Pimpongs loyalitet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Pimpongs loyalitet

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Pimpongs skiftet til FCK har selvfølgelig skabt kraftig påstyr.
Jeg er VIRKELIG også meget træt af at han skifter og så netop til FCK..Mange har snakket om at Pimpong viser manglende loyalitet og megen egoistme med skiftet men jeg syntes at man skal kigge i bakspejlet og granske over hvor meget loyalitet FCM/Jens Ørgaard selv har vist. Pimpong spillede et KANONT forår og i stedet for at kvittere med en ny kontrakt forsøgte man at slide ham op ved at trække forhandlingerne langt ud. Loyalitet vil bestå i at man giver Pimpong hvad han er værd og FCM måde at håndtere denne måde er meget dårlig - økonomien holdte vist ikke til det. MEN der er jo ingen der gider at spille til en kontrakt der er dit talent uværdigt, bare for at være loyal.
Det er dårligt købmandskab ikke at forlænge og måske bære den ekstra lønbyrde og så score kassen på et fremtidig Pimpong-salg til udlandet!!!!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 26. jul 2005, 22:21, rettet i alt 1 gang.

Nielsen

Re: Pimpongs loyalitet

Indlæg af Nielsen »

Nu er det jo ikke fcm, der har trukket det ud, men Pimpong som har afvist de udspil som er kommet.

Der udover ville han tilsyneladende gerne prøve kræfter i en ny klub, og man kan da heldigvis ikke tvinge nogen til at spille i en klub.

Men en skam at han ikke valgte at forsætte i FCM.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Velkommen hjem fra ferie, Bøge :-)

Jeg er sikker på at et kig ned igennem trådene vil afsløre, at Pimpong-situationen er gennemdebatteret adskillige gange - så hvis du kigger der, kan du nok se manges holdninger :-)

Jeg kan sagtens følge dig i flere ting, og synes faktisk bare at vi nu bare skal leve med skiftet, og så sørge for, at bakke ham op i den tid han spiller her !

Han gør det jo ganske fornuftigt :-)

Ecstatic FCK

Indlæg af Ecstatic FCK »

Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu er det jo ikke fcm, der har trukket det ud, men
> Pimpong som har afvist de udspil som er kommet.
>
> Der udover ville han tilsyneladende gerne prøve
> kræfter i en ny klub, og man kan da heldigvis ikke
> tvinge nogen til at spille i en klub.
>
> Men en skam at han ikke valgte at forsætte i FCM.

Som jeg har læst det herinde, så har FCM selv bedt ham finde sig en ny klub??
Hvis det er tilfældet, så kan jeg virkelig ikke se hvad det tuderi skal det til for, men sådan er vi så forskellige.

Ecstatic - Som hellere ville have beholdt Theo :o(

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Det blev han bedt om før hans eminente forår.... Du tror vel ikke at der har kørt al den forhandlingstaktik hvis han havde fået besked på at skride? Det er sq ikke ulovligt at tænke selv engang imellem....

Ecstatic FCK

Indlæg af Ecstatic FCK »

Jesper BW1100 skrev:
> Det blev han bedt om før hans eminente forår....
> Du tror vel ikke at der har kørt al den
> forhandlingstaktik hvis han havde fået besked på
> at skride? Det er sq ikke ulovligt at tænke selv
> engang imellem....

Det sjovt du bringer det på bane... hvis DU tænkte selv, og lige gav dig tid til at læse efter, og derefter grunde lidt over det.. så ville du nok få det indtryk at jeg heller ikke lige kunne forstå det, hvis det var sådan det forholdt sig, og så ville du måske også lægge mærke til de to spørgsmålstegn.. Nej! Det er netop ikke ulovligt at tænke selv!

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Det var vist sidste sommer, Ørgård fortalte Pimpong at man efterhånden ikke kunne bruge ham længere. Og så gik han hen og udviklede sig til et stortalent, hvorefter vi selvfølgelig GODT kunne bruge ham igen. Ak ja...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

tgjensen skrev:
> Det var vist sidste sommer, Ørgård fortalte
> Pimpong at man efterhånden ikke kunne bruge ham
> længere. Og så gik han hen og udviklede sig til et
> stortalent, hvorefter vi selvfølgelig GODT kunne
> bruge ham igen. Ak ja...

Måske havde Pimpong brug for at få sat stolen for døren, for at få taget sig samme? - Blot en skam han har været her så længe, og når han så endelig når dertil vi har sukket efter i alle årene, så smutter han :-/

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Behøver jeg at sige mere end : Jesper Mikkelsen....
Han fik samme besked, men tog sig sammen og er nu fast mand med ny kontrakt.

Claus

Danny

Indlæg af Danny »

Under kampen mod Esbjerg lod jeg mærke til flere som ikke støttede Pimpong, men derimod prøvede at starte sange imod ham.. Jeg accepterer at man kan have delte meninger, men det er også okay at diskutere de forskellige holdninger og jeg synes ikke at det var så fedt..
Min mening er at vi skal støtte ham mens han er i klubben.. Dermed mener jeg ikke at man skal begynde at synge alt muligt om ham når han går på banen for FCK.. Det er da den mindste respekt man kan vise ham efter de gode år han har givet os..

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Jeg må indrømme, at jeg var en af dem, de var mest utilfreds med Pims skifte. Men der gik ikke mange timer, før jeg kom til den konklusion, at det er bedre at bruge stemmen på at støtte holdet, når der skal synges. Det går jo også ud over de andre, at vi synger smedesange sange om Pim. Vi kan bare lade ham være, så han kan gøre sit job. Men der er heller ikke nogen grund til, at vi ligefrem hylder ham.

Så kan vi da hylde nogen andre, i stedet for at synge om ham. Jeg tror godt han ved, at vi ikke ligefrem er lykkelige for skiftet til rivalen.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Lars EC skrev:
> Jeg må indrømme, at jeg var en af dem, de var mest
> utilfreds med Pims skifte. Men der gik ikke mange
> timer, før jeg kom til den konklusion, at det er
> bedre at bruge stemmen på at støtte holdet, når
> der skal synges. Det går jo også ud over de andre,
> at vi synger smedesange sange om Pim. Vi kan bare
> lade ham være, så han kan gøre sit job. Men der er
> heller ikke nogen grund til, at vi ligefrem hylder
> ham.
>
> Så kan vi da hylde nogen andre, i stedet for at
> synge om ham. Jeg tror godt han ved, at vi ikke
> ligefrem er lykkelige for skiftet til rivalen.

Hallo Pimpong er FCM spiller indtil den 1. Januar og derfor skal vi støtte ham ligesom vi plejer. Ellers vil jeg da godt kunne forstå hvis ikke han gad yde sit bedste.
Jeg må sige det undre mig så mange, som har "Viborg" tenderser med ikke at respektere spillerne.

Nicolai Kammersgaard
Respekt for PIM

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ja Pimpong er FCM-spiller indtil nytår, og derfor bør hans udtalelser også være derefter!!!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Pimpong optræder jo også ekstremt dumt i den her "sag".

"Jamen, Jens truede mig med en bænkeplads..."
Hvis Pimpong endnu ikke har fattet, at Jens er sportsdirektør, mens Erik er træner, og derfor sætter holdet, så lærer han det sgu nok aldrig.

Peter Ross

Besvar