Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Acebone »

Jesper BW1100 skrev:Poulsen over the hill? Virkelig?
Der er vist gået lidt vinterpausekuller i den.

JBT

Indlæg af JBT »

Så er dunken tæt på en genforening med disco.
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/av ... t-paa-agf/

Håber sgu personligt vi går ud og hygge handler en ny fantastisk angriber. Vor resterende mener jeg ikke har haft helt nok at skyde med i denne sæson og kravene bør kun stige mhb fremtidens klub.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

FCM2000 skrev:FCM staar over for et generations skifte,
derfor burde man hente 1-2 spillere ind her og nu.

Bak, j Larsen, Poulsen, Andersson, Duncan er over the hill.

Hassan vil vaek.
Enig

Bak kan nok ikke spille mange sæsoner
Jim Larsen er jo skadet både hele og halve år
Andersson er væk
Duncan er væk (betyder ikke noget )
Hassan er væk
Poulsen er med endnu, men hvor længe. Synes han er faldet meget i niveau det sidste år. Og han skal jo erstattes på et tidspunkt.

Så ja isoleret set på disse spillere skal der nyt blod til.

Og vi har ingen der kan erstatte her og nu.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

tatoo skrev:

Hassan vil vaek.
Enig

Andersson er væk
Hassan er væk
Poulsen er med endnu, men hvor længe. Synes han er faldet meget i niveau det sidste år. Og han skal jo erstattes på et tidspunkt.

Bak - Rømer
Jim - Ikke enig, han skal nok komme tilbage
Andersson - Olsson
Duncan - Kadlec
Hassan - Duelund, Mabil, David
JP - Ikke enig, Masser af gode år i ham endnu.

Så synes nu der er tænkt på erstatninger.
JBT skrev:Så er dunken tæt på en genforening med disco.

Håber sgu personligt vi går ud og hygge handler en ny fantastisk angriber. Vor resterende mener jeg ikke har haft helt nok at skyde med i denne sæson og kravene bør kun stige mhb fremtidens klub.
Du er godt klar over Kadlec har signet med klubben?
Desuden bliver Duncan ikke bedre, det gør Pusic og Poul.
Og bl.a. har Pusic lige smadret klubbens fysiske tests!

Man kan håbe at Duncan signe med kineserne fremfor AGF, men bliver nok de hviii....

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Det vil passe mig fint, hvis Duncan smuttede. 'Duncan-bolden' har til tider været effektiv, men også været lidt en sovepude ift. at udvikle spillet.

Jeg ser ingen grund til at skulle erstatte Duncan. Vi har Poul og Pusic som rendyrkede angribere. Derudover har vi Kadlec der også kan spille frontpositionen med stor kvalitet.
Så lad endelig Duncan smutte til Kina. Ryger han til GF er det også helt ok. De har det alligevel med at spænde ben for dem selv.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Håber sådan at et Duncan farvel betyder mere spilletid til Urena.
Manden har aldrig rigtig fået chancen og han har speed og dybdeløb som vi i den grad har manglet. Det er stort set kun Andersson og Poulsen, der bidrager med det.

Pusic, Paul og Urena er rigelig til toppen, hvor også Kadlec kan bidrage.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Steffen am skrev:
tatoo skrev:

Hassan vil vaek.
Enig

Andersson er væk
Hassan er væk

Bak - Rømer
Jim - Ikke enig, han skal nok komme tilbage
Andersson - Olsson
Duncan - Kadlec
Hassan - Duelund, Mabil, David
JP - Ikke enig, Masser af gode år i ham endnu.

Så synes nu der er tænkt på erstatninger.
JBT skrev:Så er dunken tæt på en genforening med disco.

Du er godt klar over Kadlec har signet med klubben?
Desuden bliver Duncan ikke bedre, det gør Pusic og Poul.
Og bl.a. har Pusic lige smadret klubbens fysiske tests!

Man kan håbe at Duncan signe med kineserne fremfor AGF, men bliver nok de hviii....

Vil du ikke indrømme at Jim Larsen er rigtig meget skadet. Inden han kom til os havde han været ude længe i Brügge. Nu har han været ude for os meget længe. Han vil løbe ind i skader igen - han er bare kronisk skadet, så ham bliver du nødt til at se bort fra fremover.

Jeg siger at vi ikke har nogen her og nu der kan tage over. Dem vi taler om her er alle omkring de 30, og dem der skal erstatte er alle omkring de 20. Hvordan f..... skal de kunne bære os igennem. Der skal da kigges på mere erfarne spillere lige på disse positioner.

Jeg tror aldrig David kommer til at slå igennem for os.

