Træningslejr.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Træningslejr.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Godt nok en alternativ startopstilling, men naturligvis skal Thorup se hvor de står og hvordan niveauet er for de nye spillere. Glæder mig vildt meget til kampen selv om det kun er en træningskamp, for den vil vel give os en ide, om vi har udfordringer - store eller små. Eller om vi har fundet de helt rigtige spillere til truppen, og kan glæde os til Superligaen igen går igang.

http://m.aoh.dk/artikel/thorup-slipper-teenagere-ls

WBW

Re: Træningslejr.

Indlæg af WBW »

Nævner de hele startopstillingen i artiklen?

Har ikke adgang til AOH+

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Startopstilling (4-1-4-1): Mikkel Andersen - Rasmus Nissen Kristensen, Patrick Banggaard, Daniel O'Shaughnessy, Bödvar Bödvarsson - Tim Sparv - Awer Mabil, Rilwan Hassan, Jakob Poulsen, Mikael Andersson - Paul Onuachu

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mads ... nd-hjulet/

Så gjorde Albæk det onde ved os. Jeg synes tit gamle FCM'ere performer mod os (Dennnis S for FCV, Borring for Randers og ikke mindst Albæk i dag)

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Synes faktisk at vi så rigtigt gode ud, 2-2 var ikke helt retfærdigt. NK og Andersson gjorde det faktisk rigtig godt, specielt i første halvleg, og O'Shaugnassey var en pålidelig makker til Banggaard i forsvaret. Så ikke helt optakten til 2-2-målet, måske var det en fejl fra hans side.
Det gik lidt galt i anden halvleg, da Sparv går ud, og Singh rykkede ned på den defensive midt. Ikke at han gjorde det dårligt, men han står måske ikke helt de rigtige steder. Han har dog en lækker boldbehandling, kan godt se der er noget klasse over ham.
Den nye back Bödi spillede også ganske habilt, kom dog ikke så meget frem.
Også godt gensyn med Rilwan, han er for god til bare at lade sidde på bænken resten af kontraktperioden.
Glæder mig til den næste testkamp, ser lovende ud!

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Ah, mit stream viste ikke straffesparkene, så ikke at det endte med nederlag:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/5937990

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fcm skulle klart have vundet den kamp. Ifk Gøteborg var ringe idag, i forhold til vores idag sammensatte hold, med få første holds-spillere og 3 nye spillere som dårligt nok kender vores spillestil. Daniel O'Shaughnessy synes jeg gjorde det godt, alt taget i betragtning, meget hovedstødsstærk, ja og så laver han lige et klodset straffespark. Bödvar Bödvarsson manglede flere meter i benene, det var tydeligt. Han skulle have været skiftet ud efter 70 minutter. Mabil var en skuffelse idag synes jeg. Rasmus Nissen Kristensen spillede en fantastisk flot kanp, han er klart på vej og det samme gælder for Mikael Andersson. Da Sparv bliver taget af banen, er vi ikke så spilstyrende. Sparv giver ro og stabilitet. Poul løb meget og pressede meget, men vores indlæg til ham var ikke præcise nok. Jakob Poulsen god stabil præstation.

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

Flot praestation af Anderson idag.

Nogen der ligger inde med / har et overblik over hvilke spillere, der er med paa traeningslejren?

Hele foersteholdstruppen er naturligvis, men jeg taenker isaer paa hvilke ungdomsspillere der er taget med derned?

(ogsaa som en lille indikator for, hvem vi kan forvente/haabe paa at se lidt til i foraaret maaske :) )

THenry

Indlæg af THenry »

Følgende ungdomsspillere er med på træningslejren i Dubai:

Rasmus Nissen Kristensen, Mads Døhr Thychosen, Gloire Rutikanga og Mikael Anderson.

Såvidt jeg ved er Petter blevet i DK, men ellers er resten af førsteholdstruppen afsted.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Rasmus Nissen spillede en rigtig fin kamp. Han virker som en spændende spiller. God en mod en, kommer med frem, forholdsvis sikker med bolden. Men vigtigst af alt, han har en fremragende indstilling! "Den nye Bak" måske? :D

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Sidste test inden turen igen går til Danmark. Malmø stiller stærkt op i noget som kunne ligne deres foretrukne start 11 så det forventer jeg også vi gør. Mon ikke Jess ser frem mod Manchester United kampene og stiller op uden Jacob Poulsen og Singh som begge er ude af første opgør. (Singh begge opgør).

Jeg meget spændt på de udvalgte til dagens kamp da jeg ser mange spørgsmålstegn. Er Bak tilbage efter skade? Skal Kadlec spille første angriber, hængende angriber eller på kanten? Er Hassan så meget tilbage at han er i spil til start 11. Hvem skal være makker til Kian? Rigtig mange ubekendte.

Mit umiddelbare bud på start 11:

Dahlin

Rømer-Kian-Bangsgaard/Budarov(45 min hver) -Novak

Sparv

Kadlec-Duelund-Olsson-Sisto

Pusic

1. Boblere må være Hassan for Duelund eller Olsson. Evt. Kunne Kian også spille midtbane ved siden af Sparv og med Bangsgaard og Budarov i forsvaret hvis vi ønsker at teste en mere defensiv balanceret start 11 (lidt som vi så i Brugge)
Senest rettet af Mike80 9. feb 2016, 12:50, rettet i alt 1 gang.
Mike80

Everybody hates us we don't care...

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Mike80

Everybody hates us we don't care...

Christian

Indlæg af Christian »

og de viser den på kanal 9.

Ligeså spændende som en turneringskamp hvis du spørger mig.

Besvar