Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Lupus1999 »

Et bud over 10 millioner øger kartoteket af spillere og ikke mindst sandsynligheden for kvaliteten.

Uden vi skal hænge os fast i en bestemt spiller, så vil jeg ikke blive overrasket, hvis Martin Ødegaard kunne være den 8'er vi præsenterer i morgen. :P

THenry

Indlæg af THenry »

Det lader til at blive en lang og spændende dag/aften foran Tv3 sport 1 i morgen!

Noe

Indlæg af Noe »

Lupus1999 skrev:Et bud over 10 millioner øger kartoteket af spillere og ikke mindst sandsynligheden for kvaliteten.

Uden vi skal hænge os fast i en bestemt spiller, så vil jeg ikke blive overrasket, hvis Martin Ødegaard kunne være den 8'er vi præsenterer i morgen. :P
Det ville godt nok overraske mig.

Problemet er ikke pengene, dem har vi ironisk nok masser af. Problemet er, at spillere af den kvalitet vi leder efter, er svære at lokke til Superligaen og FCM. Lige nu bliver der formodentlig forhandlet løs. Men dem vi gerne vil have, kigger andre steder først. Jeg tror, at det bliver en gyser ifht. at få 1-2 spillere på plads inden i morgen midnat.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Lupus1999 skrev:Et bud over 10 millioner øger kartoteket af spillere og ikke mindst sandsynligheden for kvaliteten.

Så håber jeg da at du er begyndt at samle ind til den løn han skal have ;)

Uanset hvad der arbejdes på, må man sige at der er uhyre stille omkring transfer snak, rygter og så videre, ikke bare for os, men superligaen som helhed. Havde personligt troet at det ville starte op her i løbet af dagen idag, men stadig meget stille. Bliver spændende at følge, når der forhåbentlig kommer lidt mere liv i transfervinduet og rygtestormen i morgen og vi forhåbentlig lander en eller 2 der kan forstærke vores hold.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Der er større chance for at hoppe i havnen og komme op tør med en ny cykel end at vi signer Ødegaard...

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

pr0j3ct skrev:

Så håber jeg da at du er begyndt at samle ind til den løn han skal have ;)

Uanset hvad der arbejdes på, må man sige at der er uhyre stille omkring transfer snak, rygter og så videre, ikke bare for os, men superligaen som helhed. Havde personligt troet at det ville starte op her i løbet af dagen idag, men stadig meget stille. Bliver spændende at følge, når der forhåbentlig kommer lidt mere liv i transfervinduet og rygtestormen i morgen og vi forhåbentlig lander en eller 2 der kan forstærke vores hold.
Flere journalister ved mere end de siger, og skriver, men efter "Q-gate" skriver de ikke noget før de har officielle meldinger fra klubberne. Det vil de sjældent få, da det svækker klubbens forhandlingsposition og kan være med til at presse prisen op. Journalisterne vil prøve at fremstå mere pålidelig, og derfor har der været så stille som tilfældet er. Jeg er bange for, at historien er den samme i morgen, så folk med kilder i og omkring klubben skal ud med sproget, hvis vi skal have lidt gang i rygterne ;-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Nu begynder det at blive spændende. Goran Milovic 27-årig centerforsvarer med 115 kampe for Hajduk Split. 1.95m stærk kroat.
http://dalmatinskiportal.hr/sport/jutro ... inu-/10006

Vi er åbenbart i kamp med Shanghai om ham, og det lyder til vi er en slags backup plan. Ifølge Transfermarkt er hans markedsværdi 1,05m pund.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Så kom der noget konkret - endelig. Dog står valget mellem os og en kinesisk klub :-)

974

Indlæg af 974 »

Jesper BW1100 skrev:Der er større chance for at hoppe i havnen og komme op tør med en ny cykel end at vi signer Ødegaard...
Han kan få lov til at træne med akademiet kan han :-)

974

Indlæg af 974 »

Jacob skrev:Nu begynder det at blive spændende. Goran Milovic 27-årig centerforsvarer med 115 kampe for Hajduk Split. 1.95m stærk kroat.

