske liga ikke er en opgradering så ved jeg ikke, spørg de som følger med i den svenske liga som Rene A og Claus S samt vores gamle trænere Lars og Glenn, Agf vil gøre meget for at hente ham til sommer efter sigende. Dahlin er en joke i vores klub med de skader han får så kan vi ikke satse på ham, Mikkel er bare ikke god nok efter min mening, ja han har stået gode kampe og gode redninger, men mangler attitude og udstråling i kamp situationer.Acebone skrev:Super målmand = Kevin Stuhr?
Jeg beklager, men jeg har bare en vis skepsis over for spillere, der er middelmådige i Superligaen for derefter at brage igennem i Norge eller Sverige. Jeg er ikke overbevist om, at Kevin Stuhr pludselig skulle være blevet så god.
Der findes naturligvis undtagelser, f.eks. Anders Lindegaard og Søren Larsen.
Der findes naturligvis undtagelser, f.eks. Anders Lindegaard og Søren Larsen.
-
Steffen am
Kontrakter der udløber:
Petter Andersson - Har vel allerede skrevet med Hammerby?
Rilwan Hassan - Overrasket over hvor stille der har været omkring ham, gerne forlæng
Jim Larsen - Må være en sundhedstjek der afgør det
Daniel O’Shaughnessy (leje) - Kan jeg ikke se i klubben efter sommer
Nikolay Bodurov (leje) - Forlæng, hvis han vil med til at gå ned i løn
Bödvar Bödvarsson (leje) - Pas
Spillere der kommer retur fra udleje:
Marco Larsen - Afhænger af præstationerne i Vejle
Jonas Gemmer - Afhænger af præstationerne i Horsens
Musefiu Ashiru - Har vanskeligt ved at se i klubben efter sommer, evt. forlæng udleje
Razak Odeyemi - Har vanskeligt ved at se i klubben efter sommer, evt. forlæng udleje
Babajide David - Har vanskeligt ved at se i klubben efter sommer, evt. forlæng udleje
Spillere, der bliver for gamle til ynglinge fodbold (3 må spille Youth League, hvis det går så godt)
Rasmus Schmidt Nicolaisen - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej hvis han ikke skal være 4. valg i midterforsvaret efter sommer
Rasmus Nissen - Forhandel seniorkontrakt
Mads Døhr Thychosen - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej hvis ikke Sisto bliver solgt
Andreas Raahauge - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej hvis både Dahlin og Wolanski er i truppen efter sommer
Alexander Munksgaard - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej
Gloire Rutikanga - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej
Jákup Thomsen - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej
Simon Sterring - Pas
Anders Hagelskjær - Lad udløbe, evt. udlej
Kristian Dirks Riis - Lad udløbe, evt. udlej
Rasmus Winther Johansen - Lad udløbe, evt. udlej
(Ved ikke om nogen af disse allerede har fået seniorkontrakt ligesom Duelund?)
Rilwan Hassan - Overrasket over hvor stille der har været omkring ham, gerne forlæng
Jim Larsen - Må være en sundhedstjek der afgør det
Daniel O’Shaughnessy (leje) - Kan jeg ikke se i klubben efter sommer
Nikolay Bodurov (leje) - Forlæng, hvis han vil med til at gå ned i løn
Bödvar Bödvarsson (leje) - Pas
Spillere der kommer retur fra udleje:
Marco Larsen - Afhænger af præstationerne i Vejle
Jonas Gemmer - Afhænger af præstationerne i Horsens
Musefiu Ashiru - Har vanskeligt ved at se i klubben efter sommer, evt. forlæng udleje
Razak Odeyemi - Har vanskeligt ved at se i klubben efter sommer, evt. forlæng udleje
Babajide David - Har vanskeligt ved at se i klubben efter sommer, evt. forlæng udleje
Spillere, der bliver for gamle til ynglinge fodbold (3 må spille Youth League, hvis det går så godt)
Rasmus Schmidt Nicolaisen - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej hvis han ikke skal være 4. valg i midterforsvaret efter sommer
Rasmus Nissen - Forhandel seniorkontrakt
Mads Døhr Thychosen - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej hvis ikke Sisto bliver solgt
Andreas Raahauge - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej hvis både Dahlin og Wolanski er i truppen efter sommer
Alexander Munksgaard - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej
Gloire Rutikanga - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej
Jákup Thomsen - Forhandel seniorkontrakt, evt. udlej
Simon Sterring - Pas
Anders Hagelskjær - Lad udløbe, evt. udlej
Kristian Dirks Riis - Lad udløbe, evt. udlej
Rasmus Winther Johansen - Lad udløbe, evt. udlej
(Ved ikke om nogen af disse allerede har fået seniorkontrakt ligesom Duelund?)
For mig skal FCM finde følgende
En klassemålmand hvis ikke Dahlin snart træder i karakter
en højre back
en afløser for Andersson
En klassemålmand hvis ikke Dahlin snart træder i karakter
en højre back
en afløser for Andersson