SL: FCM - Hobro

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Re: SL: FCM - Hobro

Indlæg af Kongeren82 »

Lupus1999 skrev:Mit håb:

Johan Dahlin
Kristian Bak, Kian Hansen, Banggaard, Phillip Novak
Tim Sparv
Pione Sisto, Harmeet Singh, Jakob Poulsen, Vaclav Kadlec
Martin Pusic

Bænk: Mikkel Andersen, Mikkel Duelund, Nikolay Bodurov, Daniel Royer, Paul Onuachu, Rasmus Nissen, og Rilwan Hassan.
Singh kommer ikke med da han er i Norge og Bak tror jeg heller ikke klarer hele kampen. Hvorfor vil du have Banggaard ind istedet for Bodurov?
Samtidig skal bænken vist barberes noget ned ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Tror da nok man plejer at have 7 på bænken. ;)

Kom lige til at se på mål i forhold til minutter på banen.
Troede faktisk Duelund ville ligge højest, men Pusic og Urena har egentlig ikke spillet mange minutter.
Duelund har så til gengæld som den eneste af disse ikke spillet på toppen.

Marcos Ureña scorer pr. 163. minut (1 mål - 163 minutter)
Martin Pusic scorer pr. 176. minut (3 - 529 minutter)
Mikkel Duelund scorer pr. 187. minut (4 - 748 minutter)
Paul Onuachu scorer pr. 211. minut (3 - 632 minutter)
Morten 'Duncan' scorer pr. 288. minut (4 - 1153 minutter)

EDIT: Hvis man siger mål + assist ligger Duelund på en målgivende handling pr. 107. minut (nr. 4. i ligaen)

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Jeg tror vi ligeså godt kan kaste vore 2 stoppere og Paul op i angrebet, og så spille med 2 mand i forsvaret. Vi skal have høje folk i feltet, for jeg regner stærkt med at Ove P. parkerer bussen. Han har ikke råd til endnu en lussing.

Første kamp i Brøndby spillede han med 5 i bagkæden. Og mandag vil de stå massivt bagude. Kan godt forudse en kamp hvor vi bliver tvunget til at losse høje bolde op i feltet, for vi kan nok ikke spille os igennem.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Er jeg godt klar over, hvilket også er grunden til jeg håber.

Bak, Dahlin og Kian er spillere der via erfaring og lederevner kunne få vendt vores negative stime.

Harmeet Singh må gerne komme hurtigt hjem, da hans kreativitet og visionære spil ville gøre underværker på midtbanen.

Jeg vil have Banggaard ind, da han er sulten og en spiller der kan udvikle sig meget endnu, men han er en type, der skal have kampe. Desuden vil jeg gerne have så mange danskere i de bagerste geleder som muligt, da basen, trygheden og det kommunikationsmæssigt starter ved keeper og forsvar.

Det korte af det lange er, at jeg desværre ikke ser en enhed i holdet, hvor det ligner spillerne spiller deres egen chance. Sisto og Hassan ligner to, der mere spiller for deres egen fremtid, fremfor at tjene holdet. Desuden ser jeg ikke noget spilsystem, hvilket er frustrerende.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Lupus1999 skrev:
Harmeet Singh må gerne komme hurtigt hjem, da hans kreativitet og visionære spil ville gøre underværker på midtbanen.
Af hvad jeg har hørt, så skal vi desværre ikke regne med at se Singh i aktion for os.
Han lider eftersigende af kæmpe hjemvé, og er på vej tilbage til Molde.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Saemala skrev:
Lupus1999 skrev:
Af hvad jeg har hørt, så skal vi desværre ikke regne med at se Singh i aktion for os.
Det lyder altså helt vanvittigt. Det er jo en spiller, der har været afsted tidligere.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:
Saemala skrev:
Lupus1999 skrev:
Det lyder altså helt vanvittigt. Det er jo en spiller, der har været afsted tidligere.
Gør det godt nok.
Men det han har været afsted er vel 1,5 sæson i Holland hvor han har fået 13 kampe i æresdivisionen?

Spørgsmålet er så om han er "for blød" eller om man ikke har gjort noget (eller nok) for at han skal præstere?

Kongeren82

Indlæg af Kongeren82 »

Steffen am skrev:Tror da nok man plejer at have 7 på bænken. ;)
Mente at bænken ser anderledes med Singh ude etc - antallet var fint ;)

Kongeren82

Indlæg af Kongeren82 »

Saemala skrev: Af hvad jeg har hørt, så skal vi desværre ikke regne med at se Singh i aktion for os.
Det er NÆSTEN en Furuseth v. 2, hvis det stemmer :shock:

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Kongeren82 skrev:
Saemala skrev: Af hvad jeg har hørt, så skal vi desværre ikke regne med at se Singh i aktion for os.
Forskellen er bare at denne gang skal alle Midtjyllands udgifter i forbindelse med Singh købet betales tilbage, samtidig med at der kommer en videresalgs klausul med, så hvis han bliver solgt videre indenfor den oprindelige kontraktperiode med Midtjylland, skal vi have en god procentdel.

