FCN - FCM
Re: FCN - FCM
Nogle der kan svare på, hvorfor Pusic ikke skal spille? Han er, som han fint beviste i forrige sæson, vores bedste angriber. Har Thorup stadig behov for at måle penis? Og hvad med Singh? Er han syg, skadet eller gider Thorup bare ikke bruge ham?
Tror desværre problemet er Thorup.O skrev:Nogle der kan svare på, hvorfor Pusic ikke skal spille? Han er, som han fint beviste i forrige sæson, vores bedste angriber. Har Thorup stadig behov for at måle penis? Og hvad med Singh? Er han syg, skadet eller gider Thorup bare ikke bruge ham?
Pusic slog klubrekorden mht vinter fitness, så han er i fysisk topform.
Overvejer om der burde laves en tråd om Thorup er den rigtige træner.
-
mousebreaker
Næppe. De hylder ham stadig for U21 "triumfen" og tænker han er guds gave til FCM.FCM2000 skrev:Stolen er varmLupus1999 skrev:Thorup må ud af klappen!
1 sejr i 8 kampe. Intet fungerer og holdet er til minimum 2. Pladsen
Jeg er ved at tro at det longterm er bedst for klubben hvis vi fjumrer sæsonen ud så de ikke kan gøre andet end sparke fjolset ud. Vil være ulideligt at skulle opleve endnu en sæson med ham ved roret.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Det er altså langt fra at være godt nok det her. Vi sejler rundt. Der er nogle spillere (mange), som skal tage et langt, dybt kig i spejlet. Og så er der en træner der må stille sig selv spørgsmålet, om han magter den her opgave. For det har om muligt været endnu værre fra den kant.
/Cortez
/Cortez
-
Steffen am
Tja.. Der mangles sult. Det er noget skidt vi kun gider at kæmpe for 10 minutter efter de er kommet foran, ligesom som mod FCK. 
Vildt at se den her.
http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/ma ... idtjylland
Tilfreds med 1-0 og ligeglad med det bliver 1-1.
Savner også noget Riddersholm-vinder mentalitet.
Vildt at se den her.
http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/ma ... idtjylland
Tilfreds med 1-0 og ligeglad med det bliver 1-1.
Savner også noget Riddersholm-vinder mentalitet.
Thorup bør fyres. Lad mig liste nogle af årsagerne:
1: Sindssyge dispositioner. Sisto ude mod FCK, Pusic i kulden, Paul fra start, Poulsen med spilletid, Singh uden for truppen.
2: Intet angreb. Vi er ufarlige. Kamp efter kamp efter kamp skaber vi nærmest ingenting. I dag har vi et skud på mål, som foranlediges af en skovtur. Elendigt!
3: Taktisk debil. Hænger sammen med ovenstående, men fortjener alligevel sin egen, fordi Thorup ikke evner at udmanøvrere en lilleputtræner taktisk. Han forsøger med sine hail Marys inden kampstart, men hver gang ender det helt væk.
4: Omklædningsrummet. Kæmper spillerne for ham? Jeg tror stemningen er elendig. Mange spillere har grund til utilfredshed. Lauridsen (tidligere), Pusic, Royer og Singh. Hvad med en mand som Duncan? Var hancsmuttet, hvis træneren havde været Glen?
5: De individuelle spillere. Han evner ikke at få spillerne til individuel at præstere. Sisto har, pånær United, været hamrende elendig. Novak en kæmpe skuffelse også. Han evner simpelthen ikke, at sætte spillerne behørigt op.
Savner Glen.
1: Sindssyge dispositioner. Sisto ude mod FCK, Pusic i kulden, Paul fra start, Poulsen med spilletid, Singh uden for truppen.
2: Intet angreb. Vi er ufarlige. Kamp efter kamp efter kamp skaber vi nærmest ingenting. I dag har vi et skud på mål, som foranlediges af en skovtur. Elendigt!
3: Taktisk debil. Hænger sammen med ovenstående, men fortjener alligevel sin egen, fordi Thorup ikke evner at udmanøvrere en lilleputtræner taktisk. Han forsøger med sine hail Marys inden kampstart, men hver gang ender det helt væk.
4: Omklædningsrummet. Kæmper spillerne for ham? Jeg tror stemningen er elendig. Mange spillere har grund til utilfredshed. Lauridsen (tidligere), Pusic, Royer og Singh. Hvad med en mand som Duncan? Var hancsmuttet, hvis træneren havde været Glen?
5: De individuelle spillere. Han evner ikke at få spillerne til individuel at præstere. Sisto har, pånær United, været hamrende elendig. Novak en kæmpe skuffelse også. Han evner simpelthen ikke, at sætte spillerne behørigt op.
Savner Glen.
Tror i ikke det er Steinlein der sætter holdet !!!!! - Thorup magter det i alle tilfælde ikke. HVORFOR får vi ikke spillet en stamme sammen nu vi har muligheden. Det er enerverende træls at se forskellige opstillinger hver eneste kamp. Det er måske også noget af årsagen.
Der forefindes allerede en tråd omhandlende Jess Thorup, hvor det har været til debat hvorvidt han er den rigtige løsning. Kan dog forestille mig, at debatten blusser op igen. Det tragikomiske er, at jeg blot kan copy/paste mit indlæg, som er flere måneder gammelt. Det eneste der er sket siden, er at samtlige af mine bekymringer er blevet bekræftet.
Throup får desværre nok lov at sidde til sommer for, at det hele ikke skal se for dumt ud.
Throup får desværre nok lov at sidde til sommer for, at det hele ikke skal se for dumt ud.
-
mousebreaker
Det er meget beskrivende at kigge på stillingen og se hvad SønderjyskE har fået ud af deres spillere i modsætning til os. Vi har endda flere point end vi har fortjent hvis vi kigger på vores kampe i sæsonindledningen (indtil vi løb ind i Napoli og papirhuset kollapsede).
Ok, det her var en lortekamp som vejrguderne gjorde atypisk i samarbejde med en bane der ikke er serie 4 værdig. 5 point i 8 kampe. Kan det blive mere ynkeligt end det???
Ok, det her var en lortekamp som vejrguderne gjorde atypisk i samarbejde med en bane der ikke er serie 4 værdig. 5 point i 8 kampe. Kan det blive mere ynkeligt end det???
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Uklædeligt af Thorup at pålægge Rømer skylden for nederlaget. Ja, Rømer dummer sig gevaldigt, men derfra og så til at det er hans skyld, vi ikke præsterer bedre...,den køber jeg sgu ikke.
/Cortez
/Cortez
Puha Thorup lyder presset. Det er godt nok lavt, som han vasker hænder. Naturligvis er Rømers røde kort i dag ikke acceptabelt, men i kampen mod United, hvor Depay var flyvende, bliver han ladt i stikken af Thorup, som undlader at tage ham ud. Enhver kunne se, at det ville ende galt når han rendte rundt med det gule kort og, at vi ville ende med at være 10 mod 11.
Hvis det er Thorups måde at mandskabsbehandle på, så forstår man godt at spillerne virker modløse og drænet for energi og selvtillid.
Hvis det er Thorups måde at mandskabsbehandle på, så forstår man godt at spillerne virker modløse og drænet for energi og selvtillid.
Senest rettet af O 7. mar 2016, 21:17, rettet i alt 1 gang.
Ja. Thorup nu også uden format komminikativt. Jeg forstår ikke, at medierne ikke gpr ham mere på klingen, og debattere hans berettigelse på posten.
-
Steffen am
Det i hvert fald anderledes end hvordan Riddersholm beskytter spillerne :-OCortez skrev:Uklædeligt af Thorup at pålægge Rømer skylden for nederlaget. Ja, Rømer dummer sig gevaldigt, men derfra og så til at det er hans skyld, vi ikke præsterer bedre...,den køber jeg sgu ikke.
/Cortez
Det var ikke smart det Rømer gjorde, men at gøre ham til syndebuk er jeg enig i er meget uheldigt.
Hvis han ikke var i kulkælderen før, er han da i hvert fald nu.
Gode redninger af Mikkel, dog fejler han ved mål 2. Rigtig godt indhop af Nissen, bliver spændende at følge. Hjerneblødning af Rømer.
Ingen fremgang at spore overhovedet. Vores offensiv er ikke eksisterende. Vi flytter os ikke og taktikken ser ud til at være lange bolde.
Lavt af Thorup at stå og vaske hænder, i medierne i stedet for at bakke sine spillere op og så tage den uden kamera på.
Ingen fremgang at spore overhovedet. Vores offensiv er ikke eksisterende. Vi flytter os ikke og taktikken ser ud til at være lange bolde.
Lavt af Thorup at stå og vaske hænder, i medierne i stedet for at bakke sine spillere op og så tage den uden kamera på.
Thorup fejler på så mange områder i den her kamp. Både før, under og efter.
Før pga. den mærkelige startopstilling.
Under pga. dispositionerne under kampen. Igen spiller Hassen elendigt, han gider jo ikke forsvare, han burde være taget ud istedet for Kadlec. Thorup forsøger at forsvare kampen, jeg vil klart foretrække at vi forsøger at vinde.
Efter pga. han giver Rømer skylden for nederlaget. Det var ikke Rømer som satte hele holdet ned foran feltet efter vi kom foran.
Før pga. den mærkelige startopstilling.
Under pga. dispositionerne under kampen. Igen spiller Hassen elendigt, han gider jo ikke forsvare, han burde være taget ud istedet for Kadlec. Thorup forsøger at forsvare kampen, jeg vil klart foretrække at vi forsøger at vinde.
Efter pga. han giver Rømer skylden for nederlaget. Det var ikke Rømer som satte hele holdet ned foran feltet efter vi kom foran.