SL: FCM - Hobro
Re: SL: FCM - Hobro
KOM NU - fokus på emnet folkens 
-
Steffen am
Hobro skal have smadder!!974 skrev:KOM NU - fokus på emnet folkens
Hvad er forventninger til indstillingen og taktikken for de 2 hold. Jeg forventer at se Hobro stå lavt og gå ret helhjertet i at modbevise sidste uges resultat.
I den sammenhæng kom jeg til at tænke på om kampreferatet efter kampen, kunne lyde noget hen af det u19 holdet var udsat for?
http://fcm.dk/nyheder/u19-fik-den-%C3%B ... r%C3%A5ret
Er skuffet over,at computeren ikke kunne se at singh's psyke ikke kunne undvære hjemlandet....
Så meget for Benhams system...
-
Steffen am
Ny form for stemningsoptakt fra FCM 
https://youtu.be/ay_3tr1IN9Q
Tror i det er noget vi kan forvente at se mere af?
Fint.Steffen am skrev:Ny form for stemningsoptakt fra FCM
Så skal der bare noget vægt bag ordene.
- DenStolteJyde
Well altså på ulvegraven her blive det udlagt som "hjemve", andre steder har jeg hørt at det er alvorlig sygdom i nær familie.thooomsen skrev:Er skuffet over,at computeren ikke kunne se at singh's psyke ikke kunne undvære hjemlandet....
Og jeg tænker hvis det fx er (og det aner jeg ikke om det er) hans far der har fået konstateret cancer eller sådan noget så forstår jeg da godt at han gerne vil hjem.
Nu skal der sejr på bordet, ingen undskyldninger eller bort forklaringer. Opstillingen er altid lidt spændende med Thorup, men må være tur til Duelund at han komer ind at spille i foråret, så mit bud.
Mikkel
Nissen-Kian-Budorov-Novak
Sparv
Sisto-Duelund-Poulsen-Kadlec
Paul.
Vi skal vinde og gi os bare en 2-0 sejr.
Mikkel
Nissen-Kian-Budorov-Novak
Sparv
Sisto-Duelund-Poulsen-Kadlec
Paul.
Vi skal vinde og gi os bare en 2-0 sejr.
Dagens HF melder Bak i bedring og med forhåbning om at spille mod Hobro. Tåen har drillet, men har fået en blokade og har ikke mærket noget siden.
-
Steffen am
Interessant. Håber dog ikke at man forhaster noget, er der vist ikke kommet meget godt ud af tidligere.Kent skrev:Dagens HF melder Bak i bedring og med forhåbning om at spille mod Hobro. Tåen har drillet, men har fået en blokade og har ikke mærket noget siden.
Håber han spiller en hel kamp på reserveholdet inden han starter inde i hvert fald. Hans vokal er savnet dog.
Indkast tror på Banggard på backen.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=141683
Afhænger formentlig også af om Kian er blevet helt klar, men jeg hælder nok mest til NK på backen.
I øvrigt glæder jeg mig til at se om Poulsen og Sisto er indstillet på at vise Åge lavede en fejl ved landsholdsudtagelsen.
(ikke for at starte en diskussion om han har, men ser gerne en modreaktion uanset)
Vi skal tilbage på sporet med 3 point mod Hobro. Det kunne være interessant med den samme offensiv, som vi spillede med mod Man Utd hjemme(og i flere træningskampe inden da) med de 3 bevægelige Kadlec, Sisto og Rilwan bag Pusic.
Derudover vil det være super vigtigt at få indpiskeren Bak tilbage, selvom jeg egentlig gerne vil se NK i endnu en kamp.
Start 11:
Andersen
Bak-Kian/Banggaard-Bodurov-Novak
Sparv
Kadlec-Polle-Hassan/Olsson-Sisto
Pusic
2-0 (Pusic og Kadlec)
Derudover vil det være super vigtigt at få indpiskeren Bak tilbage, selvom jeg egentlig gerne vil se NK i endnu en kamp.
Start 11:
Andersen
Bak-Kian/Banggaard-Bodurov-Novak
Sparv
Kadlec-Polle-Hassan/Olsson-Sisto
Pusic
2-0 (Pusic og Kadlec)
Olsson har stadig karantæne 
Det havde jeg helt glemt, men så bliver det nemmere at få plads til Rilwan 
-
Chiquizito92
Olsson er ude med karantæne og Singh er taget til Norge - Det giver nogle udfordringer på den centrale midt. Vi har dog tre spillere, der burde kunne udgøre en stærk central akse alligevel: Sparv, Jakob Poulsen og Kadlec.
Jeg synes ikke, at man bør give spilletid til Rilwan (fra start) - Han vil alligevel ikke forlænge, og har ikke har ikke bidraget med meget. Duelund eller Royer må få chance - Hælder mest til Duelund, tror han har sulten og gerne vil ind og bevise sig.
Håber at se Bak igen, men en kamp mere til Nk ville egentlig være lige så spændende at se
Derfor:
------------------Andersen-------------------------
NK/32 --- Kian/Banggård --- Budorov --- Novak
---------------------Sparv---------------------------
Sisto --- Poulsen --- Kadlec --- Duelund(Royer)
----------------Pusic-------------------------------
Jeg synes ikke, at man bør give spilletid til Rilwan (fra start) - Han vil alligevel ikke forlænge, og har ikke har ikke bidraget med meget. Duelund eller Royer må få chance - Hælder mest til Duelund, tror han har sulten og gerne vil ind og bevise sig.
Håber at se Bak igen, men en kamp mere til Nk ville egentlig være lige så spændende at se
Derfor:
NK/32 --- Kian/Banggård --- Budorov --- Novak
Sisto --- Poulsen --- Kadlec --- Duelund(Royer)
----------------Pusic-------------------------------
Egentlig enig langt hen af vejen, men synes vi skal bruge flere danskere/egne spillere, så derfor ser mit bud således ud.
NK/32 --- K. Hansen --- Banggaard --- Novak
Sisto ------ Poulsen ---- Kadlec ------ Duelund
-------------------P. Onuachu---------------------
Kan være en ide at bytte Kadlec og Duelund.
Ser også frem til at se Mikael Anderson.
NK/32 --- K. Hansen --- Banggaard --- Novak
Sisto ------ Poulsen ---- Kadlec ------ Duelund
-------------------P. Onuachu---------------------
Kan være en ide at bytte Kadlec og Duelund.
Ser også frem til at se Mikael Anderson.
-
Badcompany
Jeg håber på :
Andersen
Bach Bak - Hansen - Banggaard - Novak
Sparv
Poulsen - Kaan Kairinen
Sisto - Pusic - Duelund
Hvis Kaan Kairinen kan spille alle de førsteholdskampe i Finland, så kan han også spille imod Hobro...
Andersen
Bach Bak - Hansen - Banggaard - Novak
Sparv
Poulsen - Kaan Kairinen
Sisto - Pusic - Duelund
Hvis Kaan Kairinen kan spille alle de førsteholdskampe i Finland, så kan han også spille imod Hobro...