Transfer vinter 15/16
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Mon ikke der arbejdes benhårdt på en erstatning af Erik. Vi skal stå stærkt i forsvaret hele foråret, da chancen for en topplacering skal forsvares.
Hvorfor kun en 3 årig aftale? Hvis han er så stort et talent? 
Esbjergs flirt med Jesper Lauridsen tager til i styrke.
Jeg håber på lidt gang i gaden. Dvs nordmanden, en midterforsvar og et scoop yderligere (udover denne finne). Ville være godt at skabe et par panderynker og opmærksomme øjne i FCK lejren.
Sidste ting - sparv mener jeg ikke bør spillet i forsvaret, han er simpelthen for tung og har ikke hans forcer her. Så se at komme ud over stepperne CS !
Sidste ting - sparv mener jeg ikke bør spillet i forsvaret, han er simpelthen for tung og har ikke hans forcer her. Så se at komme ud over stepperne CS !
http://www.uefa.com/memberassociations/ ... 92975.html
Lyder som en spændende ung herre! Tottenham var meldt meget interesseret i ham tilbage i december. Bliver spændende at følge hans udvikling!
Lyder som en spændende ung herre! Tottenham var meldt meget interesseret i ham tilbage i december. Bliver spændende at følge hans udvikling!
Singh er en spiller, jeg glæder mig meget til (hvis den er "done deal"). Håber han kan indfri sit potentiale i FCM.
Jeg har dog et lille men. Han spillede EL-gruppespil for Molde i efteråret (og scorede mod Ajax i december). Er han så ikke låst ift. United-kampene?
Jeg har dog et lille men. Han spillede EL-gruppespil for Molde i efteråret (og scorede mod Ajax i december). Er han så ikke låst ift. United-kampene?
-
Steffen am
Jo, fra gruppespillet og frem kan du kun repræsentere en klub i løbet af en sæson i europæiske turneringer.Acebone skrev:Singh er en spiller, jeg glæder mig meget til (hvis den er "done deal"). Håber han kan indfri sit potentiale i FCM.
Damm. :/
-
Jesper BW1100
Af den simple årsag at spillere under 18 år maksimalt må skrive for 3 årNoerum skrev:Hvorfor kun en 3 årig aftale? Hvis han er så stort et talent?
http://www.fifa.com/mm/document/affeder ... _33410.pdf
Klippet fra Artikel 18 - stykke 2:
"Players under the age of 18 may not sign a professional contract for a term longer than three years. Any clause referring to a longer period shall not be recognised."
Så skal man ikke sige at Football Manager ikke kan bruges til noget i den virkelig verden
-
Steffen am
En lille smule off-topic, men Brøndby skulle have budt på Emil Larsen (igen).
Fandme sjovt, kan være det knæ ikke var så dårligt alligevel eller at BIF er lidt desperate efter en kant.
Fandme sjovt, kan være det knæ ikke var så dårligt alligevel eller at BIF er lidt desperate efter en kant.
Steffen am skrev:En lille smule off-topic, men Brøndby skulle have budt på Emil Larsen (igen).
Er Emil Larsen ikke skiftet til en klub i USA eller mig der husker helt forkert??
Emil Larsen er skiftet til USA for en uge siden.
-
Steffen am
Ganske rigtigt, men tilbuddet skulle være afgivet før da.madsom skrev:Steffen am skrev:En lille smule off-topic, men Brøndby skulle have budt på Emil Larsen (igen).
Er Emil Larsen ikke skiftet til en klub i USA eller mig der husker helt forkert??
On-topic
Transfermarket er blevet opdateret med Daniel O'Shaughnessy og Kaan Kairinen.
Nogen der ved om Kaan Kairinen, er tiltænkt f.eks. at spille et år med u19 holdet inden han rykkes på?
Næstern ærgerligt Kasper Hämäläinen-handlen gik i vasken, så finnerne, med 3 nye i dette vindue, ikke overhalede svenskerne i antal truppen. :-O
Ifølge aoh er Kairinen tiltænkt at træne med førsteholdet, dog ville han ifølge dem skulle hente det meste af spilletiden på reserveholdet.
Og lidt flere rygter til graven; der arbejdes hårdt i kulissen på at sikre en midterforsvarer. Mit bud er at det lykkes, men tror vi skal nogen timer hen endnu inden det begynder at falde på plads
Og lidt flere rygter til graven; der arbejdes hårdt i kulissen på at sikre en midterforsvarer. Mit bud er at det lykkes, men tror vi skal nogen timer hen endnu inden det begynder at falde på plads
-
Jesper BW1100
Hvad med Singh. Noget nyt om ham på rygtebaso?WBW skrev:Ifølge aoh er Kairinen tiltænkt at træne med førsteholdet, dog ville han ifølge dem skulle hente det meste af spilletiden på reserveholdet.
Det sidste jeg har hørt er at han skulle være "done deal". Så vil tro han bliver præsenteret indenfor de næste timer.Jesper BW1100 skrev:Hvad med Singh. Noget nyt om ham på rygtebaso?WBW skrev:Ifølge aoh er Kairinen tiltænkt at træne med førsteholdet, dog ville han ifølge dem skulle hente det meste af spilletiden på reserveholdet.
I forhold til midterforsvarer hører jeg ingen konkrete navne.
Så her skal vi nok håbe den gode Arff snart kommer på banen