Optakt: FCM vs. MANCHESTER UNITED

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Optakt: FCM vs. MANCHESTER UNITED

Indlæg af Acebone »

Et fornuftigt bud kunne være Fox and Hounds.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Syntes at kampen er svær at spå om. Et ManU der har været særdeles dårlige i en periode, dog ved at spille sig lidt op og os, hvor står vi selv, når vores sæson ikke er gået igang og kamptræningen er begrænset. Jeg håber på at vi kan se noget ordentlig fodbold, hvor vi går friskt til sagen og spiller den spinkle chance der trods alt altid er i fodbold. Jeg ser frem til at se Kadlec igang og forhåbentlig kan vi begynde at noget fremgang i Sistos spil, så vi kan få gang i noget god offensivt fodbold fra vores side. Ligeledes bliver jeg særdeles skuffet hvis Paul foretrækkes frem for Pusic og vil miste en del for vores kære træner, så frem det er tilfældet.

Bolden er rund, ManU undervurderer os og man kan håbe på at vi kan overraske. Det bliver svært men ikke umuligt.
Chiquizito92 skrev:Derudover tror jeg at Olsson vil komme for meget til kort paa den centrale midtbane. Vi mangler virkelig Poulsen/Singh her. Jeg haaber derfor at vi stiller saaledes op:

Andersen
Rømer Bodurov, Kian, Novak
Sparv
Hassan, Sisto, Kadlec, Royer
Pusic
Syntes alligevel at det er voldsom allerede at mangle en spiller (Singh) der endnu ikke har spillet for/sig på holdet. Syntes personligt at Olsson har spillet sig op på det seneste og også i min verden spillet væsentligt bedre end vores midtbane styrmand Poulsen. Men ellers enig i at en Olsson nok kan få det svært på midten, hvor han generelt mangler noget fysik.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

pr0j3ct skrev:Syntes alligevel at det er voldsom allerede at mangle en spiller (Singh) der endnu ikke har spillet for/sig på holdet. Syntes personligt at Olsson har spillet sig op på det seneste og også i min verden spillet væsentligt bedre end vores midtbane styrmand Poulsen. Men ellers enig i at en Olsson nok kan få det svært på midten, hvor han generelt mangler noget fysik.
Singh har spillet for Molde, så han har hele tiden været låst.
Ham må du vente med at se til evt. AaB kampen ;)

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Hvem tror i tager vores frispark lige uden for feltet hvis vi får nogen?

Pione eller Olsson, eller måske en hammer fra Sparv..? (Olsson lavede en fin kasse mod Fængslet).

Håber Pione har selvtrænet lidt...... og at han scorer.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jeg siger Poul på toppen.

Specielt defensive dødbolde er han vigtig, men kan naturligvis også tilbyde et stort pres på Uniteds spillere i offensiven.
Ydermere kan de slå lidt på sig i den første time inden Pusic, Duelund og evt. Urená kommer ind og skal løbe mod dem.

Vil gerne se Blind forsøge at tackle Poul :)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Steffen am skrev:
pr0j3ct skrev:Syntes alligevel at det er voldsom allerede at mangle en spiller (Singh) der endnu ikke har spillet for/sig på holdet. Syntes personligt at Olsson har spillet sig op på det seneste og også i min verden spillet væsentligt bedre end vores midtbane styrmand Poulsen. Men ellers enig i at en Olsson nok kan få det svært på midten, hvor han generelt mangler noget fysik.
Singh har spillet for Molde, så han har hele tiden været låst.
Ham må du vente med at se til evt. AaB kampen ;)
Nu spørger jeg så ikke efter Singh, men læs hvad jeg svarer på ;)
Men ellers har du da ret.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Steffen am skrev:Jeg siger Poul på toppen.

Specielt defensive dødbolde er han vigtig, men kan naturligvis også tilbyde et stort pres på Uniteds spillere i offensiven.
Ydermere kan de slå lidt på sig i den første time inden Pusic, Duelund og evt. Urená kommer ind og skal løbe mod dem.

Vil gerne se Blind forsøge at tackle Poul :)
I min verden vil det være en taktisk katastrofe af rang, hvis Thorup starter med Onuachu på toppen. Det er han bare ikke parat til. Han er derimod et godt kort at have i slutfasen hvis det skulle blive nødvendigt.

En skadesfri Pusic må være selvskreven til den plads, medmindre han ønsker at anvende Kadlec som spids
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Arff skrev:
Et bud på en start-11:

Mikkel Andersen
Rømer, Kian, Bodurov, Novak
Kristoffer, Sparv (C), Rilwan
Pione, Pusic, Kadlec
Jeg 100% og ret sikker på den start 11 rammer plet. Eneste men i min optik er hvorvidt Bak starter istedet for Rømer velvidende at vi så på forhånd har afsat 1 udskiftning på den front. Husk at nyde i aften ligemeget hvad og hvordan! Vi har alt at vinde og det blir ikke større.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Du får ret ja, her er de bekræftede opstillinger:

Mikkel Andersen - André Rømer, Nikolay Bodurov, Kian Hansen, Filip Novak - Tim Sparv, Kristoffer Olsson, Rilwan Hassan - Pione Sisto, Martin Pusic, Vaclav Kadlec.

David De Gea - Donald Love, Chris Smalling, Paddy McNair, Daley Blind - Ander Herrera, Michael Carrick, Juan Mata - Jesse Lingard, Anthony Martial, Memphis Depay.

Kom så!!!!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Wolanski er ikke med, Dahlin tager bænken.

De Gea ude, som de fleste her nok har hørt. ☺

WBW

Indlæg af WBW »

Hold nu kæft det er stort det her!

Skagen

Indlæg af Skagen »

Respekt !!!!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Fanme stort. Hold nu kæft hvor er det godt :) Og med en Sergio Romero som bedste ManU spiller og kandidat til kampens spiller, siger ikke så lidt.

Smukt.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vildt godt gået af drengene. Jeg er virkelig overrasket over den her præstation. Fantastisk at se Sisto tilbage a la 2014 - vigtigt. Prisen på den knægt steg lige et hak eller to med denne kamp.

Selvfølgelig var der flere ting man kunne kritisere holdet for i denne kamp,såsom en del unødvendige boldtab undervejs i kampen, men med tanke på at vi burde være overmatchet spiller for spiller og tilmed spillede vores første betydende kamp i over to måneder, så var det også forventeligt. Flot indhop af Paul - han får altså smilene frem den knægt, af flere grunde.

Fremfor alt skal Jess Thorup dog fremhæves for alt forberedelse i forbindelse med denne kamp. Han har gjort meget rigtigt i opstartsfasen når drengene fysisk kan stå distancen og taktisk var han ikke bange for at foretage tidlige ændringer da ManU så ud til at få et overtag tidligt i anden halvleg. Flot trænerarbejde!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Nogen der ved om den bliver genudsendt på TV?

Besvar