Optakt: FCM VS. FCK
Re: Optakt: FCM VS. FCK
Kian ude, ikke godt. Pione ikke med i start opstilling. Pusic syg, det starter godt.
Kian Hansen skadet, Pusic syg og Sisto på bænken. Ikke ligefrem en ønske start på et "guld" opgør. Det bliver mere end svært... Jeg frygter en øretæve med Bangaard, Budarov i centerforsvaret! Puhh..
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Av. Givet de seneste nyheder, vil jeg mene, at 1 point vil være på kanten til fremragende. Et midterforsvar med Budorov og Vanggaard - det kan blive meget grimt. Jeg frygter en lille afklapsning i dag.
-
Chiquizito92
Hvis det er for at skaane Pione praeventivt, saa han ikke risikerer at loebe ind i (lyske)problemer igen, saa er det vel okay - Selv om han nok brude have vaeret sparet mod AAB i stedet, hvis dette er tilfaeldet.
Saa er det sgu idag at Poulsen, Hassan og Novak skal steppe op og vise, at de er blandt de rutinerede kraefter paa holdet.
Haaber desuden at Banggaard, Kadlec og Paul viser talentet frem i dag, ellers bliver det godt nok en svaer omgang ...
Saa er det sgu idag at Poulsen, Hassan og Novak skal steppe op og vise, at de er blandt de rutinerede kraefter paa holdet.
Haaber desuden at Banggaard, Kadlec og Paul viser talentet frem i dag, ellers bliver det godt nok en svaer omgang ...
-
mousebreaker
Fy for pokker. Der er nogle der skal steppe op i dag. Vi SKAL have tre point i min verden. 1 point kan ikke bruges til ret meget. Vores midterforsvar kan vist kun overraske positivt... På positiv siden er det godt at Banggaard får noget spilletid.
Min ængstelse bunder sig dog ikke i start 11'eren men i det faktum at vi slet ikke leverer fodbold på det niveau som vi burde med de spillere vi har til rådighed.
Min ængstelse bunder sig dog ikke i start 11'eren men i det faktum at vi slet ikke leverer fodbold på det niveau som vi burde med de spillere vi har til rådighed.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Fin første halvleg af Bangaard, Stærk første halvleg af Budorov. Olsson skidt første halvleg, Poulsen halter også efter, ligeså med Hassan og så skal vi vidst til at have noget pasning træning, for det har godt nok været skidt. Ærgerligt med Kadlec, håber ikke at det er alvorligt og heldigvis har Fck indtil videre været ret så tandløse.
Forstår ikke din begejstring for Bodurov - hanhar set god ud, fordi FCK har været ringe. Hans afspil eR urimeligt dårligt! Apropos så er Olssons halvleg under al kritik, og det bør være en øjeblikkelig udskiftning for Singh eller Due.
Eller også har Fck angriberne haft det svært fordi Budorov har gjort det godtLund7400 skrev:Forstår ikke din begejstring for Bodurov - hanhar set god ud, fordi FCK har været ringe. Hans afspil eR urimeligt dårligt! Apropos så er Olssons halvleg under al kritik, og det bør være en øjeblikkelig udskiftning for Singh eller Due.
Enig i at hans afspil har været skidt, men det er han ikke ene om. Det kan vel siges om samtlige Fcm spillere på banen også derfor jeg nævner pasnings træning. Så begejstret nej, men han har været stærk mand mod mand og haft godt styr på Jørgensen og Santander, deri min såkaldte "begejstring".
Vi skal vidst være heldig hvis vi overhovedet kommer til at spille Europa efter sommer...
Bodurov. Sjældent set så ringe et venstre ben.
Novak. Alt for dårlige opspil.
Poulsen. Ikke kreativ nok.
Olsson.. Kan slet ikke følge med, fysisk for dårlig.
Rilwan. Får ikke udfordret nok..
Onouachu. Træt efter 20 min. Håbløst.
Og så kan man tilføje Mikkel Andersens dårlige målmands spil ved målet.. Ikke fordi han skulle tage den, men tror ikke man kan fylde mindre i målet end han gjorde...Skagen skrev:Vi skal vidst være heldig hvis vi overhovedet kommer til at spille Europa efter sommer...
Bangaards manglende placerings evne og manglende hastighed udstillet ved målet desværre.
55min inden første skud på mål, på hjemmebane...
55min inden første skud på mål, på hjemmebane...
-
Chiquizito92
Fandme aergerligt med overliggeren to topkampe i streg ...
Hold.nu.kæft.en.omgang.ynk.
/Cortez
/Cortez
Målmanden koster mål og holdet ser stadig uinspirerede ideforladte ud!!
Jeg har ellers holdt på at Thorup skulle have vinterpausen til at sætte sit præg på holdet, men holdet spiller som en flok gamle ligeglade spillere. Bekymrende!!
Jeg har ellers holdt på at Thorup skulle have vinterpausen til at sætte sit præg på holdet, men holdet spiller som en flok gamle ligeglade spillere. Bekymrende!!
Vi ser mætte ud. Der kommer først lidt liv og vilje i det da FCK kommer foran