Selvfølgelig er vi klar over at Kadlec har signet, men hvilken position er han tiltænkt. Det finder vi forhåbentlig ud af på træningslejren. Jeg synes vi i denne sæson har bøvlet rigtig meget med vore kanter, også p.g.a. Sistos skader/form, og at Royer ikke rigtig er slået til endnu.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

tatoo skrev:
Vil du ikke indrømme at Jim Larsen er rigtig meget skadet. Inden han kom til os havde han været ude længe i Brügge. Nu har han været ude for os meget længe. Han vil løbe ind i skader igen - han er bare kronisk skadet, så ham bliver du nødt til at se bort fra fremover.
Ikke korrekt. Han var skadesfri de sidste 18 måneder han var i Belgien, men du har ret i at han (desværre) er kronisk skadet. Havde han ikke været det, havde han været fast i start-11, selv med både Erik og Kian i truppen.
tatoo skrev:Jeg siger at vi ikke har nogen her og nu der kan tage over. Dem vi taler om her er alle omkring de 30, og dem der skal erstatte er alle omkring de 20. Hvordan f..... skal de kunne bære os igennem. Der skal da kigges på mere erfarne spillere lige på disse positioner.
Enig i det første du skriver. Det andet er noget vås, hvis du spørger mig - det er sgu da ligemeget om spilleren er 12 eller 200, hvis han bare har de fornødne kvaliteter. Rutine og alder er underordnet ifht. hvor god en fodboldspiller du er, og det er det eneste der skal scoutes efter.
tatoo skrev:Jeg tror aldrig David kommer til at slå igennem for os.
Enig.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Har fra pålidelig kilde at Duncan er fortid i FCM og nutid i AGF. Ikke nogen overraskelse. Kun formalia der mangler. Spørgsmålet er stadig om det bliver til sommer eller nu.

Jeg håber på et skifte i dette vindue, så vi har mindre trængsel på den position.

Duncan har været rigtig god for os og jeg håber at klubben vil belønne ham for det ved at rette sig efter hans ønsker ifbm et skifte.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

974

Indlæg af 974 »

Hvis Duncan holder i og har den rette motivation, så ser jeg ham da gerne score et mål eller to mod ManU, og nogle kasser i foråret, så er de penge da givet meget godt ud :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Snakkede lige med min bror, der påpegede at han kom fra Celtic og nok har en ok kontrakt, hvorved også at hans lønkroner kan være afgørende i forhold til at få en ny spiller ind.
Og at i den sammenhæng er den million vi evt. kan få ved at han tager afsted nu fremfor til sommer er underordnet.

Ud fra det og andre indtryk i øvrigt, ser jeg klart fordel i en mindre angriber og en ny CB eller CM og at vi undgår en akavet halv år med en spiller på vej væk (som Falk får i OB f.eks.)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Duncan smutter ikke fordi han er utilfreds i Midtjylland, eller fordi han hellere vil spille i AGF. Grunden til at han smutter, er fordi han ønskede en 3 1/2 årige forlængelse, og Midtjylland vil kun give ham 1 1/2, hvilket jeg synes er en klog disposition af klubben. Omvendt kan jeg også godt forstå, hvorfor Duncan gerne vil have en længere aftale, så han ikke står om 1 1/2 år med håret i postkassen, fordi han har været skadet det meste af tiden, og ikke kan finde en ny klub.

Havde Duncan ikke døjet med skader, og havde tendens ikke været for alle vores spillere på +30 at de sad mere ude end de spillede, så havde man sikkert også mødt ham med en længere aftale. Men med disse oplysninger in mente, så synes jeg klubben træffer den rigtige beslutning, og ikke giver ham en længere aftale.

Tak for alt til Duncan, og held og lykke fremover. Forhåbentligt betyder Duncans farvel også, at vi nu begynder at spille fodbold i stedet for bare at bygge vores spil op med den såkaldte "Duncan-bold".
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Ikke så overraskende, men vi bejler ifølge EB til Anders Christiansen. Desværre ser det pt ud som om han ryger til Malmö FF.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... er/5922444

Efter min mening ville han være en god spiller at få ind. Ærgerrig og aggressiv. Noget vi sagtens kan bruge på vores midtbane.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det ville være stærkt med en signing til at hjælpe holdet på midt/defensiv midt. Dét og en midterforsvarer vil gøre mig godt tilfreds med vinduet.

Jeg er dog lidt bange for, at vinduet er ved at gå over i en fase, hvor der fra mediernes side bare bliver sat FCM- og Brøndby-stempler på alt, hvad der rører sig. Tror ikke reelt vi er tæt på AC, selvom jeg gerne bliver positivt overrasket.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:Det ville være stærkt med en signing til at hjælpe holdet på midt/defensiv midt. Dét og en midterforsvarer vil gøre mig godt tilfreds med vinduet. Dog tror jeg, vi får svært ved at lokke AC. Men spændende kunne det være.
Jeg tror at Kbh trækker mere i ham end Jylland. Tidligere har Rosenborg forsøgt at hente ham, men fundet ham for dyr: http://www.rbkweb.no/vis/11565
Leje lyder dog ikke optimalt for Chievo, der sikkert har opgivet ham.
Gjorde han sig ikke bedst på 6'eren? Det er måske ikke det sted, hvor vi har mest brug for profilindkøb.
Mine penge er stadig på Sloth, som der dog har været meget stille om, selvom han er opgivet af Leeds.

Låst