Havde forventet at komme ind og læse MEGET negative kommentarer og skud med spreg hagl over hvad der ikke fungere.
Ligebortset fra lidt Trump-retorik og vild konspirationtionsteori
HKP skrev:Vi er SÅ meget til grin og har været det længe....!
Synes jeg faktisk vi holder en rimelig tone også i kampens hede, synes jeg er fedt nok.TrueWolfMidt skrev:Hvorfor forlod Singh os, mon han har set noget, som han ikke var imponeret over ?
Thorup som synderen/syndebuk? ja den kan vi tage i en anden tråd til formålet.
Først cadeou får faktisk at bakke en holdning op med statsKent skrev: synes jeg, at Mikkel Andersen har stået lidt svagt i billedet, og ikke har leveret ret mange afgørende redninger - hverken i efteråret eller nu i foråret.
Til sammenligning har Dahlin en redningsprocent på 89 i denne sæson (dog kun 4 kampe)
Synes dog det skal med i den beregning at de kampe Dahlin har spillet fungerede holdet hvorimod mange af Andersens kampe har der været et hold, der har gjort det vanskelige at være en god målmand. I nogle af de kampe vi har spillet dårligst, synes jeg faktisk Andersen har været en af vores bedste.
Måske lige udover FCK, mener jeg klart vi har Danmarks bedste 2. målmand.
At Novak er stærkere end Lauridsen skal vel ikke bestemmes over en halveg?WBW skrev:Hovedkonklusioner efter første halvleg:
- Pusic er vores bedste angriber!
- Novak er en bedre back end Lauridsen!
- Poulsen ligner sig selv igen, med stor sikkerhed i alt han laver!
- NK fortsætter med at imponere ved at være uimponeret!
Med Lauridsen har vi vundet hver anden superliga kamp (32-16-16), med Novak hver tredje (5-3-7)
Dog gør det samme naturligvis gældende omkring holdet, som ovenfor beskrevet omkring målmand.