Transfer vinter 15/16
Re: Transfer vinter 15/16
Håber vi henter mindst en dansk spiller! Vi er godt nok ved at mange udlændinge i truppen. Fodboldhold bør, efter min mening, ha klart flest hjemmelige spillere.
-
Jesper BW1100
Vi lejer nok Juelsgaard i Brøndby 
Klaus Egelund @klausegelund 2 minfor 2 minutter sidenWBW skrev:Klaus Egelund igennem til EB TV forventer ligeledes 1-2 nye spillere i FCM. KOM NU MED DEM!
Jeg siger TO spillere til #FCM, 1 spiller til #VFF og 1 spiller til #EfB... muligvis mere inden midnat. #sldk #transferdk
Det er et godt tegn, når det kommer fra Egelund, der nu siger TO spillere. Det bliver spændende!
Så længe det ikke er panikhandler vi laver, så er jeg godt tilfreds! En ny VB vil komme med gå-på-mod og vil, ahængig af talentet, kunne presse Novak hvilket vil styrke defensiven. Det er ikke mit indtryk at Lauridsen har været mand nok til at tage kampen op.
-
Steffen am
Tænkte det som værende for sjov, men er vel ikke helt dumt?Jesper BW1100 skrev:Vi lejer nok Juelsgaard i Brøndby
3 mill indløst, julle som back up et halvt år, og så kan NK være klar som fuld erstatning fra sommer.
Logisk nok. Det virker ikke til at vi sælger Lauridsen inden vi har en venstre back på plads, og det får vi næppe før vi har en midterforsvarer på plads. Som jeg ser det afhænger det hele af at vi får en midterforsvarer på pladsWBW skrev:Klaus Egelund igennem til EB TV forventer ligeledes 1-2 nye spillere i FCM. KOM NU MED DEM!
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Tror du har helt ret!Arff skrev:Logisk nok. Det virker ikke til at vi sælger Lauridsen inden vi har en venstre back på plads, og det får vi næppe før vi har en midterforsvarer på plads. Som jeg ser det afhænger det hele af at vi får en midterforsvarer på pladsWBW skrev:Klaus Egelund igennem til EB TV forventer ligeledes 1-2 nye spillere i FCM. KOM NU MED DEM!
Den eneste jeg efterhånden savner fra Glen tiden er at man altid vidste hvem de var ved at hente
Ny melding fra Klaus Egelund på twitter.
Det er en etableret profil og et talent vi arbejder på!
En profil til midterforsvaret og et talent, der kan leve med i første omgang at være back up for Novak lyder logisk. Venter spændt på nogle navne og om vi taler køb eller leje.WBW skrev:Ny melding fra Klaus Egelund på twitter.
Køb er mit bud.THenry skrev:En profil til midterforsvaret og et talent, der kan leve med i første omgang at være back up for Novak lyder logisk. Venter spændt på nogle navne og om vi taler køb eller leje.WBW skrev:Ny melding fra Klaus Egelund på twitter.
EB melder endnu engang Lauridsen tæt på Esbjerg. Mon kabalen er gået op?
Det synes jeg ikke er fair at skrive. Jeg har ikke oplevet mange spillere i FCM som har været så loyal, hårdtarbejdende og uselvisk som Jesper Lauridsen. Han er det gode eksempel på at dedikation og hårdt arbejde gør en forskel. Han er en af vores egne unge spillere.Arff skrev:
Jesper Lauridsen er et tudefjæs af rang, som piver lige så snart der er en smule modstand. Hans attitude passer nok bedre til Esbjerg end Midtjylland, og for mig er det kun et problem at vi pludseligt kun står med én mand på venstre backen.
Jeg synes det er helt vanvittigt at sælge ham, Novak har ikke været bedre. Det her er en fejl af de større..
Det kan være. Jeg tænker på, om tiden er ved at være så fremskreden, at det bliver svært at signe en udlænding (ved mindre lægetjekket m.v. er gennemført på forhånd), eller om der efterhånden kun er hjemlige spillere, der kan være i spil?WBW skrev:EB melder endnu engang Lauridsen tæt på Esbjerg. Mon kabalen er gået op?
-
Jesper BW1100
Er heller ikke meget for at man sviner Lauridsen til. Det har han ikke fortjent.
Men at sige han er på niveau med Novak er useriøst. Manden har været væsentlig stærkere end Lauridsen. Det var især tydeligt i europæiske kampe som f.eks. nede i Brügge.
Når Novak er fuldt integreret vil en mand på Lauridsens niveau ikke komme i nærheden af holdet
Men at sige han er på niveau med Novak er useriøst. Manden har været væsentlig stærkere end Lauridsen. Det var især tydeligt i europæiske kampe som f.eks. nede i Brügge.
Når Novak er fuldt integreret vil en mand på Lauridsens niveau ikke komme i nærheden af holdet
Det er din mening, men jeg har en anden, det er vel ok? Jeg synes ikke han er god nok, og hans opgivende attitude bryder jeg mig ikke om. Når man møder modgang, både på fodboldbanen og udenfor, hjælper det ikke at pive, så må man tage arbejdshandsken på og vise sit værd. Han har fået chancen flere gange, hvor han har tullet rundt i stedet for at bevise over for trænerteamet at det er en fejl de ikke bruger ham.Ravnen skrev:Det synes jeg ikke er fair at skrive. Jeg har ikke oplevet mange spillere i FCM som har været så loyal, hårdtarbejdende og uselvisk som Jesper Lauridsen. Han er det gode eksempel på at dedikation og hårdt arbejde gør en forskel. Han er en af vores egne unge spillere.Arff skrev:
Jesper Lauridsen er et tudefjæs af rang, som piver lige så snart der er en smule modstand. Hans attitude passer nok bedre til Esbjerg end Midtjylland, og for mig er det kun et problem at vi pludseligt kun står med én mand på venstre backen.
Jeg synes det er helt vanvittigt at sælge ham, Novak har ikke været bedre. Det her er en fejl af de større..