Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Steffen am »

Vi kan lige tage afsporingen fra Hobro kamptråden her, selvom det lige knap er blevet sommer.

Singh tilbage til Norge.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mold ... -om-singh/

Norges vintertransfer vindue er det først til april den lukker, ved en det?

Noerum

Indlæg af Noerum »

Det virker jo helt grotesk. Personlige problemer eller ej. Han har ikke engang spillet en betydende kamp for os endnu :shock:

Jeg håber det norske transfervindue stadig er åbent, for han skal da bare væk med det samme. Det giver os dog en udfordring til sommer. Jeg tror Singh på sigt var tiltænkt en rolle som afløser for Jacob Poulsen. Jeg håber ledelsen vågner lidt op og satser mere på danske spillere, det er jo ikke ligefrem fordi, at computeren har spyttet den ene profil ud efter den anden..

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Altså, det lyder jo bare heeelt sygt, hvis det ikke er af andre årsager end hjemvé

Hvor lang tid er det nu han har været her? Man kan ikke engang sige han har givet det chancen!! Hvis det er pga sygdom i den nærmeste familie eller lignende så kunne jeg bedre forstå det.

Super ærgeligt. Nu mangler vi en spiller på den centrale midtbane
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Steffen am skrev:Vi kan lige tage afsporingen fra Hobro kamptråden her, selvom det lige knap er blevet sommer.

Singh tilbage til Norge.

Mener at det er 5 April. Det har det ihvertfald tidligere været, hvis ikke jeg husker meget forkert.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Tja.. det er vel ikke anderledes end danske spillere der tidligere har fået hjemvé. Kan dog ikke huske nogen der har været i de nordiske lande. Og efter et halvandet år I Holland (hvorefter han også tog hjem)

Det jeg er mest nysgerrig omkring er faktisk om det er omgivelserne eller spilleren som ikke har været egnet?

mousebreaker skrev:Altså, det lyder jo bare heeelt sygt, hvis det ikke er af andre årsager end hjemvé

Hvor lang tid er det nu han har været her? Man kan ikke engang sige han har givet det chancen!! Hvis det er pga sygdom i den nærmeste familie eller lignende så kunne jeg bedre forstå det.
Mener han kom d. 30. eller 31. januar. Så halvanden måned.

Hvis det havde været en dreng på efterskole med hjemvé, havde de sagt.. Ah.. skal vi nu ikke lige give den til ferien og se om du har det på samme måde.

Ved ikke om det norske transfervindue spiller ind?
(31. marts ifølge wikipediea)

*hvis der er sygdom eller andet i familien er det selvfølgelig noget andet.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Steffen am skrev:Vi kan lige tage afsporingen fra Hobro kamptråden her, selvom det lige knap er blevet sommer.

Singh tilbage til Norge.

31. marts ifølge wiki.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Tak for svaret prOj3ct og stoltejyde.
Fandt lige en kilde jeg tror mere på.
Det er d. 31. marts i Norge.
(http://www.transfermarkt.com/statistik/transferfenster)

THenry

Indlæg af THenry »

Det er bittert, at han allerede kaster håndklædet i ringen efter en 5-6 uger i klubben: http://fcm.dk/nyheder/singh-vil-hjem-til-norge

Jeg havde glædet mig til at se ham i aktion. Han så spændende ud i træningskampene i Dubai, og spørgsmålet er, hvor meget vi kan få for en spiller, der har hjemve og har et ønske om at komme væk?

Olsson (og til dels Duelund) får en stor chance for masser af spilletid i foråret. Vi er heldigvis fornuftigt besat på 8'eren og i særdeleshed på 10-positionen. Det er straks værre, hvis Sparv går ned. Her var Singh garderingen. Nu må det i første omgang stå mellem Polle, Rømer og NK, at være gardering for Sparv.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

THenry skrev:Det er bittert, at han allerede kaster håndklædet i ringen efter en 5-6 uger i klubben: http://fcm.dk/nyheder/singh-vil-hjem-til-norge

Jeg havde glædet mig til at se ham i aktion. Han så spændende ud i træningskampene i Dubai, og spørgsmålet er, hvor meget vi kan få for en spiller, der har hjemve og har et ønske om at komme væk?

Olsson (og til dels Duelund) får en stor chance for masser af spilletid i foråret. Vi er heldigvis fornuftigt besat på 8'eren og i særdeleshed på 10-positionen. Det er straks værre, hvis Sparv går ned. Her var Singh garderingen. Nu må det i første omgang stå mellem Polle, Rømer og NK, at være gardering for Sparv.
Kontrakten er ophævet, så ingen transfersum.
Dog er et krav til ophævelsen at alt bliver betalt tilbage - sign-on fee og hvad der ellers er af omkostninger.
Desuden så får Midtjylland 20% af salgsprisen, hvis han bliver solgt videre inden for de næste 3 år.
Høvdingen af Herning

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Saemala skrev: Kontrakten er ophævet, så ingen transfersum.
Dog er et krav til ophævelsen at alt bliver betalt tilbage - sign-on fee og hvad der ellers er af omkostninger.
Desuden så får Midtjylland 20% af salgsprisen, hvis han bliver solgt videre inden for de næste 3 år.
Vel meget fair.

Tak for oplysningenen Saemala

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Trist historie. Men lad os da så håbe at han kommer hjem til norge og gør det godt så han kan blive solgt inden for de næste 3 år..
Men virkelig ærgerligt at vi aldrig nåede at se ham i aktion. (dvs jeg nåede at se lidt af en trænings-session hvor han også var med, men det tæller ikke rigtig).

974

Indlæg af 974 »

[quote="Saemala"
Desuden så får Midtjylland 20% af salgsprisen, hvis han bliver solgt videre inden for de næste 3 år.[/quote]

Principielt er det jo så reelt set blevet en helt god handel :-)

Men jeg havde virkeligt også sat næsen op efter, at vi havde fundet en spændende spiller (dermed jo ikke sagt at han havde klaret det så godt alligevel...)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

thooomsen skrev:Er skuffet over,at computeren ikke kunne se at singh's psyke ikke kunne undvære hjemlandet....

Så meget for Benhams system...:-P
Smider lige din kommentar her over, giver den vidst mere mening.

Det tyder jo så på at det er sygdom i familien og nej, kan computeren naturligvis ikke se.
Desuden er Benhams system et redskab til at finde ud af hvor man skal kigge,
ikke en computer der spytter endelig svar ud, som nogen (åbenbart) tror.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Saemala skrev:
THenry skrev:Det er bittert, at han allerede kaster håndklædet i ringen efter en 5-6 uger i klubben: http://fcm.dk/nyheder/singh-vil-hjem-til-norge

Du skal passe på med denne type oplysninger. Oddsene på at du i virkeligheden er Rasmus Ankersen styrtdykker #oscar ;-)

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Kent skrev:
Saemala skrev:

Du skal passe på med denne type oplysninger. Oddsene på at du i virkeligheden er Rasmus Ankersen styrtdykker #oscar ;-)
Haha, jeg er ikke Rasmus Ankersen, men er ham FCM køber fri af Tjørring IF, for at erstatte Singh ;)

Nu blev der nævnt sygdom var grunden, men af hvad jeg har hørt, så er det noget så fimset som at han bare overhovedet ikke kan leve uden sin kæreste, og det har vist fuldstændig kørt ham i sænk. Skal dog siges at jeg selv har mine tvivl om dette, da det lyder alt for vanvittigt.
Høvdingen af Herning

Låst