Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Jesper BW1100 »

Det siger Steinlein jo altid :D.
Men lad os da håbe han får ret denne gang. Ser spændende ud!

THenry

Indlæg af THenry »

I følge en norsk(Molde) lokalavis var Singh jagtet af Galatasaray, russiske samt skandinaviske klubber: http://www.aftenbladet.no/100Sport/fotb ... 8745_1.snd

Lander vi en spændende midterstopper i løbet af aftenen, så kan vinduet ende med at blive helt fornuftigt baseret på en fin sidste dag i vinduet.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Hvis vi skal gøre status, her 5 timer før transfervinduet lukker, så er jeg egentligt ganske godt tilfreds. Vi har fået lukket huller, fyldt op i bredden og forstærket både angrebet og midtbanen. Kan vi hente en midterforsvarer vil dette vindue have været noget nær perfekt, da vi har fået ryddet op i truppen og samtidig kommer forstærket ud. Jeg vil ikke betegne det som en større katastrofe, hvis vi ikke får en ny midterforsvarer.

Oveni det, har vi Bak og Dahlin tilbage, hvilket bliver som at have fået to nye også.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Arff skrev: Jeg vil ikke betegne det som en større katastrofe, hvis vi ikke får en ny midterforsvarer.
Lodret uenig. Uden en Midterforsvarer er det et totalt kikset vindue.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

4096

Indlæg af 4096 »

Arff skrev:
Oveni det, har vi Bak og Dahlin tilbage, hvilket bliver som at have fået to nye også.
ER Bak tilbage? Han var end ikke på bænken i dagens træningskamp, hvor vi ellers stillede med hvad der ligner/lignede start11?

O

Indlæg af O »

Arff skrev:Hvis vi skal gøre status, her 5 timer før transfervinduet lukker, så er jeg egentligt ganske godt tilfreds. Vi har fået lukket huller, fyldt op i bredden og forstærket både angrebet og midtbanen. Kan vi hente en midterforsvarer vil dette vindue have været noget nær perfekt, da vi har fået ryddet op i truppen og samtidig kommer forstærket ud. Jeg vil ikke betegne det som en større katastrofe, hvis vi ikke får en ny midterforsvarer.

Enig med forbehold. Hvor længe holder Bak? Lige så med Dahlin og Jim? Singh lyder lovende, men det er vel lige tidligt nok, at anse ham som en fuldgod løsning på midten, selvom jeg tror han bliver det. Dertil tror jeg også, at Eriks fravær kommer til at betyde rigtig meget og mere end hvad hans evner berettiger til, hvis man kan formulere det således.

Ellers enig i, at signer vi en leder til forsvaret, så har vinduet været intet andet end perfekt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

O skrev:
Arff skrev: Oveni det, har vi Bak og Dahlin tilbage, hvilket bliver som at have fået to nye også.
Hvor længe holder Bak? Lige så med Dahlin og Jim?
Forhåbentlig indtil Munksgaard og Raahauge er klar. ;)

Jim, virker dog lidt mere tvivlsom.

Synes dog heller ikke det er en katastrofe hvis der ikke kommer en ny midterforsvar.
Kian lever forhåbentlig op til at være en ny leder.

Bredden er der grund til at være bekymret når nu hverken Erik, Jim, Lauritsen, Dickoh, Nicolaisen og Kristian Riss er tilgængelig.
Men måske skriver ny kort kontrakt med Dickoh som bredde-/træningsspiller og ellers må det blive en mulighed at trække en back ind.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

O skrev: Enig med forbehold. Hvor længe holder Bak? Lige så med Dahlin og Jim? Singh lyder lovende, men det er vel lige tidligt nok, at anse ham som en fuldgod løsning på midten, selvom jeg tror han bliver det. Dertil tror jeg også, at Eriks fravær kommer til at betyde rigtig meget og mere end hvad hans evner berettiger til, hvis man kan formulere det således.

