Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mon ikke der arbejdes benhårdt på en erstatning af Erik. Vi skal stå stærkt i forsvaret hele foråret, da chancen for en topplacering skal forsvares.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Hvorfor kun en 3 årig aftale? Hvis han er så stort et talent? :D

WBW

Indlæg af WBW »

Esbjergs flirt med Jesper Lauridsen tager til i styrke.

JBT

Indlæg af JBT »

Jeg håber på lidt gang i gaden. Dvs nordmanden, en midterforsvar og et scoop yderligere (udover denne finne). Ville være godt at skabe et par panderynker og opmærksomme øjne i FCK lejren.

Sidste ting - sparv mener jeg ikke bør spillet i forsvaret, han er simpelthen for tung og har ikke hans forcer her. Så se at komme ud over stepperne CS !

WBW

Indlæg af WBW »

http://www.uefa.com/memberassociations/ ... 92975.html

Lyder som en spændende ung herre! Tottenham var meldt meget interesseret i ham tilbage i december. Bliver spændende at følge hans udvikling!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Singh er en spiller, jeg glæder mig meget til (hvis den er "done deal"). Håber han kan indfri sit potentiale i FCM.

Jeg har dog et lille men. Han spillede EL-gruppespil for Molde i efteråret (og scorede mod Ajax i december). Er han så ikke låst ift. United-kampene?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:Singh er en spiller, jeg glæder mig meget til (hvis den er "done deal"). Håber han kan indfri sit potentiale i FCM.

Jeg har dog et lille men. Han spillede EL-gruppespil for Molde i efteråret (og scorede mod Ajax i december). Er han så ikke låst ift. United-kampene?
Jo, fra gruppespillet og frem kan du kun repræsentere en klub i løbet af en sæson i europæiske turneringer.
Damm. :/

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Noerum skrev:Hvorfor kun en 3 årig aftale? Hvis han er så stort et talent? :D
Af den simple årsag at spillere under 18 år maksimalt må skrive for 3 år :)

http://www.fifa.com/mm/document/affeder ... _33410.pdf

Klippet fra Artikel 18 - stykke 2:
"Players under the age of 18 may not sign a professional contract for a term longer than three years. Any clause referring to a longer period shall not be recognised."

Så skal man ikke sige at Football Manager ikke kan bruges til noget i den virkelig verden ;-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

En lille smule off-topic, men Brøndby skulle have budt på Emil Larsen (igen).

Fandme sjovt, kan være det knæ ikke var så dårligt alligevel eller at BIF er lidt desperate efter en kant. :lol:

madsom

Indlæg af madsom »

Steffen am skrev:En lille smule off-topic, men Brøndby skulle have budt på Emil Larsen (igen).

Fandme sjovt, kan være det knæ ikke var så dårligt alligevel eller at BIF er lidt desperate efter en kant. :lol:

Er Emil Larsen ikke skiftet til en klub i USA eller mig der husker helt forkert?? :)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Emil Larsen er skiftet til USA for en uge siden.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

madsom skrev:
Steffen am skrev:En lille smule off-topic, men Brøndby skulle have budt på Emil Larsen (igen).

Er Emil Larsen ikke skiftet til en klub i USA eller mig der husker helt forkert?? :)
Ganske rigtigt, men tilbuddet skulle være afgivet før da.

On-topic
Transfermarket er blevet opdateret med Daniel O'Shaughnessy og Kaan Kairinen.

Nogen der ved om Kaan Kairinen, er tiltænkt f.eks. at spille et år med u19 holdet inden han rykkes på?

Næstern ærgerligt Kasper Hämäläinen-handlen gik i vasken, så finnerne, med 3 nye i dette vindue, ikke overhalede svenskerne i antal truppen. :-O ;)

WBW

Indlæg af WBW »

Ifølge aoh er Kairinen tiltænkt at træne med førsteholdet, dog ville han ifølge dem skulle hente det meste af spilletiden på reserveholdet.

Og lidt flere rygter til graven; der arbejdes hårdt i kulissen på at sikre en midterforsvarer. Mit bud er at det lykkes, men tror vi skal nogen timer hen endnu inden det begynder at falde på plads

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

WBW skrev:Ifølge aoh er Kairinen tiltænkt at træne med førsteholdet, dog ville han ifølge dem skulle hente det meste af spilletiden på reserveholdet.

Og lidt flere rygter til graven; der arbejdes hårdt i kulissen på at sikre en midterforsvarer. Mit bud er at det lykkes, men tror vi skal nogen timer hen endnu inden det begynder at falde på plads
Hvad med Singh. Noget nyt om ham på rygtebaso?

WBW

Indlæg af WBW »

Jesper BW1100 skrev:
WBW skrev:Ifølge aoh er Kairinen tiltænkt at træne med førsteholdet, dog ville han ifølge dem skulle hente det meste af spilletiden på reserveholdet.

Hvad med Singh. Noget nyt om ham på rygtebaso?
Det sidste jeg har hørt er at han skulle være "done deal". Så vil tro han bliver præsenteret indenfor de næste timer.

I forhold til midterforsvarer hører jeg ingen konkrete navne.

Så her skal vi nok håbe den gode Arff snart kommer på banen ;)

Låst