Kamptråde
Kamptråde
Vedr Kamptråde.
Der har til de sidste par kampe blevet oprettet 2 forskellige tråde til hver kamp, dette er selvfølgelig uheldigt, da det rart for alle at det er samlet i en tråd pr kamp.
Og da der er lidt utilfredshed med dette.
Vil jeg forslå at de 2 eller flere der vil start en Kamptråde med en god optakt med diverse info som det har fungeret ganske udemærket med. At de vil skrive i denne tråd at de vil fortsætte med at gøre det eller være med til det.
Så vil jeg i løbet af næste uge når jeg har fået nogen tilkende givelser. Lave en liste for foråret om hvem der tager hvilken kamp. (Vil gøre dette upartisk). Og de kan skrive hvis der er kampe de ikke kan tage.
Vil mene at ny Kamptråd skal startes senest 5 dage før kampstart.
Kamptråd = optakt.
Men måske de skal hedde Kamptråd eller lignende for at de dække hele kampen og ikke kun optakten. Forslag modtages.
Der har til de sidste par kampe blevet oprettet 2 forskellige tråde til hver kamp, dette er selvfølgelig uheldigt, da det rart for alle at det er samlet i en tråd pr kamp.
Og da der er lidt utilfredshed med dette.
Vil jeg forslå at de 2 eller flere der vil start en Kamptråde med en god optakt med diverse info som det har fungeret ganske udemærket med. At de vil skrive i denne tråd at de vil fortsætte med at gøre det eller være med til det.
Så vil jeg i løbet af næste uge når jeg har fået nogen tilkende givelser. Lave en liste for foråret om hvem der tager hvilken kamp. (Vil gøre dette upartisk). Og de kan skrive hvis der er kampe de ikke kan tage.
Vil mene at ny Kamptråd skal startes senest 5 dage før kampstart.
Kamptråd = optakt.
Men måske de skal hedde Kamptråd eller lignende for at de dække hele kampen og ikke kun optakten. Forslag modtages.
-
mousebreaker
Re: Kamptråde
Jeg følger også en del med i NHL. Der starter de alle deres kamptråde med: GDT (game day thread)
På samme måde kunne man lave enslydende starter for alle vores kamptråde. Hvad det skulle være ved jeg ikke.
Iøvrigt - hvis i mener at tonen i modgang kan være negativ på graven, så vil jeg bare sige at det er intet imod hvordan folk reagerer i Nordamerika når deres hold taber en kamp. Selvom der er 82 kampe i grundspillet
På samme måde kunne man lave enslydende starter for alle vores kamptråde. Hvad det skulle være ved jeg ikke.
Iøvrigt - hvis i mener at tonen i modgang kan være negativ på graven, så vil jeg bare sige at det er intet imod hvordan folk reagerer i Nordamerika når deres hold taber en kamp. Selvom der er 82 kampe i grundspillet
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
Gætter på I NHL at der ikke oprettes tråde 5 dage før?
Synes i hvert fald det er en god ide med 5 dage før kampstart og have en anden overskrift, når det er samme tråd med efterbehandling af kampene.
Selve indholdet, synes jeg BMBrandt har lavet et godt stykke arbejde
Synes i hvert fald det er en god ide med 5 dage før kampstart og have en anden overskrift, når det er samme tråd med efterbehandling af kampene.
Selve indholdet, synes jeg BMBrandt har lavet et godt stykke arbejde
Ja beklager det også. Det er mig der har lagt den sidst op begge gange. Ikke spottet at vi var blevet flere om tjansen. Har skrevet pb til ham den anden, tror det var kongeren82, om vi skal deles eller han ville køre det. Men har ikk hørt noget endnu.
Kan godt se den bliver lidt misvisende med hensyn til ordet optakt. Måske game day thread er bedre.
Kan iøvrigt godt lide den del min makker laver med oversigt over start11. Med banen. Kan man kopiere den
Kan godt se den bliver lidt misvisende med hensyn til ordet optakt. Måske game day thread er bedre.
Kan iøvrigt godt lide den del min makker laver med oversigt over start11. Med banen. Kan man kopiere den
-
Steffen am
Ved ikke hvilken side kongerens bruger, tror der er forskellige sider der tilbyder sådan en løsning.
Jeg kender til den her. http://startingeleven.co.uk/
Hvis man har god tid en dag, kan man kigge på hvilken der er bedst at bruge og/eller ser bedst ud grafisk

