Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
WBW

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af WBW »

Arff skrev:Nu ser vinduet ud til at være lukket, og status er:

Ud:
Erik Sviatchenko
Francis Dickoh
Morten Duncan
Jesper Lauridsen
Marco Larsen (leje)
Jonas Gemmer (leje)
David (leje)

Ind:
Bödvar Bödvarsson
Nikolay Bodurov (leje)
Vaclav Kadlec
Harmeet Singh
Kaan Kairinen

Jeg synes egentligt det ser okay ud, vi er styrket i offensiven og på den midten. Defensiven har jeg lidt sværere ved at udtale mig om, men hvis man kigger stats på det vi har hentet ind, synes jeg egentligt også at det ser okay ud. Det største problem nu, er at vi endnu engang skal have spillet i hvertfald 3 nye startere ind, og af et par vigtige spillere fra mesterskabsholdet efterhånden er væk.
Hvem ser du som startere siden du kommer op på 3?

Jeg ser kun Kadlec som den klare starter. Bodurov antager jeg også er hentet som starter, om han er det fra første kamp er jeg dog ikke sikker på. Singh ser jeg heller ikke som starter fra første dag.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nogle som ved om de nye spillere skal en tur forbi Dubai for, at hilse og træne med deres holdkammerater.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

WBW skrev:

Ud:
Erik Sviatchenko
Francis Dickoh
Morten Duncan
Jesper Lauridsen
Marco Larsen (leje)
Jonas Gemmer (leje)
David (leje)

Ind:
Bödvar Bödvarsson
Nikolay Bodurov (leje)
Vaclav Kadlec
Harmeet Singh
Kaan Kairinen

Jeg synes egentligt det ser okay ud, vi er styrket i offensiven og på den midten. Defensiven har jeg lidt sværere ved at udtale mig om, men hvis man kigger stats på det vi har hentet ind, synes jeg egentligt også at det ser okay ud. Det største problem nu, er at vi endnu engang skal have spillet i hvertfald 3 nye startere ind, og af et par vigtige spillere fra mesterskabsholdet efterhånden er væk.

Jeg ser kun Kadlec som den klare starter. Bodurov antager jeg også er hentet som starter, om han er det fra første kamp er jeg dog ikke sikker på. Singh ser jeg heller ikke som starter fra første dag.
Kadlec og Singh tror jeg på går direkte ind

WBW

Indlæg af WBW »

TrueWolfMidt skrev:Nogle som ved om de nye spillere skal en tur forbi Dubai for, at hilse og træne med deres holdkammerater.
Budorov kommer til Dubai imorgen ifølge fcm.dk

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

WBW skrev:

Ud:
Erik Sviatchenko
Francis Dickoh
Morten Duncan
Jesper Lauridsen
Marco Larsen (leje)
Jonas Gemmer (leje)
David (leje)

Ind:
Bödvar Bödvarsson
Nikolay Bodurov (leje)
Vaclav Kadlec
Harmeet Singh
Kaan Kairinen

Jeg ser Kadlec, Singh og Bodurov som startere, men kan selvfølgelig tage fejl :-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

O

Indlæg af O »

974 skrev:
O skrev:Forsvarsklippe på 1,80 og 72 kg... Flad fornemmelse... Ser ud til, at han blev slået af holdet i Fulham. Han kan i øvrigt dække højre back ifølge transfermarkt. Ville umiddelbart hellere have haft Kanstrup. Håber han kan bevise, at han stadig kan gøre sig gældende som CB, til trods for sin kune 1,80.

Du kunne jo bruge 5 minutters tid på at se videoen som jeg har linket til ovenfor...

Så vil du se at han da er endog ret habil på hovedstød i landskampe mod Tjekkiet, Italien og Danmark
Jeg har brugt fem minutter på at se videoen. Jeg synes han virker til at være nogenlunde agil og have en fin placeringsevne og forudseenhed, som til dels overflødiggører behovet for 10 cm. mere i højden. Med det sagt, hopper jeg ikke på, at prototypen på en klasse CB er under 1,80, men naturligvis er der undtagelser. ;)

Mest af alt ser jeg skævt til hans højde, set i lyset af, hvor afhængige vi har været af vores dødbolde. Derfor håbede jeg på en der kunne udfylde en del af hullet efter Duncan, og i særdeleshed Svia (ja ja, selvom Bodurov kun er 1,80 så kan det godt være han kan hoppe mega højt, og Igboun som var 1,73 var også rigtig god på låget :D). Dejligt for jer, som er begejstrede for Bodurov. Jeg håber jeg med tiden kan blive lige så begejstret, men for mig (helt subjektivt) var det en skuffelse, at det var ham der var den etablerede udenlandske profil med international erfaring. Jeg havde nok bare for store forventninger. :)

Generelt et meget tilfredsstillende vindue og spændende med de unge spillere vi har hevet i hus. Her tænker jeg også på ham svenskeren, Aziz Essaisi, for nogle uger siden.

