Transfer vinter 15/16
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Vedrørende. Duncan handel.
AGF tager tidligt fredag morgen på træningslejr i Portugal, og skal angriberen med på den, skal handlen altså snart lukkes.
AGF tager tidligt fredag morgen på træningslejr i Portugal, og skal angriberen med på den, skal handlen altså snart lukkes.
Hvorfor skulle vi "forære" Duncan væk for under 1.000.000? Han kan stadig bidrage med en masse, særligt på træningsbanen og i omklædningsrummet. Havde det været et bud fra Kina, havde snakken været en helt anden, men AGF er trods alt et hold fra samme række, så dem skal vi ikke hjælpe på nogen måde.
Vi kan sige til AGF, at vi kan bytte lige over med Duncan og Jens Jønsson, så har vi en backup til midtbanen og har hentet en spiller som der er lidt prestige i, selvom jeg personligt ikke ser det store lys i hans røde lokker
Vi kan sige til AGF, at vi kan bytte lige over med Duncan og Jens Jønsson, så har vi en backup til midtbanen og har hentet en spiller som der er lidt prestige i, selvom jeg personligt ikke ser det store lys i hans røde lokker
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Hvorvidt vi smider Duncan afsted, må afhænge af hvilken rolle han er tiltænkt i foråret. Hvis man regner med ham som førsteangriber, så skal han naturligvis ikke afsted. Men hvis man anser at Pusic eller Kadlec står foran i køen, så er det naturligt at skippe ham afsted. Udfordringen er, at Duncan er garant for mål og dermed point. Samtidig er han den angriber, der er spillet bedst ind i vores system, så det vil kræve nogle ændringer i spillestilen at få Pusic/Kadlec til at fungere. Den ændring skal dog ske på et eller andet tidspunkt alligevel, og der er vinterpausen måske den bedste periode at gøre det på, grundet den lange opstart.
Jeg forventer derfor, at Duncan ryger.
Jeg forventer derfor, at Duncan ryger.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spel ... k-hernede/
Jeg håber vi henter Spelmann ind. Især hvis han får ophævet sin kontrakt. Han kan spille flere forskellige positioner, og han har en masse vildskab og fandenivoldskhed. Tror truppen ville ha' godt af en type som ham. En der lige kunne skralde igennem til træning, hvis der gik lidt for meget pink fodboldstøvler og instagram i den!
Jeg håber vi henter Spelmann ind. Især hvis han får ophævet sin kontrakt. Han kan spille flere forskellige positioner, og han har en masse vildskab og fandenivoldskhed. Tror truppen ville ha' godt af en type som ham. En der lige kunne skralde igennem til træning, hvis der gik lidt for meget pink fodboldstøvler og instagram i den!
Stort nej tak herfra. Spillemæssig for dårlig.Noerum skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spel ... k-hernede/
Det lyder til at det er en midterforsvarer, som vi skal forvente: https://m.kanalsport.dk/indslag/steinle ... iv-spillerArff skrev:Steinlein til HF i dag:
"- Der kommer mindst én ny spiller, spår Claus Steinlein uden at ville afsløre nærmere."
Det giver da trods alt en smule ro, problemet er bare, at jeg ser mere end én mangel i truppen, så forhåbentligt underspiller han den (endnu engang), og siger sådan, fordi de allerede er enige med en ny spiller, som kan blive præsenteret i en af de kommende dage.
-
Steffen am
Han svarer lidt kryptisk (som han vel skal), men kan det ikke forstås således at der er kontakt med minimum en spiller, men spilleren måske har et andet 1. valg?
Kunne også være at vi vil købe fra en klub der vil være sikker på at de selv kan få en ny ind, men ser jeg en anelse mindre sandsynligt.
Kunne også være at vi vil købe fra en klub der vil være sikker på at de selv kan få en ny ind, men ser jeg en anelse mindre sandsynligt.
Helt ærligt. Den mand siger det samme fis hver gang og i sær en linje bider sig fast for ofte. "Jamen, vi skal jo lige huske på"...
Den holder simpelthen bare ikke - det er ren propaganda i min verden. Nej, mindre snak og mere arbejde, vi bliver simpelthen nødt til at få mindst to spillere ind her og nu hvis niveauet skal være lig ambitionerne.
Jeg er klar over at det gælder om at have is i maven, men spillet har godt nok ikke været til det bedre, denne første halvsæson. Så roserne må blive at have skabt et pænt udgangspunkt og resultater på trods.
Den holder simpelthen bare ikke - det er ren propaganda i min verden. Nej, mindre snak og mere arbejde, vi bliver simpelthen nødt til at få mindst to spillere ind her og nu hvis niveauet skal være lig ambitionerne.
Jeg er klar over at det gælder om at have is i maven, men spillet har godt nok ikke været til det bedre, denne første halvsæson. Så roserne må blive at have skabt et pænt udgangspunkt og resultater på trods.
-
Jesper BW1100
Hvad skal manden sige?
"Ja vi er desperate efter at hente 2-3 spillere her til slut i vinduet. Det vil være en katastrofe hvis vi ikke gør!"
