Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Steffen am »

Hekler skrev:@noerum
Bodurov er lejet fordi der er unge der står på spring. Jeg tror ikke du skal regne med der kommer en masser nye i den kæde.
Afklaring ligger nok i at det ikke er spillere der bliver solgt, men løber deres kontrakt ud. Jeg går ud fra at Bak går ind i en stabs funktion lige som Priske gjorde i sin tid.
Er Bodurov ikke lejet med forkøbsret?

Ved du med de unge, fornemmer at der bliver regnet med Nicolaisen.
Murbeck og Damkær er vel de næste, men ikke klar endnu?

På backsene tror jeg også vi er ok stillet :)

Xinx skrev:
Jeg synes også at vi muligvis kommer til at mangle kvalitet på kanterne til sommer. Hvis og når vi mister Sisto, så har vi Mabil, Duelund, Royer og Kadlec på kanterne. Af de 4, så ser jeg Kadlec og til dels Royer til at have niveau til kampe i Europa og det er egentlig ikke godt nok.

Så alt i alt mangler vi en midterforsvarer, en midtbanespiller eller måske 2 og så en kant.
Hvis vi forlænger med Bodurov hedder midterforsvaret
Kian, Bodurov, Banggaard og Nicolaisen det er vel ok?
(tror ikke på Daniel 'O)

Midtbanen synes jeg også handler om hvad der bliver sagt farvel til. Men på kontrakt efter sommerferien PT, der seniorspillere på det tidspunkt. (Når og hvis Sisto og Rilwan ikke lænegere spiller i truppen)
Sparv, Gemmer, Rutikanga

Poulsen, Olsson, Duelund, Kairinen og Marco Larsen

Kadlec, Royer, Uréna, Thycosen, Mabil, (David og Anderson (98))

Hvis jeg skal være lidt enig og lidt uenig.
Synes egentlig det er spillere nok og gode nok til superliganiveau. Europæisk som du nævner kan det måske være en anelse tyndt.
1 eller måske endda 2 nye spillere kan være, men 3 mener jeg klart vil underminimere klubbens talentudvikling

Larsen og Gemmer er selvfølgelig spændende at se om og hvordan de kommer tilbage fra udleje.
Xinx skrev: Jeg håber, at sommervinduet bliver anerledes, så vi ikke får en lang næse, som vi gjorde her i vintervinduet.
Hvad basere du det på at det var tilfældet, Singh?

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

Steffen am skrev:
Xinx skrev:
Jeg synes også at vi muligvis kommer til at mangle kvalitet på kanterne til sommer. Hvis og når vi mister Sisto, så har vi Mabil, Duelund, Royer og Kadlec på kanterne. Af de 4, så ser jeg Kadlec og til dels Royer til at have niveau til kampe i Europa og det er egentlig ikke godt nok.

Så alt i alt mangler vi en midterforsvarer, en midtbanespiller eller måske 2 og så en kant.
Hvis vi forlænger med Bodurov hedder midterforsvaret
Kian, Bodurov, Banggaard og Nicolaisen det er vel ok?
(tror ikke på Daniel 'O)

Midtbanen synes jeg også handler om hvad der bliver sagt farvel til. Men på kontrakt efter sommerferien PT, der seniorspillere på det tidspunkt. (Når og hvis Sisto og Rilwan ikke lænegere spiller i truppen)
Sparv, Gemmer, Rutikanga

Poulsen, Olsson, Duelund, Kairinen og Marco Larsen

Kadlec, Royer, Uréna, Thycosen, Mabil, (David og Anderson (98))

Hvis jeg skal være lidt enig og lidt uenig.
Synes egentlig det er spillere nok og gode nok til superliganiveau. Europæisk som du nævner kan det måske være en anelse tyndt.
1 eller måske endda 2 nye spillere kan være, men 3 mener jeg klart vil underminimere klubbens talentudvikling

Larsen og Gemmer er selvfølgelig spændende at se om og hvordan de kommer tilbage fra udleje.
Jeg baserer selvfølgelig det hele på at vi ender i europæisk gruppespil igen. I og med, vi højst sandsynligt er seedet hele vejen, så forventer jeg at vi satser på at vi er med i gruppespillet.
Steffen am skrev:
Xinx skrev: Jeg håber, at sommervinduet bliver anerledes, så vi ikke får en lang næse, som vi gjorde her i vintervinduet.
Hvad basere du det på at det var tilfældet, Singh?
Nej. Som Ankersen allerede har skrevet i sit indlæg her på forummet, er vi endt med lån af bla. Bodurov og Böðvarsson, fordi vores 1. og 2. valg af køb er endt i vasken.
Det ville være rart at få købene igennem så tidligt som muligt, så vi ikke ender med at købte/leje 3 i transfervinduets sidste dag.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Xinx skrev: Jeg baserer selvfølgelig det hele på at vi ender i europæisk gruppespil igen. I og med, vi højst sandsynligt er seedet hele vejen, så forventer jeg at vi satser på at vi er med i gruppespillet.
Behøver vi vel ikke 3-4 nye spillere for. ;)
(dog afhængig af hvad der forsvinder, naturligvis)

Udover det, synes jeg det er en fair forventning at satse således :)
Xinx skrev: Nej. Som Ankersen allerede har skrevet i sit indlæg her på forummet, er vi endt med lån af bla. Bodurov og Böðvarsson, fordi vores 1. og 2. valg af køb er endt i vasken.
Det ville være rart at få købene igennem så tidligt som muligt, så vi ikke ender med at købte/leje 3 i transfervinduets sidste dag.
Modtaget :)

Vijen

Indlæg af Vijen »

Mit ønske til sommerindkøb er meget simpelt. Det skal være topklasse som skal være første spiller på holdkortet.
Vi har så meget talent i vores akademi og de har alle fået en masse erfaring i løbet af denne sæson, så her burde være flere som er klar til at være breddespiller.

