Kilden er som pr0j3ct skriver. Har skrevet for at høre hvad de forventer der vil ske. Men det er endnu ikke lykkedes mig at få et eneste af mine 8-10 spørgsmål i løbet af dagen besvaretArff skrev:Kilden på det? Og noget om det er ind eller ud?WBW skrev:I følge EBs livedækning, så kan vi forvente mere aktivitet omkring FCM i aften
Transfer vinter 15/16
Re: Transfer vinter 15/16
Umiddelbart er det en midterforsvarer på vej ind 
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... staerkning
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Baseret på tidligere udtalelser tror jeg, at du har større tiltro til de unge end jeg har. Jeg kan ikke se, at vi skal afhænge af en ung dreng som eksempelvis Munksgaard. Måske du har bedre indsigt i, hvilket niveau de egentlig er på, og blot er mere klar end hvad jeg trorSteffen am skrev:Forhåbentlig indtil Munksgaard og Raahauge er klar.O skrev:Hvor længe holder Bak? Lige så med Dahlin og Jim?Arff skrev: Oveni det, har vi Bak og Dahlin tilbage, hvilket bliver som at have fået to nye også.
Jim, virker dog lidt mere tvivlsom.
Synes dog heller ikke det er en katastrofe hvis der ikke kommer en ny midterforsvar.
Kian lever forhåbentlig op til at være en ny leder.
Bredden er der grund til at være bekymret når nu hverken Erik, Jim, Lauritsen, Dickoh, Nicolaisen og Kristian Riss er tilgængelig.
Men måske skriver ny kort kontrakt med Dickoh som bredde-/træningsspiller og ellers må det blive en mulighed at trække en back ind.
Men som sagt undervurderer jeg måske vores unge gutter. Det kan du måske gøre mi klogere på?
Er Tipsbladet ved at blive det medie der har bedst styr på hvad der i FCM? Synes de har været skarpe i dette vindue, især idag.Arff skrev:Umiddelbart er det en midterforsvarer på vej ind
Lad det ske!Arff skrev:Umiddelbart er det en midterforsvarer på vej ind
Transferkabalen for Lauridsen (til EFB) kunne vel gå op, hvis vi signer en midterforsvarer. Vores finske stopper kan bl.a agere backup på venstreback.
Ja de har været rigtig skarpe idag, det skal de have.WBW skrev:Er Tipsbladet ved at blive det medie der har bedst styr på hvad der i FCM? Synes de har været skarpe i dette vindue, især idag.Arff skrev:Umiddelbart er det en midterforsvarer på vej ind
Lauridsen rygtes også til EFB
EFB melder ud i et interview på EB live at de håber på at hente endnu en spiller inden der lukkes i.
Så meget muligt at Lauridsen er på vej videre.
EFB melder ud i et interview på EB live at de håber på at hente endnu en spiller inden der lukkes i.
-
Steffen am
Min pointe var nu at KBB og Dahlin skulle holde indtil at Munksgaard og Raahauge var klar.O skrev:Baseret på tidligere udtalelser tror jeg, at du har større tiltro til de unge end jeg har. Jeg kan ikke se, at vi skal afhænge af en ung dreng som eksempelvis Munksgaard. Måske du har bedre indsigt i, hvilket niveau de egentlig er på, og blot er mere klar end hvad jeg trorSteffen am skrev:Forhåbentlig indtil Munksgaard og Raahauge er klar.O skrev: Hvor længe holder Bak? Lige så med Dahlin og Jim?
Synes dog heller ikke det er en katastrofe hvis der ikke kommer en ny midterforsvar.
Bredden er der grund til at være bekymret når nu hverken Erik, Jim, Lauritsen, Dickoh, Nicolaisen og Kristian Riss er tilgængelig.
Men måske skriver ny kort kontrakt med Dickoh som bredde-/træningsspiller og ellers må det blive en mulighed at trække en back ind.Jeg mener bare, at hvis vi skal indfri de forventninger vi har til os selv, så nytter det altså ikke noget, at hvis vi er uheldige med skader (hvilket jo ikke er utopi), så afhænger vi af mælketænder.
Men som sagt undervurderer jeg måske vores unge gutter. Det kan du måske gøre mi klogere på?
Men hvis jeg som 'tilsyneladende forsvar for de unge', er at det er u19 landsholdsspillere og som har præsteret rigtig godt bl.a. i Youth League.