Så har han sq da skudt sig selv i foden, og står håbløst i en forhandlingssituation.
Han er nødt til at sige som han gør når han bliver spurgt.
At jeg så heller ikke har været lige imponeret over de seneste vinduer er en anden sag.
Men vi skal huske på at med den hylde vi gerne vil hente fra er vi ofte højst 2 eller 3 valg, hvorfor vi kommer så langt hen i vinduet før vi ved om vi er købt eller solgt.
Hentede vi spillere på en hylde nedenunder kunne vi nok hurtigere få det lukket. Men det er vi jo heller ikke så interesseret i.
"Ja vi er desperate efter at hente 2-3 spillere her til slut i vinduet. Det vil være en katastrofe hvis vi ikke gør!"
Så har han sq da skudt sig selv i foden, og står håbløst i en forhandlingssituation.
Han er nødt til at sige som han gør når han bliver spurgt.
At jeg så heller ikke har været lige imponeret over de seneste vinduer er en anden sag.
Men vi skal huske på at med den hylde vi gerne vil hente fra er vi ofte højst 2 eller 3 valg, hvorfor vi kommer så langt hen i vinduet før vi ved om vi er købt eller solgt.
Hentede vi spillere på en hylde nedenunder kunne vi nok hurtigere få det lukket. Men det er vi jo heller ikke så interesseret i.
-
Steffen am
Er nok heller ikke helt med på negativiteten.
Hvis vi sammenligner med BIF og FCK har vi ingen fejlkøb, hvilket vel egentlig er ret godt gået.
Det går jo rimelig godt sportslig især de sidste 2,5 sæson, men vi skal nok huske på at vi stadig er en relativ lille klub og ikke har de samme økonomiske muskler.
Man kan sige og mene mange ting om Ankersen, men synes han har lavet 2 geniale statements, som jeg håber der bliver gentaget på ledelses gangene.
1. Det er sværre at være en talentklub når man har flere penge at rode med, så der er en udfordring i at finde en balance med brugen af talent sammen med de lidt højere ambitioner. (mindre relevant i denne sammenhæng)
(til trods for de flere penge)
2. We can't outspend the big clubs, so we need to out think them.
(super relevant i denne sammenhæng)
Hvis vi sammenligner med BIF og FCK har vi ingen fejlkøb, hvilket vel egentlig er ret godt gået.
Det går jo rimelig godt sportslig især de sidste 2,5 sæson, men vi skal nok huske på at vi stadig er en relativ lille klub og ikke har de samme økonomiske muskler.
Man kan sige og mene mange ting om Ankersen, men synes han har lavet 2 geniale statements, som jeg håber der bliver gentaget på ledelses gangene.
1. Det er sværre at være en talentklub når man har flere penge at rode med, så der er en udfordring i at finde en balance med brugen af talent sammen med de lidt højere ambitioner. (mindre relevant i denne sammenhæng)
(til trods for de flere penge)
2. We can't outspend the big clubs, so we need to out think them.
(super relevant i denne sammenhæng)
-
Thomas4004
Han siger at de vil hente en defensiv spiller, det kan også være en def. midt som aflastning til Sparv, men sikkert også en central forsvarer. I det her indslag lyder han dog ikke lige så skråsikker på at der kommer 1 ind, som han gjorde på Aoh.dk den anden dag..Kent skrev:Det lyder til at det er en midterforsvarer, som vi skal forvente: https://m.kanalsport.dk/indslag/steinle ... iv-spillerArff skrev:Steinlein til HF i dag:
"- Der kommer mindst én ny spiller, spår Claus Steinlein uden at ville afsløre nærmere."
Det giver da trods alt en smule ro, problemet er bare, at jeg ser mere end én mangel i truppen, så forhåbentligt underspiller han den (endnu engang), og siger sådan, fordi de allerede er enige med en ny spiller, som kan blive præsenteret i en af de kommende dage.
-
TrueWolfMidt
Lidt mere Duncan snak og prematch Fcm vs Agf.TrueWolfMidt skrev:Vedrørende. Duncan handel.
http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... ngriberen/
-
TrueWolfMidt
Blev Duncan nu pludselig den vigtigste angriber for Agf.TrueWolfMidt skrev:Lidt mere Duncan snak og prematch Fcm vs Agf.TrueWolfMidt skrev:Vedrørende. Duncan handel.
http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... ngriberen/
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/sv ... sbladet.dk
Om jeg husker ret, er Duncan Danmarks bedste angriber - (eller var det superligaens?) efter Riddersholm mening. Så mon ikke de mener alvorligt i Århus...
De må grave lidt dybere og forhøje tilbuddet eller vente til sommer. For han ender i Århus. Det er jeg ikke i tvivl om.
De må grave lidt dybere og forhøje tilbuddet eller vente til sommer. For han ender i Århus. Det er jeg ikke i tvivl om.
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... e-mod-agf/
Det ser umiddelbart ud til den unge mand har spillet I metz, før han røg til Brentford. Kan dette være forsvarsforstærkningen?
Det ser umiddelbart ud til den unge mand har spillet I metz, før han røg til Brentford. Kan dette være forsvarsforstærkningen?