Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Kent »

Hvorvidt vi mangler en midterforsvarer afhænger af Jims tilstand. Under alle omstændigheder forventer jeg dog ikke, at hans kontrakt bliver forlænget, og dermed mangler vi en midterforsvarer til sommer. Så hvis den rette er ledig, så kan vi lige så godt hente nu.

8'er og 6'er pladsen er helt klart der hvor vi imo mangler folk. Jeg ser gerne Casper Sloth som 8'er og en fleksibel spiller, der kan spille 6'er kombineret med enten 8'er eller midterforsvarer. Hvis vi skulle sige 'tak for sidst' til GF, kunne det være Jens Jønsson.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi har stadig et hold, der kan kæmpe om guldet!

Stærkeste start 11?
System 4-1-4-1:
Johan Dahlin
Kristian Bak, Jim Larsen, Kian Hansen, Philip Novak
Tim Sparv
Pione Sisto, Kristoffer Olsson, Jakob Poulsen, Václav Kadlec
Martin Pusic

Bænk/reserver:
Mikkel Andersen
Andre Rømer, Patrick Banggaard, Rasmus Nicolajsen, Jesper Lauridsen,
Mikkel Duelund, Daniel Royer, Rilwan Hassan, Paul Onuachu, Marcos Urena, Alexander Munksgaard, Babajide David og Awer Mabil!

Langtidsskadet: Petter Andersson.

Bliver der hentet en forstærkning til defensiven, tænker på den defensive midtbane, så behøver vi ikke andet.

Noerum

Indlæg af Noerum »

"Vi har stadig et hold, der kan kæmpe om guldet!"

Har vi nu også det? 3 af de spillere du regner med i stærkeste start 11, Bak, Dahlin og Jim Larsen, er meget skadede. Ingen af dem har spillet ret meget det sidste halve år. Hvis vi sammen ligner os med Fck, Aab og Brøndby, er vores hold vel på niveau med Aab og Bif. Fck er i mine øjne langt stærkere. Både på start 11 og på bredden,

Jeg mener vi er blevet svækket markant i dette vindue indtil videre!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Har prøvet at flytte diskussion over i energi og opstilling tråden. Håber i vil være med til at diskutere videre der.

On topic.
Stærkt af Steinlein lige med lidt is i maven at fordoble prisen for Duncan.
Man kan sige meget om Steinlein, men virker nu som en ok forhandler.

Og god farvel fra Duncan.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... stiske-aar

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber CS lige disker op med en ny spiller, her lige før afrejse til Dubai, ja eller 2 for den sags skyld, men hvis det kun bliver en, så har jeg såmænd også tålmodighed til at vente på, at den sidste spiller først bliver signet lige inden vinduets lukning. Så bliver aftenen også spændende herinde.

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg tror stadig på at vi kan blande os i toppen, selvom vi har haft et tranfer-vindue med flere afgange end tilgange, og har slet ikke opgivet tanken om endnu et mesterskab.

Jeg tror på at især Duelund men også Olsson, for alvor brænder igennem i dette forår og bliver to store profiler for os. Måske næsten som var de 2 nye signinger.

Yderligere mulige opblomstringer:
- Paul, som jeg sagtens kan se spille en væsentlig rolle i foråret
- Urena, som supersub i endnu højere grad end tidligere
- Jesper Lauridsen kommer til at give Novak kamp til stregen, og tilkæmper sig reel spilletid.

Som jeg ser det, 5 spillere som er klar til at tage det næste skridt, og derved bliver en opgradering for holdet, uden vi skal ud og investere.

Jeg håber også Dahlin bliver klar, da jeg ikke er helt tryg ved Mikkel Andersen. Men jeg husker ikke at Mikkel Andersen har kostet os noget i efteråret, så jeg må jo konkludere at han er en, næsten, fuldgod erstatning. (Jeg er ikke sikker på jeg mener det, så måske vender jeg tilbage med en revurdering :) )

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Spændende om man finder ham god nok.
http://m.aoh.dk/artikel/irskfinne-byder-sig-til
Man sender ham vel ikke til prøvetræning i Fcm hvis han ikke har en vis kvalitet.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Der kan ske underlige ting i fodbold, men umiddelbart kunne han ikke komme på holdet i Braintree, der ligger i Conference; altså den femtebedste række i England. Ligner ikke en Superliga-klar spiller.

WBW

Indlæg af WBW »

http://aoh.dk/artikel/fcmboss-vi-er-godt-dkket-ind

- Vi forsøger at finde en spiller til defensiven. Det kan både være en midterforsvarer eller en »sekser«. I offensiven føler vi os godt dækket ind, siger sportsdirektør Claus Steinlein.

Lidt sjov udtalelse fra Steinlein. Søger man en spiller der kan dække begge pladser eller er det enten eller?

Det kan selvfølgelig tænkes at de tænker Sparvs 6'er kan dækkes internt af Rømer og Kian, når der er brug for det, givet at der så hentes en ny midterforsvarer.

Dimi

Indlæg af Dimi »

Det må også være svært at overtale en decideret 6'er med kvalitet til at tage kampen op mod Sparv..

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Dimi skrev:Det må også være svært at overtale en decideret 6'er med kvalitet til at tage kampen op mod Sparv..
Ja. Men det kunne jo være, at den nye 6'er havde lidt andre kvaliteter, som kunne være mere brugbare i nogle andre situationer. Sparv er jo ikke den hurtigste fremadrettet.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ikke helt vild overraskende, men skidt hvis vi skal miste vores mest stabile mand fra guldsæsonen.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/baen ... er-skifte/

Og vel et fair spørgsmål om han har fået en fair chance mod Novak. Er ikke overbevist om at Novak er meget bedre.
Han trækker i hvert fald flere kort end Lauridsen gør.

Kan godt være at jeg er smånaiv, men synes nu også det er fedt når en klub der gerne vil have lokal forankring også har et minimum af lokale spillere eller spillere der i hvert fald har været forbi akademiet.

Leje kan måske være ide(?), men ville være ærgerligt med et salg, er min holdning i hvert fald.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er simpelthen noget møg, for at sige det ligeud. Novak har ikke været bedre end Lauridsen, og det burde have givet en fair kamp om pladsen. Jeg håber de kommer Jesper i møde, så han bliver, han er vigtig!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Ikke helt enig. Jeg synes, det var tydeligt at Lauridsen var det svage led i bagkæden, da han spillede. Har ikke set det helt samme mønster i venstre side efter Novak er kommet til.

Han må gerne blive, men han kan ikke snakke sig på holdet.

/Cortez

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hmm.. Tyder på at vi har et nyt 4. valg til miderforsvaret.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... aughnessy/

Hvis han ikke kan spille fast i conference i England, kan jeg måske ikke helt forstå man lejer ham, i stedet for at satse på Ogungbaro eller Nicolaisen.

Nuvél, velkommen til.

Låst