Ydermere er der jo den gamle så berømte citat med at en spiller skal have 50 superligakampe før at vedkommende endelig kan bedømmes.
Bemærk, jeg siger ikke at de unge kan gå ind at styrke holdet her og nu, men vil gerne slå et forsvar for at vi fortsat skal være en udviklingsklub med et stærkt akademi, det kræver også at vi giver nogle af de unge chancen, og giver mening i første omgang til at dække bredden for at finde balance i de kortsigtede og langsigtede mål og sportslige ambitioner.
Jeg kan simpelthen ikke se ideen i at skippe L afsted til Esbjerg. Esbjerg ville ikke sælge til os da vi prøvede at hente Ankersen, hvorfor skulle vi så sælge til dem? Specielt når det er en spiller vi har brug for i truppen.pr0j3ct skrev:Lauridsen rygtes også til EFB
Kræv 7 mio. for Lauridsen. EfB skal bare pille af.
En midterforsvarer og ingen afgange, så løfter jeg på hatten for Steinlein. Troede i den grad, vi var ved at blive sat af i transfervinduet, men det lader til, at Steinlein har sans for drama og fyrer fyrværkeriet af i dag.
Blev Pusic ikke også hentet på deadline day?
En midterforsvarer og ingen afgange, så løfter jeg på hatten for Steinlein. Troede i den grad, vi var ved at blive sat af i transfervinduet, men det lader til, at Steinlein har sans for drama og fyrer fyrværkeriet af i dag.
Blev Pusic ikke også hentet på deadline day?
Fuldstændig enig. Jeg vil personlig, nødig af med lauridsen.Arff skrev:Jeg kan simpelthen ikke se ideen i at skippe L afsted til Esbjerg. Esbjerg ville ikke sælge til os da vi prøvede at hente Ankersen, hvorfor skulle vi så sælge til dem? Specielt når det er en spiller vi har brug for i truppen.pr0j3ct skrev:Lauridsen rygtes også til EFB
Edit: Well ser ud til at EFB ser ud til at lykkedes alligevel.
Senest rettet af pr0j3ct 1. feb 2016, 19:59, rettet i alt 1 gang.
Jamen så er vi jo egentlig enige. Jeg mener stadig vi skal være en klub med fokus på udvikling af egne spillere, men vores ambitionsniveau tillader kun dette i nogen grad og det var egentlig min anke. Set i lyset af det, mener jeg ikke de bør agere direkte back-ups, men derimod have spilletid her og der, når der passer ind. Men ingen tvivl om, at vi har nogle fantastiske unge gutter i klubben, fint illustreret af den nylige triumf.Steffen am skrev:Min pointe var nu at KBB og Dahlin skulle holde indtil at Munksgaard og Raahauge var klar.O skrev:Baseret på tidligere udtalelser tror jeg, at du har større tiltro til de unge end jeg har. Jeg kan ikke se, at vi skal afhænge af en ung dreng som eksempelvis Munksgaard. Måske du har bedre indsigt i, hvilket niveau de egentlig er på, og blot er mere klar end hvad jeg trorSteffen am skrev:
Forhåbentlig indtil Munksgaard og Raahauge er klar.
Men måske skriver ny kort kontrakt med Dickoh som bredde-/træningsspiller og ellers må det blive en mulighed at trække en back ind.Jeg mener bare, at hvis vi skal indfri de forventninger vi har til os selv, så nytter det altså ikke noget, at hvis vi er uheldige med skader (hvilket jo ikke er utopi), så afhænger vi af mælketænder.
Men som sagt undervurderer jeg måske vores unge gutter. Det kan du måske gøre mi klogere på?![]()
Men hvis jeg som 'tilsyneladende forsvar for de unge', er at det er u19 landsholdsspillere og som har præsteret rigtig godt bl.a. i Youth League.
Ydermere er der jo den gamle så berømte citat med at en spiller skal have 50 superligakampe før at vedkommende endelig kan bedømmes.
Bemærk, jeg siger ikke at de unge kan gå ind at styrke holdet her og nu, men vil gerne slå et forsvar for at vi fortsat skal være en udviklingsklub med et stærkt akademi, det kræver også at vi giver nogle af de unge chancen, og giver mening i første omgang til at dække bredden for at finde balance i de kortsigtede og langsigtede mål og sportslige ambitioner.