bustur til udekampe
-
bw2815
bustur til udekampe
Ang bustur til udekampe , har lige meld 2 til turen i ålborg, men hvis ikke man kan stå på inden i herning eller ikast , kan det godt være et problem at komme med bussen, har selv kørt bag fanebussen fra thorning og hele vejen til alborg de sidste 2 gange.. har talt med kasper der står for bussen på lørdag. er det en ide at man kontaktet chafførene og fik lavet en ruteplanlægning.turen til ålborg kunne værer herning-ikast-bording-pårup-engesvang-thorning-alborg....det er barer en ide, så vi bliver flerer til støtte vores hold F.C.MIDTJYLLAND.. BW2815.SES LØRDAG....
Senest rettet af bw2815 27. jul 2005, 20:47, rettet i alt 1 gang.
-
Thomas Lund
Re: bustur til udekampe
Hej BW2815
Vi får ofte forespørgsler fra vores medlemmer om vi ikke lige kunne hente nogle et bestemt sted. Desværre giver det for meget arbejde og det koster for meget og tager for meget tid hvis vi skulle opfylde alle vores medlemmers individuelle ønsker. Hvis en større gruppe medlemmer har ønske om et opsamlingssted eller hvis der er nogle af vores medlemmer der bor på den rute vi har, kan vi gøre undtagelser (det er bare at ringe på bustelefonen og lægge sin forepørgsel på telefonsvareren), men hovedreglen er at vi har en rute og den følger vi.
Lund
Vi får ofte forespørgsler fra vores medlemmer om vi ikke lige kunne hente nogle et bestemt sted. Desværre giver det for meget arbejde og det koster for meget og tager for meget tid hvis vi skulle opfylde alle vores medlemmers individuelle ønsker. Hvis en større gruppe medlemmer har ønske om et opsamlingssted eller hvis der er nogle af vores medlemmer der bor på den rute vi har, kan vi gøre undtagelser (det er bare at ringe på bustelefonen og lægge sin forepørgsel på telefonsvareren), men hovedreglen er at vi har en rute og den følger vi.
Lund
-
bw2815
Re: bustur til udekampe
hej thomas. tak fordi dit svar på mit spørgssmål.. jeg er enig , med dig i at man skal holde sig til en direkte rute, men var det ikke mulig for jer at ligge de forskellige faste ruter ud , så de bw der har mulighed for at stå på den rute i har valgt at kører, ikke skal kører til herning eller ikast for at stå på.
jeg har selv talt med kasper om kampen på lørdag, men jeg kunne forstå på ham at han ikke var sikker på hvilken vej at i skulle kører til ålborg på lørdag, derfor kom jeg barer med denne ide, så de bw der ikke lige bor tæt på ikast eller herning ,også kunne deltage i jeres busture.. ses på lørdag..
jeg har selv talt med kasper om kampen på lørdag, men jeg kunne forstå på ham at han ikke var sikker på hvilken vej at i skulle kører til ålborg på lørdag, derfor kom jeg barer med denne ide, så de bw der ikke lige bor tæt på ikast eller herning ,også kunne deltage i jeres busture.. ses på lørdag..