Fcm's Peter Crouch " Poul Onuachu "

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Fcm's Peter Crouch " Poul Onuachu "

Indlæg af Ravnen »

Det er alt alt for tidligt at sammenligne Paul med "evigheds" talenter. Hvis vi udvikler Paul, vil han vel være den første rigtige angriber vi selv udvikler siden Jude Nworuh (75 kampe 12 mål). Det er ikke en position hvor vores akademi har haft særlig stor succes. Der har da være mange talenter undervejs, som fx Hvilsom. Men angribere er svære at udvikle.

974

Indlæg af 974 »

Pusic laver alt det hårde forarbejde, og gør United spillerne lidt møre

Onuachu kommer ind efter en times spil og gør det så sværere får dem - nu de er lidt møre

Der er vel ikke noget forunderligt i det?

Men det er da forkert ikke at lade Pusic få kredit for dette, og så bare overlade al glory til Paul...

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

974 skrev:Pusic laver alt det hårde forarbejde, og gør United spillerne lidt møre

Onuachu kommer ind efter en times spil og gør det så sværere får dem - nu de er lidt møre

Der er vel ikke noget forunderligt i det?

Men det er da forkert ikke at lade Pusic få kredit for dette, og så bare overlade al glory til Paul...
Vil gerne stemme i.
Poul skal naturligvis have ros for en god kamp han spillede. I fodbold er der en tendens til at målscoren bliver rost meget mere end resten af holdet. uanset chancer og afgørende assists, det kan man mene mange ting om, men der har godt nok været meget fokus på Poul efter kampen selvom Sisto var kampens spiller, i min bog i hvert fald. (evt. Sammen med Sparv, Olsson og Kian)

Synes hele holdet fortjener stor ros og Poul kunne næppe have gjort det kan kunne uden Pusic havde lavet sit arbejde først.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Eftersom han ikke er på landsholdet, så kan han så vidt jeg ved slet ikke sælges til England.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:
Eftersom han ikke er på landsholdet, så kan han så vidt jeg ved slet ikke sælges til England.
Tror du har ret, det var det samme for Salami for nogle år tilbage.

Noget helt andet.
Den talende giraf, er det bare mig, eller er vi enige om at det ikke er det sejeste "kælenavn" i hele verden?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kent skrev: Eftersom han ikke er på landsholdet, så kan han så vidt jeg ved slet ikke sælges til England.
Man kan få dispensation fra den regel, men der er ikke rigtig noget, der taler for, at Paul skulle få det pt.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:
Kent skrev: Eftersom han ikke er på landsholdet, så kan han så vidt jeg ved slet ikke sælges til England.
Man kan få dispensation fra den regel, men der er ikke rigtig noget, der taler for, at Paul skulle få det pt.
Nej. Det var jo fx det, der at Amartey ikke kunne skifte i sommer. Derfor er det artikel, der åbenlyst er lavet for skabe hype og interesse for Paul. En del af salgsarbejdet, så man senere kan sige, at PL-klubber har vist interesse, selvom dette naturligvis ikke indeholder noget som helst konkret i øjeblikket.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis vores spillere bliver bedre til indlæg, er jeg sikker på at Poul nok skal opnå sit mål. Så er det bare hans medspillere, der skal bestemme sig for, hvor mange mål de synes, at han skal score. Kunne godt se ham score 12-15 mål / pr. sæson, hvis han fik kampene og muligheden for det, men muligvis også flere mål, hvis han altså kan holde til så mange kampe.
http://aoh.dk/artikel/onuachu-vil-sl-sin-mlrekord

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Thorup og Fcm har bare at vise Poul Onuachu Wales's 2 mål mindst 100 gange, så han kan den finte på rygraden, også selvom han bliver vækket midt om natten. Den ligger perfekt til ham og vi vil jo gerne se ham som topscorer ikke. ;-)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Poul Onuachu bliver bare bedre og bedre. Hvis han bliver ved med at løfte sit spil, så er han snart fortid i klubben. Han er en usleben diamant som bare bliver bedre og bedre. Han er absolut Fcm's førsteangriber. Nyd hans spil for pludselig et han fortid i Fcm. Når Poul sælges bliver prisen høj, det kan der ikke herske tvivl om. Mit gæt på Pouls transfer vil være 25 - 30mill. minimum.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

