http://www.dr.dk/sporten/fodbold/europa ... d-trafford
Mon ikke det bliver omkring de 2000, hvilket er ganske fint.
Dagstur til kampen Man.U - Fcm.
-
mousebreaker
Re: Dagstur til kampen Man.U - Fcm.
haha, altid rart at få en vildfarelse væk. Tak for det. I mit hoved var Ålborg større end Odense. Ikke fordi det er super vigtigt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... ag/5965875
Hvis der er flere skader på Man. United ' s hold bliver sandsynligheden for et godt resultat vel noget større. Hvis også Smalling er ude så er jeg endnu større optimist.
Hvis der er flere skader på Man. United ' s hold bliver sandsynligheden for et godt resultat vel noget større. Hvis også Smalling er ude så er jeg endnu større optimist.
-
Steffen am
Ved man noget om nogle Brentford fans kunne finde på at tage turen?
Der er vist ikke total klarhed over det, men det jeg har hørt er, at der ikke kommer mange. Southampton var mere simpelt og tilgængeligt for dem, da det kunne gøres som en dagstur. Det er mere kompliceret at rejse London-Manchester samt der kommer ekstra udgifter i form af hotel oveni. Endelig er billetpriserne høje til kampen sammenlignet med normale Brentfordpriser. Håber dog på et kontingent af fans fra London og ellers glæder jeg over at der forventes 2000 fans fra DK. Det er sgu imponerende!Steffen am skrev:Ved man noget om nogle Brentford fans kunne finde på at tage turen?