Til sommer kommer der midtbanespillere retur fra leje, gemmer og Larsen, så de giver os bredden på cm

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

En artikel med mere dybtgående information om Jim Larsens skade: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/sk ... -karrieren

Virkelig ærgerligt for en mand, der virkelig havde en højt niveau, at han kun fik spillet så få - men vigtige - kampe for os.

Selv hvis han skulle komme tilbage og nå nogle kampe i Reserveligaen, kan jeg ikke se, at man skulle kunne forlænge med ham. Simeplthen for megen risiko. Desværre.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ærgerligt med Jim. Kunne være fedt, hvis han kom tilbage. Men ser desværre tvivlsom ud. :/
Han er dog ikke så gammel, så han kan nå det endnu :)

Hva' siger folk til batman på leje, kan i se ham i Midtjylland efter sommeren?

974

Indlæg af 974 »

Jeg må sige at jeg er blevet helt vild begejstret for Bodurov!

Synes han bliver mere og mere synlig i sit spil, også fremadrettet, hvor han i starten var mere no nonsense

Så ja, jeg ser gerne at vi skriver fast med ham :-)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kan også godt se noget godt i Bodurov og en fast aftale, hvis og så frem der bliver lagt på og kommunikationen i forsvaret bliver bedre, som det ser ud til at sker løbende.

Jeg ser problemer på midten, hvor vi jo har måtte sende Singh væk, som vel var set til at skulle ind omkring start/bænken, derud over Poulsen ikke bliver ældre eller bedre og Hassan skal videre. Pione måske også hvis han kan løfte sit niveau en del.

974

Indlæg af 974 »

Rilwan Hassan
VED vi endegyldigt at han forsvinder til sommer?

Synes ikke at jeg har set noget med at han forhandler med andre klubber (ej heller FCM), men det behøver vel ikke være utænkeligt at han kunne blive?

Jeg så det faktisk meget gerne, da jeg godt kan lide hans spil, og jeg synes også han har gjort det fint her i foråret!
Husk at han jo var væk meget af efteråret pga skade

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

pr0j3ct skrev:Jeg ser problemer på midten, hvor vi jo har måtte sende Singh væk, som vel var set til at skulle ind omkring start/bænken, derud over Poulsen ikke bliver ældre eller bedre og Hassan skal videre. Pione måske også hvis han kan løfte sit niveau en del.
Tror desværre Poulsen bliver ældre. ;)

Synes jeg har hørt med Sisto han har en agentaftale der løber til maj (har desværre ingen kilde).
Hvis det er rigtigt, tror jeg desværre ikke det hjælper Sisto i hans nuværende situation
974 skrev:Rilwan Hassan
VED vi endegyldigt at han forsvinder til sommer?
Nej, VED vi ikke.
Rilwan har sagt han vil videre og kan bakkes op af at Sly og Izunna er væk.

At man netop ikke har hørt han har forhandlet med andre klubber + at han skulle privat være begyndt at snakke en del med Paul Onachu kan dog give grund til at tro på muligheden for forlængelse.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Steffen am skrev:Tror desværre Poulsen bliver ældre. ;)
Satans... Jeg troede lige vi kunne beholde ham for evigt :D
Synes jeg har hørt med Sisto han har en agentaftale der løber til maj (har desværre ingen kilde).
Hvis det er rigtigt, tror jeg desværre ikke det hjælper Sisto i hans nuværende situation
Har hørt noget lign. det samme og nej det hjælper ikke. Kan i værste fald blive mange penge klubben taber.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

pr0j3ct skrev:
Steffen am skrev:Tror desværre Poulsen bliver ældre. ;)
Satans... Jeg troede lige vi kunne beholde ham for evigt :D
Har hørt noget lign. det samme og nej det hjælper ikke. Kan i værste fald blive mange penge klubben taber.
Synes jeg hørte under Hobro kampen at reporteren snakkede om at Sisto ville have en ny agent. Er det ikke Ankersens bror han har idag.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Jeg tror bare at de snakkede om at aftalen var på vej til at udløbe, ved ikke om Sisto vil have en ny men det er da muligt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jo, det er Ankersens bror-

Der har været snak om det er uheldigt da han vil prioritere klubben over Sisto, hvilket jeg synes West Ham sagen modbeviste.
Men mener ikke Ankersens bror er agent med flere spillere, hvilket i nogen grad er lige så uheldigt, som spillere der har familiemedlemmer som agenter.

Håber i hvert fald Sisto får afklaret hvad han vil og hvad der er bedst.

fcmguld2015

Indlæg af fcmguld2015 »

Kan se i referatet fra reservernes kamp i går, at Rømer spillede på midten.
Som jeg husker det, var det på midten han spillede en del kampe i guldsæsonen
inden Bak blev skadet. Husker isæt hans dybdeløb, hvilket vi i den grad mangler!

Læste i et interview med ham, at han stadig ser sig selv som midtbanespiller og ikke som back, men
at han selvfølgelig spiller der, hvor træneren beder ham spille!

Så måske han er 'på vej tilbage' på midten!

Låst