TrueWolfMidt skrev:Poul Onuachu bliver bare bedre og bedre. Hvis han bliver ved med at løfte sit spil, så er han snart fortid i klubben. Han er en usleben diamant som bare bliver bedre og bedre. Han er absolut Fcm's førsteangriber. Nyd hans spil for pludselig et han fortid i Fcm. Når Poul sælges bliver prisen høj, det kan der ikke herske tvivl om. Mit gæt på Pouls transfer vil være 25 - 30mill. minimum.
hmmm, jeg har nu ikke helt så meget LOVE for Bambi. Han er bestemt sine penge værd, men han mangler i den grad fodboldintelligens. Erfaring vil hjælpe på den del men er bange for at erfaring ikke er nok. Han er underholdende at se på fordi han er så uortodox med lemmer der flyver alle vegne meget ofte utilsigtet.

Han giver noget andet end det vi har i forvejen og som er sjældent i kraft af den størrelse han har. Som Pusic er startet ud og Kadlec's totale mangel på selvtillid (knægten har åbenbart lidt et alvorligt personligt knæk, det lyser langt ud af ham, både på banen og i interviews) så er Paul lige i NU'et vores bedste angriber. Hvis vi går planken ud og siger at han er vores nummer 1 i den kommende sæson - ja så håber jeg der sker et stort indkøb på transfermarkedet - for så står det godt nok skidt til
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Han er ikke en ugidelig doven angriber! Han knokler og kæmper i angrebet og deltager defensivt. Det gør Pusic aldrig.
Vi skal nødvendigvis heller ikke være enig ;-)

WBW

Indlæg af WBW »

Paul mangler ufattelig meget endnu for at kunne komme i betragtning til at være vores deciderede førsteangriber.

I mine øjne er Pusic stadig førstevalg, omend han ikke har imponeret i de første kval kampe. Men målene kommer på mandag, vent og se ;)

Paul laver rigtig mange gode og vigtige indhop, men mangler dog endnu at se ham spille kontinuerligt godt når han får chancen fra start.

Endvidere er hans spilforståelse en kæmpe mangelvare, selvom den da er forbedret en smule. Seneste eksempel er det "heldige" mål han scorer igår. Dybdebolden fra Sisto, forsøger Paul først at indhente og er egentlig ved at ødelægge Kadlecs fremragende løb. Et topholds førsteangriber vil her skulle søge i boksen, så han evt kan få en bold fra Kadlec. At bolden så tilfældigvis ender ved Paul igår, skyldes nok mere en dårlig målmand :P

I forhold til salg af Paul, så er han ikke i nærheden af at kunne være førsteangriber i nogen klubber der er bedre end FCM, hvorved jeg ikke ser nogen fare for et salg

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

TrueWolfMidt skrev:Han er ikke en ugidelig doven angriber! Han knokler og kæmper i angrebet og deltager defensivt. Det gør Pusic aldrig.
Vi skal nødvendigvis heller ikke være enig ;-)
Nej vi behøver ikke være enige. Men det du skriver om Pusic her er direkte karaktermord - og burde være et beviseligt falsum, i fald man nu kunne finde et site der har den slags stats??. Pusic giver den hvis ikke altid - så næsten altid - alt hvad han har rent fysisk. På den front er han super professionel. Han har til gengæld været så uskarp som man overhovedet kan blive her i opstarten. Grotesk uskarp og derfor må han også på bænken de næste kampe efter min mening. Hvis vi ser bort fra Kadlec da vi ikke rigtig ved hvad han indeholder endnu, så er Pusic med afstand den bedste angriber vi har. Det gør så skuffelsen over hans totale fravær de første tre kampe så meget større.

Onuachu er et glimrende alternativ og skal også have sine starter for at lægge på. Det skal han nok få, måske allerede mod Randers
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar