Er det bare mig, der ikke er helt vild med Sloth-idéen? Så hellere en østriger eller tjekke fra posen i givet fald.
Transfer vinter 15/16
Re: Transfer vinter 15/16
Nåede også lige at rette lidt på mit indlæg, Kent. 
Er det bare mig, der ikke er helt vild med Sloth-idéen? Så hellere en østriger eller tjekke fra posen i givet fald.
Mit prinære krav til Sloth er, at han få ændret sit bar-overkrop profilbillede på Twitter. Virker lidt for meget som et badejern i stedet for en dedikeret sportsmandAcebone skrev:
Sloth har vel haft nogle attitude-problemer, men er altså en 23-årig spiller, der har landsholdspotentiale. Den profil skal være interessant for os, og hvis vi vil være med hvor det er sjovt, så skal vi være vakse når den slags muligheder opstår.
Griner lidt
Generationsskiftet er I gang
Andersson vil hjem
Duncan vil hjem
Jim Larsen ham skriver FCM Ikke med mindre Han viser noget her I foraaret.
Generationsskiftet er I gang
Andersson vil hjem
Duncan vil hjem
Jim Larsen ham skriver FCM Ikke med mindre Han viser noget her I foraaret.
Nej kan sagtens følge dig her. Personligt har jeg aldrig set det helt store lys i Sloth, bevares han har da et fornuftigt topniveau, men jeg syntes at han en humør spiller ,der svinger alt for meget og kan falde helt ud i kampe, når tingene ikke lige går hans vej. Dertil er der hans attitude, som Kent også nævner, som har skabt lidt problemer hist og her. Derud over vil Sloth helst spille fremme offensivt og så kan man sætte spørgsmålstegn ved hans manglende mål, som midt/off midt/angriber.Acebone skrev:Nåede også lige at rette lidt på mit indlæg, Kent.
Han har selvfølgelig en særdeles god og interessant alder. Er han blevet modnet ikke mindst mentalt, villig til at tage arbejds handskerne på og kan hæve bundniveauet til et højere og mere stabilt niveau skal han, som nævnt være interessant for os og så kan jeg godt se en ide i at hente en som ham.
Men jeg kan godt have min tvivl om det vil være en forbedret Sloth der evt. ville komme tilbage DK.
Præcis min tanke.Arff skrev:Tak for alt til Duncan, og held og lykke fremover. Forhåbentligt betyder Duncans farvel også, at vi nu begynder at spille fodbold i stedet for bare at bygge vores spil op med den såkaldte "Duncan-bold".
Syntes at det begynder at tynde godt ud i det. Nu kom Gemmer også afsted og Duncan på trapperne til skifte. Lad os så lige få en kvalitets forsvars spiller og ligeledes en kvalitet midtbane (dm).
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Fck må føle sig presset til, at gå ud og hente sig en ny topkeeper, og det var vel ikke det de havde i tankerne da de solgte Amartey . En ny målmand vil nødvendigvis ikke præstere fra dag 1 så jeg vil vove den påstand, at dem som kommer bedst ud af transfervinduet, vinder mesterskabet i år. Håber vi slutter af med minimum et par overraskelser af de store, inden vinduet lukker, især hvis vi igen skal spille europæiske kampe og kunne tiltrække bedre spillere. 1 pladsen er trods alt ikke så langt væk og burde kunne indtages.
Tror ikke at de føler sig presset til det, de har trods alt Kim Christensen og ham Thomas Kaminski og de er da på højde med dem vi har. Men de overvejer det nu nok. Hvad det ender med må vi så se, mener dog ikke nødvendigvis at de står og har akut behov for en ny målmand, for så burde vores behov være mindst ligeså stort.
Av vi er tyndt besat på midtbanen nu, efter at Gemmer er rykket til Horsens på leje. Jeg tror vi henter en ind til midtbanen, eller jeg håber det meget. Ellers virker det da helt absurd? Sparv, Olsson, Poulsen og til dels Duelund og Rømer til 3 positioner. Det lyder ikke af mesterskab og europa..
