Preseason '16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Xinx
Geografisk sted: København

Re: Preseason '16

Indlæg af Xinx »

Steffen am skrev:
Kent skrev:Vi skal op på 10, for at sætte rekord: http://www.superstats.dk/spillere/udl-start
Vores egen tidligere rekord er 7, og det er nok deromkring vi kommer til at ligge i foråret. Umiddelbart burde Kian, Poulsen, Bak/Rømer samt Pione være de sikre danskere i start-11, men ved skader/karantæner kan vi godt ende med 8-9 udlændinge.
De kampe med 4 fra Nigeria i samme kamp. Kan i huske hvem det er?

Sly, Rilwan Izuna og?

Oliesh, Baba Collins, Femi, Jude, Lawal, Salami? Kan ikke huske hvordan tiden passer sammen.
Noah Ojuola, Rilwan, Izunna og Igboun. Du kan trykke på kampene og se startopstillingen! :-)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Xinx skrev:Noah Ojuola, Rilwan, Izunna og Igboun. Du kan trykke på kampene og se startopstillingen! :-)
Yup, gotta love superstats.

I andre kampe har det været med Jude og uden Noah.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
Xinx skrev:Noah Ojuola, Rilwan, Izunna og Igboun. Du kan trykke på kampene og se startopstillingen! :-)
Yup, gotta love superstats.

I andre kampe har det været med Jude og uden Noah.
Genial side, og en funktion jeg havde overset. Modtaget :)
Kan så slet ikke huske Noah, men det er måske min hukommelse der svigter. Takker.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Noah var forsvarsspiller og IMO en ganske lovende en af slagsen, men han og klubben valgte at stoppe samarbejdet. Den officielle grund var vidst "samarbejdsvanskeligheder" hvilket kan dække over meget..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ja, jeg synes egentlig også, Noah virkede lovende. Formentlig det største nigerianske forsvarstalent, vi har haft (hvilket egentlig er ret bizart). Ser ud til, at han har hygget sig på Malta siden bruddet med FCM.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

AaB tråd op?

Besvar