Vi er åbenbart i kamp med Shanghai om ham, og det lyder til vi er en slags backup plan. Ifølge Transfermarkt er hans markedsværdi 1,05m pund.
Kopierer bare lige ind for en lignende artikel - googleoversat :-)

"Hajduk kaptajn Goran Milovic at forlade døren Poljud. "De" har fået et officielt tilbud Tyrkiets Eskisehirspor, at i kampen for at blive på søger forstærkninger hiker positioner, og hans første valg Milovic og Lokomotivin Tomislav Mrčela.
Situationen omkring Milovic overførslen er ganske kompliceret. Goran er standard afspiller og kaptajn på Hajduk, for nylig blev landsholdet og ønsker at bevare denne status. Men om sommeren kontrakt udløber.
Hajduk han kan ikke engang tæt på at tilbyde vilkår, som han tilbudt i Tyrkiet og er afsked den mest lovende mulighed. Problemet kunne udgøre Hajdukov efterspørgsel efter erstatning.
- Alt hvad jeg gør, er jeg enig med klubben. Vi forhandler, vil vi se, hvordan man kan udvikle forhandling, men begge parter ønsker det skal være det bedste for mig og for klubben - sagde Milovic på en ny kontrakt i begyndelsen af ​​forberedelse.
Intet konkret var ikke selv i dag.
- Jeg ved stadig ikke noget konkret, kan jeg ikke afsløre detaljerne - sagde i forbifarten efter træning.
Selv træner Damir Buric er ikke glad for at være i stand til at bo uden kaptajn og første mand forsvar, præsident Marin Brbić og sportsdirektør Goran Vučević har intet imod Milovic afgang forudsat at Hajduk forlod mindst 400.000 euro i erstatning for kontraktbrud seks måneder før fristen.
Milovic sagde beløb er for højt, og tyrkerne forhastet. Posljednjeplasiranoj hold på omfanget af den tyrkiske Super League i brand under hælene, han ønsker at blive frelst fra nedrykning og Milovic tilbyder 250.000 euro pr sæson.
- Tyrkerne er på udkig efter et par erfarne center-back. Vi tilbød dem Milovic og Mrcela - bekræftede en leder Tomislav Nakic og tilføjede, at det ikke var det eneste tilbud fra Tyrkiet til hiker duo. "

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Ja han ser sgu stærk nok ud ... Har ellers ingen kendskab til ham ?

Gorana Milovića

http://youtu.be/eMiFG9W_Nqg

.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jacob skrev:Nu begynder det at blive spændende. Goran Milovic 27-årig centerforsvarer med 115 kampe for Hajduk Split. 1.95m stærk kroat.

Arff skrev:Så kom der noget konkret - endelig. Dog står valget mellem os og en kinesisk klub :-)

Er det en side i tit læser på? :lol:

Nu er mit kroatiske ikke så godt.
Er det 500.000 euro til forskel eller det FCM har budt?

Shanghai? Det er Mads Davidsens Shangai klub der er omtalt, ikke?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... ldsspiller

Hvad jeg ved: klubberne skulle være enige, nu er valget hans. Pt. er vi de eneste der har lagt et bud, men den kinesiske klub skulle eftersigende være interesseret i ham.

O

Indlæg af O »

Langt om længe et navn at forholde sig til. At jeg så på ingen måde kan det, må stå for egen regning :D

Personligt kan jeg ikke vurdere hans niveau ud fra et Youtube-klip. Derimod kan jeg bedre danne mig et indtryk af ham som type og her tror jeg han er præcist hvad vi har brug for. Han virker som en type med vildskab, som ikke er bange for at "give den lidt bøf". ;)

Spændende er det om ikke andet :)

Låst