Ellers enig i, at signer vi en leder til forsvaret, så har vinduet været intet andet end perfekt.
Det store problem med Bak i efteråret var jo, at han meldte sig klar inden hver EL-kamp, fordi han virkelig gerne ville være med. Havde man givet ham den tid han skulle bruge, havde han med sikkerhed været 100% fit nu. Problemet opstod jo da Mikkel Beckmann jordede ham ned bagfra oppe i Hobro, og det har ikke fået den tid som det skulle.

Dahlin har været skadet én gang i sin karriere, og det var en overbelastningsskade. Ligesom med Baks tilfælde har man også forceret tingene, og det har forværret skadet, så kan ikke se nogen grund til nervøsitet ifht. ham.

Jim Larsen har trænet med i en uges tid her i opstarten, indtil han fik en slagskade under den sidste træning inden afrejse til Dubai. Hans knæ er ikke gode, og det er ikke sikkert at det ender godt - desværre.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Arff skrev:Jim Larsen har trænet med i en uges tid her i opstarten, indtil han fik en slagskade under den sidste træning inden afrejse til Dubai. Hans knæ er ikke gode, og det er ikke sikkert at det ender godt - desværre.
Derfor håber jeg også vi får en ny forsvarer, så vi ikke smider vores europæiske eventyr væk, bare fordi vi skulle spare og vores trup havde for mange skadede spillere. Mange af de spillere som kommer til Fcm ønsker vel alle, at spille europæisk.
Senest rettet af TrueWolfMidt 1. feb 2016, 19:26, rettet i alt 1 gang.

WBW

Indlæg af WBW »

Der er stadig kontakt mellem FCM og Esbjerg vedrørende Lauridsen. Kilde: EB

Jeg ved at Esbjerg er meget interesseret i ham. Jeg kan dog ikke se fornuften i et salg fra vores side. Det vil kræve en erstatning i mine øjne

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

TrueWolfMidt skrev:
Arff skrev:Jim Larsen har trænet med i en uges tid her i opstarten, indtil han fik en slagskade under den sidste træning inden afrejse til Dubai. Hans knæ er ikke gode, og det er ikke sikkert at det ender godt - desværre.
Derfor håber jeg også vi får en ny forsvarer, så vi ikke smider vores europæiske eventyr væk, bare fordi vi skulle spare og vores trup havde for mange skadede spillere. Mange af de spillere som kommer til Fcm ønsker vel alle, at spille europæisk.
Vi har to kampe mod United, det kan vist ikke betale sig at smide 10 mio + efter en spiller, hvis argumentet er at vi skal spille to EL-kampe. Jeg er dog enig i, at vi skal hente en stærk midtstopper ind, hvis det giver mening.

Men der bliver stadig arbejdet hårdt på det, så lad os se hvad der sker.

WBW

Indlæg af WBW »

I følge EBs livedækning, så kan vi forvente mere aktivitet omkring FCM i aften

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

WBW skrev:I følge EBs livedækning, så kan vi forvente mere aktivitet omkring FCM i aften
Kilden på det? Og noget om det er ind eller ud?

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Enig med de fleste om at det har været et rigtig godt vindue indtil videre og får vi en defensiv forstærkning, vil vinduet være noget nær perfekt. Men vi SKAL have en defensiv forstærkning, specielt med tanke på Larsens seneste tilbagefald og hans meget svage ben og ligeledes, Esbjergs kæmpen for at hente Lauridsen. Vi er PT svækket en del i mine øjne i defensiven både i start og ligeledes i bredden og vi skal efter min mening have hentet en forstærkning dertil.
Alt det der med at spille Sparv i den centrale defensiv og lign tanke eksperimenter holder bare ikke i min verden. Så lige en stor stærk defensiv mand her hen mod slutningen og vinduet vil ende særdeles godt.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Arff skrev:
WBW skrev:I følge EBs livedækning, så kan vi forvente mere aktivitet omkring FCM i aften
Kilden på det? Og noget om det er ind eller ud?

Kan være Lauridsen der går til EFB?

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 931673.ece

19:29
Martin H H
Brugerkommentar fra Martin H H:
Er der snak om flere transferer fra FCM's side?

Svar fra Arnela Muminovic:
Ifølge vores oplysninger, så sker der mere i FCM i aften.

Låst