Dagstur til kampen Man.U - Fcm.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Skagen

Re: Dagstur til kampen Man.U - Fcm.

Indlæg af Skagen »

Nu er det Jesper Jørgensen fra FCM som udtaler at der på forhånd er over 2000 som har bestilt billet og der sikkert kommer flere til nu... Så det er ikke DR som udtaler det.. ;-)..

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kan vi ikke alle love hinanden, at hvis vi bliver 2000 eller flere, så skal vi bare fyre den Maks af på Old Trafford. Vi skal vise dem, at vi tror på vores spilleres chance og give god reklame for Fc Midtjylland når vi skal spille i Europa. 2000 stolte fans burde kunne høres i tv under kampens afvikling.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Jesper Jørgensen? ?????

Skagen

Indlæg af Skagen »

Undskyld.. Jakob Jørgensen..

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://m.aoh.dk/artikel/op-mod-2000-fcm ... manchester

Og der skal festes og vi skal hygge os. God kamp. Uha hvor jeg glæder mig.

madsom

Indlæg af madsom »

Hvis man nu tager flyet fra KBH og til London er der så nogle der har erfaring med at tage tog fra london og så til Manchester?? Hvilken en der er bedst at tage? :)

admin 3

Indlæg af admin 3 »

madsom skrev:Hvis man nu tager flyet fra KBH og til London er der så nogle der har erfaring med at tage tog fra london og så til Manchester?? Hvilken en der er bedst at tage? :)
Det vil tage lang tid med tog fra london til Manchester og rigtigt dyrt, off peak koster det ca 900kr retur plus 150kr med bus indtil london. Og ellers ca 3000kr plus 150kr til bus.

Og disse priser er pr person.

Bare en person til den dyre pris og det er billige at leje en bil. Der er ca 320 km fra Stansted til Manchester. Og det er væsentligt hurtigere, vil jeg tro.

Personlig holdning

974

Indlæg af 974 »

madsom skrev:Hvis man nu tager flyet fra KBH og til London er der så nogle der har erfaring med at tage tog fra london og så til Manchester?? Hvilken en der er bedst at tage? :)
Jeg og en ven flyver fra København med Ryanair til London, Luton lufthavnen (det gav vi 212 kr for hver t/r)

herfra (Luton Lufthavn) tager vi med National Express bussen, hvilket tager omkring 5 timer inkl. en lille times pause i Milton Keynes indtil næste bus kører os direkte til Central Station lige i hjertet af Manchester og 500 meter fra det hotel vi skal bo på
Bussen har kostet os ca. 450 kr t/r

Hotellet har vi hver givet ca. 550 kr for - for 2 overnatninger

Så alt i alt ca. 1200 kr for fly, bus og 3* hotel meget centralt og kun 7-800 meter fra Fanzonen
Dertil stadionbillet til 400 kr

jeg ved godt at fly og hotel nok er dyrere nu, men ved at der stadig er diverse varianter man kan tage
Easyjet flyver også til London, Luton

madsom

Indlæg af madsom »

Tak for svarene. Utrolig hjælpsomt :)

Ved i om det er muligt at købe billetter til fcm sektionen på old trafford endnu eller er det kun muligt og købe til andre steder på stadion? :)

Skagen

Indlæg af Skagen »

Hej
Man kan kun købe afgang til FCM sektion igennem fcm og tror de lukkede for salg i går.

974

Indlæg af 974 »

madsom skrev:Tak for svarene. Utrolig hjælpsomt :)

Ved i om det er muligt at købe billetter til fcm sektionen på old trafford endnu eller er det kun muligt og købe til andre steder på stadion? :)
Ved at Rasmus Fyhn har en ekstra billet til salg

https://www.facebook.com/rasmus.fyhn?fref=ts

Noerum

Indlæg af Noerum »

Er der "kun" solgt 1000 billetter? Først blev der meldt ud, at der allerede var solgt mere end 2000 billetter samt, at de oplevede stor interesse.

Men i de seneste nyheder på fcm.dk, og Peter Ross' blog, bliver der nævnt omkring 1000. Jeg synes at mindes, at Aab var 2-3000 af sted.

Skagen

Indlæg af Skagen »

De har et tal senere i dag, men omkring 1600-1700 billetter har de solgt...

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Noerum skrev:Er der "kun" solgt 1000 billetter? Først blev der meldt ud, at der allerede var solgt mere end 2000 billetter samt, at de oplevede stor interesse.

Men i de seneste nyheder på fcm.dk, og Peter Ross' blog, bliver der nævnt omkring 1000. Jeg synes at mindes, at Aab var 2-3000 af sted.
Uden af vide det så har de indavlede fra Nordjylland en større fanbase. Det ville i hvert fald være logik eftersom det er Danmarks 3. største by, klubben er meget ældre og der er ikke andet at foretage sig på de kanter end at se tv, trække søsteren med i kanen og gå til bold
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Flemse

Indlæg af Flemse »

mousebreaker skrev: Det ville i hvert fald være logik eftersom det er Danmarks 3. største by
Det er nu kun Danmarks 4. største (fluekn*pperi, jeg ved det godt ;) ).
https://da.wikipedia.org/wiki/Danmarks_ ... 8rste_byer

Besvar