Jeg kender til den her. http://startingeleven.co.uk/
Hvis man har god tid en dag, kan man kigge på hvilken der er bedst at bruge og/eller ser bedst ud grafisk

-
Steffen am
Tror den her er god, men kræver lidt mere tid første gang.
https://www.footyformation.com/
Den her synes jeg selv er mere irreterende at kigge på, men kan også være en mulighed

*http://sharemytactics.com/ er det kongerens bruger

https://www.footyformation.com/
Den her synes jeg selv er mere irreterende at kigge på, men kan også være en mulighed

*http://sharemytactics.com/ er det kongerens bruger

-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Hej BM,BMBrandt skrev:Ja beklager det også. Det er mig der har lagt den sidst op begge gange. Ikke spottet at vi var blevet flere om tjansen. Har skrevet pb til ham den anden, tror det var kongeren82, om vi skal deles eller han ville køre det. Men har ikk hørt noget endnu.
Tjekkede lige og der kan ikke se nogen pm. Men ja, lad os da bare deles om det, jeg rejser en del så det ville ikke være altid jeg kan oprette den. Skal vi ikke aftale bare at tjekke hvorvidt der er oprettet én og ellers er der frit slag?
Mht. start elleveren så kan du lave det med mange "værktøjer". Prøv at google Lineup builder, så skulle der gerne være noget lignende
Konge og brandt hvad siger i til at jeg sletter en af kamptrådene hvis der bliver lagt to op til samme kamp.
Da dette jo vil være en fejl.
Jeg vil vælge den som jeg mener har mindst værdi. Jeg vil vægte andre indlæg i tråden.
Da dette jo vil være en fejl.
Jeg vil vælge den som jeg mener har mindst værdi. Jeg vil vægte andre indlæg i tråden.
-
Kongeren82
Helt fint med mig, det vigtigste er blot vi har én 
- Administrator
Hvis folk har ideer, input, ris og ros til kamptrådene, så lad os holde det i denne tråd. Jeg synes det er fedt der er nogle der har tiden til at gøre det. Når man er to, kan begge to jo sagtens skrive med i kamptråden.
Jeg foreslår at man starter trådens navn med [SL] for superliga.
Jeg foreslår at man starter trådens navn med [SL] for superliga.
-
Steffen am
Så hvem og hvornår starter en Hobro kamptråd? 
-
Kongeren82
Jeg er i Frankrig pt, men hvis du har abstinenser, så skal jeg nok få lavet en

Tjek tjek. Kongeren82 gør det denne gang. Jeg har også abstinenser 
-
Kongeren82
Så er medicinen udskrevetBMBrandt skrev:Tjek tjek. Kongeren82 gør det denne gang. Jeg har også abstinenser
-
dejligeikast
- Geografisk sted: 9280 Storvorde
I forhold til kamptråde, mener jeg godt man kan lade sig inspirere af de andre Superliga holds fanforum.
På FCK’s sidelinjen.dk synes jeg fx der var en god optakt til den seneste FCM-FCK kamp.
Se her:
http://sidelinien.dk/forums/showthread. ... at-kamp%29
Her kommer de omkring skader, karantæner, statistik fra tidligere opgør, kampform for begge klubber, kampens dommer, info og billetkøb hvis det er på udebane, Oddset info og vejret fra DMI. Der mangler lige et bud på en startelver, som så som med i første indlæg herefter.
Blot til inspiration
På FCK’s sidelinjen.dk synes jeg fx der var en god optakt til den seneste FCM-FCK kamp.
Se her:
http://sidelinien.dk/forums/showthread. ... at-kamp%29
Her kommer de omkring skader, karantæner, statistik fra tidligere opgør, kampform for begge klubber, kampens dommer, info og billetkøb hvis det er på udebane, Oddset info og vejret fra DMI. Der mangler lige et bud på en startelver, som så som med i første indlæg herefter.
Blot til inspiration