-Og ja, jeg synes også det lød vanvittigt da jeg hørte det.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ja lyder fuldstændig vanvittigt med Singh. Som nævnt har han været afsted tidligere. Kulturen er der jo heller ikke så stor forskel på imellem de to lande, afstanden hjem til, er også begrænset. Det er jo ikke ligefrem Rusland eller lign. han er kommet til.

Men ærgerligt hvis det ender med at vi mister en spiller med et så stort potentiale.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Saemala skrev:
Kongeren82 skrev:
Forskellen er bare at denne gang skal alle Midtjyllands udgifter i forbindelse med Singh købet betales tilbage, samtidig med at der kommer en videresalgs klausul med, så hvis han bliver solgt videre indenfor den oprindelige kontraktperiode med Midtjylland, skal vi have en god procentdel.

-Og ja, jeg synes også det lød vanvittigt da jeg hørte det.
Mon ikke FCM i givet fald forlanger 5 mill eller deromkring, FCMs trup/midtbane lider jo og man spiller om medaljer og europa.

Hvorfor skal Molde have en klassespiller gratis og spilleren Selv maa tage ansvar for egne handlinger.

Faar Molde ham gratis kan Han forlange en hoj lon.

Taberen er FCM

Saemala du er ikke en god sportschef

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Opstilling:

Andersen
NK - Kian - Bodurov - Novak
Sparv
Sisto - Poulsen - Duelund - Kadlec
Pusic

Wolanski Banggaard Rilwan Paul Urenã Hassan Royer

Poulsen og Sisto tager sig sig sammen, Duelund og Pusic er sultne, og Kadlec starter sin stime på 10 mål i 10 kampe denne dag.
Udover det får vi gang i Pusic der beviser at han er og skal være første valg.
3-0 til FCM, målscorere Kadlec (Duelund assist), Pusic (Sisto assist) og Poulsen på direkte frispark fra 35 meter.
Harmeeth Sing kommer over sit kompleks og starter i næste kamp.

Det er nu det skal være, Aab kan stadig hentes og BIF er i frit fald. Vi skal have den 2. plads og siger tillykke til FCK med det gratis mesterskab.
Alt under 3. pladsen så skal Thorup på porten, det er for ringe med Superligaens bedste/næst bedste trup.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Uldkraemmeren skrev:Opstilling:

Andersen
Sparv
Pusic

Wolanski Banggaard Rilwan Paul Urenã Hassan Royer

Poulsen og Sisto tager sig sig sammen, Duelund og Pusic er sultne, og Kadlec starter sin stime på 10 mål i 10 kampe denne dag.
Udover det får vi gang i Pusic der beviser at han er og skal være første valg.
3-0 til FCM, målscorere Kadlec (Duelund assist), Pusic (Sisto assist) og Poulsen på direkte frispark fra 35 meter.
Harmeeth Sing kommer over sit kompleks og starter i næste kamp.

Det er nu det skal være, Aab kan stadig hentes og BIF er i frit fald. Vi skal have den 2. plads og siger tillykke til FCK med det gratis mesterskab.
Alt under 3. pladsen så skal Thorup på porten, det er for ringe med Superligaens bedste/næst bedste trup.
Godt nok har jeg altid været glad for Hassan, men han må nøjes med én plads på bænken.

Andersen
Sparv
Pusic

Wolanski Banggaard Mabil Paul Urenã Hassan Royer

Jeg bliver stadig lige bitter hver gang over at truppens bedste spiller (Andersson) ikke er med. Det er så frustrerende.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

FCM2000 skrev: Mon ikke FCM i givet fald forlanger 5 mill eller deromkring, FCMs trup/midtbane lider jo og man spiller om medaljer og europa.

Hvorfor skal Molde have en klassespiller gratis og spilleren Selv maa tage ansvar for egne handlinger.

Faar Molde ham gratis kan Han forlange en hoj lon.

Taberen er FCM
Naturligvis skidt at miste en spiller med stort potentiale.
Men hvis FCM fik ham på en fri transfer og der bliver indkasseret penge på ham, er det vel ikke decideret et (kæmpe) tab.

Nogen der ved hvorfor han rejste hjem fra Holland tidligere?
Hjemvé, spilletid eller andet?

Besvar