Er Bodurov ikke lejet med forkøbsret?Hekler skrev:@noerum
Bodurov er lejet fordi der er unge der står på spring. Jeg tror ikke du skal regne med der kommer en masser nye i den kæde.
Afklaring ligger nok i at det ikke er spillere der bliver solgt, men løber deres kontrakt ud. Jeg går ud fra at Bak går ind i en stabs funktion lige som Priske gjorde i sin tid.
Ved du med de unge, fornemmer at der bliver regnet med Nicolaisen.
Murbeck og Damkær er vel de næste, men ikke klar endnu?
På backsene tror jeg også vi er ok stillet
Hvis vi forlænger med Bodurov hedder midterforsvaretXinx skrev:
Jeg synes også at vi muligvis kommer til at mangle kvalitet på kanterne til sommer. Hvis og når vi mister Sisto, så har vi Mabil, Duelund, Royer og Kadlec på kanterne. Af de 4, så ser jeg Kadlec og til dels Royer til at have niveau til kampe i Europa og det er egentlig ikke godt nok.
Så alt i alt mangler vi en midterforsvarer, en midtbanespiller eller måske 2 og så en kant.
Kian, Bodurov, Banggaard og Nicolaisen det er vel ok?
(tror ikke på Daniel 'O)
Midtbanen synes jeg også handler om hvad der bliver sagt farvel til. Men på kontrakt efter sommerferien PT, der seniorspillere på det tidspunkt. (Når og hvis Sisto og Rilwan ikke lænegere spiller i truppen)
Sparv, Gemmer, Rutikanga
Poulsen, Olsson, Duelund, Kairinen og Marco Larsen
Kadlec, Royer, Uréna, Thycosen, Mabil, (David og Anderson (98))
Hvis jeg skal være lidt enig og lidt uenig.
Synes egentlig det er spillere nok og gode nok til superliganiveau. Europæisk som du nævner kan det måske være en anelse tyndt.
1 eller måske endda 2 nye spillere kan være, men 3 mener jeg klart vil underminimere klubbens talentudvikling
Larsen og Gemmer er selvfølgelig spændende at se om og hvordan de kommer tilbage fra udleje.
Hvad basere du det på at det var tilfældet, Singh?Xinx skrev: Jeg håber, at sommervinduet bliver anerledes, så vi ikke får en lang næse, som vi gjorde her i vintervinduet.