WBW

Indlæg af WBW »

Arff skrev:
WBW skrev:

Ud:
Erik Sviatchenko
Francis Dickoh
Morten Duncan
Jesper Lauridsen
Marco Larsen (leje)
Jonas Gemmer (leje)
David (leje)

Ind:
Bödvar Bödvarsson
Nikolay Bodurov (leje)
Vaclav Kadlec
Harmeet Singh
Kaan Kairinen

Jeg ser Kadlec, Singh og Bodurov som startere, men kan selvfølgelig tage fejl :-)
Det bliver spændende at følge! Jess og resten af trænerteamet har ihvertfald fået en bred trup med mange muligheder nu :)

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Er der nogen der ved om vi har købsoptioner på de to nye forsvarsspillere?

WBW

Indlæg af WBW »

Dondinho skrev:Er der nogen der ved om vi har købsoptioner på de to nye forsvarsspillere?
Ifølge EB har vi på Bodurov. Bödvarsson ved jeg ikke om vi har på. Umiddelbart vil jeg dog tro det.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Dondinho skrev:Er der nogen der ved om vi har købsoptioner på de to nye forsvarsspillere?
Uden at vide noget, så føler jeg mig ret sikker på at det er tilfældet. Bödvar Bödvarsson er lejet så vi kan se ham an, og hvis han bliver en succes og passer ind, så har man selvfølgelig mulighed for at gøre aftalen permanent.
Nikolay Bodurov er røget ud i kulden i Fulham efter de fik ny træner i sommers, så derfor har det sikkert også været i deres interesse med en købsoption.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

974

Indlæg af 974 »

Jeg tænker også at de tre rutinerede spillere vil kunne gå ret hurtigt ind og spille med!

De skal givetvis da bruge noget tid på at få det rette sammenspil med de andre, men vi har da uden de helt STORE problemer jo også fået Sparv, Kian Hansen, Royer og Novak med næsten fra scratch?

Jeg vil ganske veltilfreds gå i seng om lidt - glæder mig til foråret :-)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvis Nattestad var blevet, havde vi nu samlet spillere fra hele Norden. Er der en færing på U-holdene?

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Acebone skrev:Hvis Nattestad var blevet, havde vi nu samlet spillere fra hele Norden. Er der en færing på U-holdene?
Ja da, vi har angriberen Jákup Thomsen som blandt andet scorede i Mexico :)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Lol, ser transfer på tv3sport. Peter Kjær målløs over at Mendes har spillere for "1 billion dollars"
Lyder som om at han tror at billion på engelsk er det samme som billion på dansk :D
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

5561

Indlæg af 5561 »

Ud:
Erik Sviatchenko
Francis Dickoh
Morten Duncan
Jesper Lauridsen
Marco Larsen (leje)
Jonas Gemmer (leje)
David (leje)

Ind:
Bödvar Bödvarsson
Nikolay Bodurov (leje)
Vaclav Kadlec
Harmeet Singh
Kaan Kairinen
Daniel O'Shaugnessy

Jeg synes det er alarmerende at der er røget så meget klub kultur ved de 7 afgange. Læg dertil at det er 6 danske spillere. Til gengæld er der kommet 6 udlændinge med 5 forskellige nationaliteter... Det er ikke for at være pessimistisk, men jeg frygter at integrationen i en spillertrup med så mange nye bliver lang og svær! Det når man nok ikke bare på 15 SL-kampe plus de 2 EL-kampe?

Jeg forstår ikke hvorfor vi har syltet nogle af vores akademispillere der er "kulturbærere" og i stedet hentet tvivlsom kvalitet. Vi vil jo gerne ses som den klub hvor akademispillere får chancen. Den har jeg svært ved at se længere...

Jeg håber jeg bliver positivt overrasket og byder de 6 nye velkommen!

Låst