Ja der må komme en til midtbanen nu. Gemmer var godt nok kun lige i kanten af truppen, men nu er der slet ingen alternativer til Tim Sparv, udover Kian Hansen som vi får rigeligt brug for i forsvaret nu Erik er rejst.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/me ... bin-olsen/pr0j3ct skrev:Tror ikke at de føler sig presset til det, de har trods alt Kim Christensen og ham Thomas Kaminski og de er da på højde med dem vi har. Men de overvejer det nu nok. Hvad det ender med må vi så se, mener dog ikke nødvendigvis at de står og har akut behov for en ny målmand, for så burde vores behov være mindst ligeså stort.
De må jo mene, at de målmænd som de har, ikke har det der skal til for at vinde mesterskabet i år, for det skal de vel, ellers får de hele københavner pressen på nakken igen igen.
De skal vinde mesterskabet og det skal de hvert år. Ovenstående leje er ikke andet end en gardering, sikkerhed om du vil, da de ikke kan tåle at flere går i stykker. Ingen af de 3 målmand har samme klasse som Stephan Andersen, så selvfølgeligt er det et tab, men igen, ingen af de samme 3 målmænd de har er ringere end dem vi har, så FCK er bare normalt klart stærkere besat på målmands posten med Stephan Andersen, end vi er med vores alternativer.TrueWolfMidt skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/me ... bin-olsen/
De må jo mene, at de målmænd som de har, ikke har det der skal til for at vinde mesterskabet i år, for det skal de vel, ellers får de hele københavner pressen på nakken igen igen.
Men man må sige FCK handler og gør det i tide, der er ingen slinger i valsen.
-
Steffen am
God melding Arff, at det ikke er fordi han har travlt med at komme væk.Arff skrev:Duncan smutter ikke fordi han er utilfreds i Midtjylland, eller fordi han hellere vil spille i AGF. Grunden til at han smutter, er fordi han ønskede en 3 1/2 årige forlængelse, og Midtjylland vil kun give ham 1 1/2, hvilket jeg synes er en klog disposition af klubben. Omvendt kan jeg også godt forstå, hvorfor Duncan gerne vil have en længere aftale, så han ikke står om 1 1/2 år med håret i postkassen, fordi han har været skadet det meste af tiden, og ikke kan finde en ny klub.
Må indrømmer for år tilbage var jeg ikke helt vildt imponeret over hans attitude, men synes at han både er blevet mere sympatisk og velovervejet samtidig med at han har bibeholdt sit vinderinstinkt.
Virker dog som en rationel beslutning fra begge parter.
God vind til Duncan.
Er det kun mig der ikke er specielt imponeret over at vi har overhalet FCK i antallet af udlændinge i klubben? (Tror det er 14-9)Acebone skrev:Nåede også lige at rette lidt på mit indlæg, Kent.
Men på den anden side ved jeg ikke hvilke danskere det skulle være, er nok ikke helt overbevist hvis det er Zimling, Andreasen, AC og Sloth der er i spil
Er jeg den eneste, der tænker at denne transferkabale er ved at gå op: Bille til Poznan. Aabech til Esbjerg. Duncan til Aarhus.
Steinlein til HF i dag:
"- Der kommer mindst én ny spiller, spår Claus Steinlein uden at ville afsløre nærmere."
Det giver da trods alt en smule ro, problemet er bare, at jeg ser mere end én mangel i truppen, så forhåbentligt underspiller han den (endnu engang), og siger sådan, fordi de allerede er enige med en ny spiller, som kan blive præsenteret i en af de kommende dage.
"- Der kommer mindst én ny spiller, spår Claus Steinlein uden at ville afsløre nærmere."
Det giver da trods alt en smule ro, problemet er bare, at jeg ser mere end én mangel i truppen, så forhåbentligt underspiller han den (endnu engang), og siger sådan, fordi de allerede er enige med en ny spiller, som kan blive præsenteret i en af de kommende dage.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Det ligger hvertfald lige til højrebenet, lad os sige det sådanKent skrev:Er jeg den eneste, der tænker at denne transferkabale er ved at gå op: Bille til Poznan. Aabech til Esbjerg. Duncan til Aarhus.
Iøvrigt tror jeg, at der er en videresalgsklausul i købsaftalen vi lavede med Celtic på 20%.
Vi kan tabe, men aldrig besejres